|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
oww spannend  het zal vast wel goedkomen hoor Je heb wel mazzel, als ze hem nog niet zo goed kennen en dan al 4 nachten bij je mag slapen.. k ben jaloers  Hoe oud ben je eigenlijk?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Naomi.. Spannend zeg! Ik hoop echt voor jullie dat het goed gaat! Jullie hebben elkaar echt al een lange tijd niet gezien..  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ naoom. hoop ook voor je dat het leuk word, en trouwens hoe vaak zijn die wmr bowlings eigenlijk? |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Runalf, hij gaat op mijn zus d'r kamer en mijn zus komt bij mij in bed  Ze vertrouwen ons voor geen meter, want er zijn nog wel meer dingen, maargoed Ik ben 16  Hij 18..  En misschien mag hij maar twee nachten blijven.. Hangt van het weer  @ Liz, ja, ik heb hem alleen gezien toen ik jou ook zag  En dat is echt al een hele tijd geleden  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Loek, het wordt wel wat haha  We maken er wel wat van  , we worden alleen scherp in de gaten gehouden  Hmm weet niet, ben er maar 1 keer naartoe geweest  |
|
Loek
Oudgediende
|
vertrouwen je ouders hem niet om 1) hij is ouder 2) hij heeft je nog niet vaak gezien 3) hij is van internet of andere reden of allemaal?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hoi  |
|
Loek
Oudgediende
|
heey jannick!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Loek, ik denk die allemaal  Nja, vind het wel flauw hoor  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
morgu mensen   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Loek: @ naoom. hoop ook voor je dat het leuk word, en trouwens hoe vaak zijn die wmr bowlings eigenlijk? er was er in februari één en in april.. en volgens mij nu weer in juli ofzo.. moet je Voogeltje even vragen.. die weet dat wel  |
|
Jannick
Oudgediende
Oi Loek!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Heee Jannick!  Weet je weet je weet je wie ik vanavond zie Jannick?  (Even naar boven scrollen en je bent er ook achter  ) |
|
Naaoomii
Oudgediende
Heee Hugo! Weet je weet je wie ik vandaag zie  Kijk maar de dinges hierboven  |
|
Jannick
Oudgediende
Hee Naaoommii!  Hmm.. Zonder te scrollen, en met informatie van Arne dat hij vandaag komt, Arne?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik zie morgen Kriebel weer  niet dat ik hem lang niet heb gezien... ik heb hem zondag nog gezien, maar ja, het gaat om het idee   |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Jannick, jáá  En zonder te scrollen nogwel  |
|
Loek
Oudgediende
|
Heey hugo Quote Naaoomii: @ Loek, ik denk die allemaal  Nja, vind het wel flauw hoor  als ik zo'n mooie dochter had gehad zou ik jongens ook wantrouwen  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Jannick...   |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, iedereen van WMR weet het nu wel, op jouw blog, en op de zijne..  .. Die bezoek ik om de irritantheidscursus..   |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Loek: Heey hugo Quote Naaoomii: @ Loek, ik denk die allemaal  Nja, vind het wel flauw hoor  als ik zo'n mooie dochter had gehad zou ik jongens ook wantrouwen   @ Jannick, haha die zijn echt vet  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Hey naomi, ja had al gelezen voordat ikw at zei, jij blij  ? |
|
Jannick
Oudgediende
Klopt..  .. Alhoewel ik de eerste nog het leukste vond  |
|