|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
in de hele klas? weet ik niet, met mij erbij wel 5 meisjes ofzo, weet niet zeker.. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
VWO toch? |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik moest net even wat doen maar ik doe nu gelijk de warme chocolade melk met slagroom *zet de machine aan voor 2 bekers en begint de slagroom te kloppen, machine is uitgewerkt en slagroom is goed, doet de slagroom erover heen en zet de chocolademelk neer voor KairA en Gothic* als er nog iemand wilt moet diegene het even zeggen  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
lekker dank je wel  * pakt een pak koek uit de kast en deelt rond* |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
@uSi ow hihi ja sorry moest ff wat doen -.- ben echt te druk voor de bar, wil jij het overnemen schat?, want ik ben er neit helemaal bij vandaag |
|
Usitarie Erelid
|
nou, ik doe normaal altijd de warme choco  dus die hoef je niet te doen hoor ik neem het wel over van je  Nog iemand iets te drinken of een ontbijtje? |
|
Theetje
Oudgediende
woei, wss komen vandaag mijn studieboeken aan  |
|
Layda Erelid
woei wat studeer je? |
|
gothic Erelid
|
wow daar moet je blij mee zijn thee  |
|
Layda Erelid
ow en dankje uSi  |
|
Theetje
Oudgediende
Technische informatica, net een maand achter de rug in Amsterdam, vanaf maandag is Zwolle
|
|
gothic Erelid
|
heb je dan ook weer andere boeken nodig? ook zonde |
|
Theetje
Oudgediende
ach, hoe verwend het ook klinkt: mijn ouders vinden het niet erg om nieuwe boeken te moeten kopen.. |
|
Layda Erelid
owwwww daar heb ik van gehoord, dat technische informatica doet mijn neef ook. toen ik hem vroeg wat het inhield wist hij t niet dan dat het met pc's rommelen was O.o en wat hij wou worden wist ie ook niet. maar zijn opleiding zat ergens in gelderland uhm uhmmmm *naam kwijt* en nu kan je me VAST vertellen wat het inhoud  |
|
gothic Erelid
|
@TheE mazzel dat je het niet zelf hoeft te betalen |
|
Usitarie Erelid
|
Als een kind van mij dat later zou doen zou ik het ook financieren, het is toch belangrijk om je studie af te maken  |
|
Layda Erelid
het is ook belangrijk dat het kind werkt  dus ik zou niet veel financieren, maar natuurlijk wel een beetje  |
|
Theetje
Oudgediende
mijn ouders blijven mijn studie betalen en mijn boeken.. waar ik ze heel dankbaar voor ben.. layda; ik weet wel wat het inhoud en wat ik er mee wil gaan doen  |
|
Usitarie Erelid
|
ik moet mijn boeken zelf betalen met mijn studiefinanciering van 180 euro, en sinds ik toch geen boeken nodig heb en geen lesgeld hoef te betalen houd ik 120 over omdat ik alleen verzekering hoef te doen  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Layda: het is ook belangrijk dat het kind werkt  dus ik zou niet veel financieren, maar natuurlijk wel een beetje  ik kan momenteel nog niet werken, moet een maand school gaan inhalen.. |
|
Layda Erelid
@ thee en dat ga je me ook vertellen?  want ben wel nieuwschierig. |
|
gothic Erelid
|
ik moet mijn boeken en studie zelf betalen |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Usitarie: ik moet mijn boeken zelf betalen met mijn studiefinanciering van 180 euro, en sinds ik toch geen boeken nodig heb en geen lesgeld hoef te betalen houd ik 120 over omdat ik alleen verzekering hoef te doen  heb jij een verzekering van maar 60 euro per maand? waar doe je daaat? mijne is 109 euro per maand.. En ik krijg nu 253 euro stufi.. uitwonend minimum.. mijn ouders verdienen teveel.. |
|
Layda Erelid
brb -afk- moet naar 3e verdieping komen tussen de hoge pieten >.>  |
|
Usitarie Erelid
|
ik betaal 94 euro maar krijg elke maand 30 euro belastingteruggave  |
|