|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
. Quote brie: van dat woord heb ik nog nooit gehoord runalf  alleen van "briesje" Ow dan zal het wel geen ABN woord zijn haha  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik ken wel een briesende stier  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: Ik ken wel een briesende stier  Hmmm.... Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
brie·sen (onov.ww.) 1 tekeergaan 2 (van paarden) herhaald, kort afgebroken de adem tussen de lippen door uitstoten |
|
|
Brie zat lekker van haar broodje Brie te genieten, toen er plots een kolibrie naast haar kwam zitten, die was gevlucht voor de briesende stier.  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Een mens kan ook briesen hoor. Of nou ja, leraren @Hoskeu, daar ga ik dus ook geen antwoord op geven;) |
|
|
ik ga even kopieren, een hele berg  tot zo  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: Een mens kan ook briesen hoor. Of nou ja, leraren  Stoten die dan herhaald, kort afgebroken de adem tussen de lippen door uit??... Quote brie: @Hoskeu, daar ga ik dus ook geen antwoord op geven;)  |
|
Brie Erelid
|
@Hoskeu, precies wat je zegt ja  Hij was geloof ik nogal woedend  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: @Hoskeu, precies wat je zegt ja  Hij was geloof ik nogal woedend  Hij was dus: Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
woe·dend (bn.) 1 zeer boos => bloedlink, dan is het huis te klein, des duivels, driftig, duivels, fulminant, furieus, giftig, hels, kwaad, laaiend, nijdig, pisnijdig, pissig, rabiaat, razend, rebels op, spinnijdig, toornig, witheet, woest, ziedend Ik ga een toetsenbord met macro's vragen aan mijn baas... want iederekeer dat [ctrl]+[c] en [ctrl]+[V] wordt ik ook maf van... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen allen   |
|
Brie Erelid
|
@Blend, i don't care.. ik zie die gek toch nooit meer  |
|
Brie Erelid
|
Mogguh Thee |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuEen meerdere-knoppen muis  Dan kan je instellen dat een knop Ctrl+C is enzo @Brie Op naar de volgende school  (wat kan ik de sfeer toch snel verzieken  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Goeie morgen thee... Wat zie je er vragend uit vandaag...
|
|
Brie Erelid
|
@Blend, maakt niet uit.. dat duurt toch nog een jaar en 3 maanden  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieDas waar ook  Maar wat was het ook alweer wat je ging studeren? Ik heb een beetje last van aderverkalking in de kop, dus vergeet soms wat dingen  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Nou ik bedoel dat de tag voor "quote" onder een knop zit... of beter nog de tag van "quote=het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands." Hoef ik het niet te typen of [ctrl]+[c] en [ctrl]+[v] tedoen...  |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; ja he? ik vind ook dat ik er vragend uit zie vandaag... Gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag? |
|
Blend
Oud Moderator
@Hoskeueen gedachte-bestuurde pc zou nog beter zijn, gewoon achterover geleund met je handen achter je hoofd een beetje de boel regelen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: @Hoskeu; ja he? ik vind ook dat ik er vragend uit zie vandaag... hoe komt het??... Quote Theemonster:
Gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag? Nee ik niet... ik moet werken...  |
|
Brie Erelid
|
@Blend, moet ik dus weer in herhaling vallen  Ik ga in Den Haag HEBO studeren. Opleiding voor bedrijfsleven in Europa, maar dan ben je actief aan de taalkant (mooi gezegd hea  ) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Theemonster: @Hoskeu; ja he? ik vind ook dat ik er vragend uit zie vandaag... hoe komt het??... ach, weet niet... al een paar dagen zo.. volgens mij sinds maandag... Vakantie, niets te doen hebben, dus dan maar vragend gaan kijken  |
|
Brie Erelid
|
Ik ga even eten, ik val zowat om van de honger  . Tot zo  |
|
Blend
Oud Moderator
@Briekijk aan, met je talenknobbel zit het wel goed dus?  Het bedrijfsleven in de EU, wil je naar het buitenland? Of gewoon in NL maar dan wel met het buitenland te maken hebben?? Ik ben net als Thee, lekker vragend  |
|