|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Layda: @ thee en dat ga je me ook vertellen?  want ben wel nieuwschierig. Technische informatica is een opleiding over computers in de hardste vorm, dus met hardware, netwerken maken en programma's schrijven.. Het is echt een technische opleiding met veel wiskunde enzo.. Informatica daarintegen is meer software en bedrijfskundig.. Ik heb gekozen voor TI omdat ik echt met mijn handen bezig wil zijn.. Dingen wil maken.. Ik wil later of iets met software schrijven doen (dus iets meer informatica) of netwerkbeheer |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
het is ong hetzelfde als wat ik doe  systeembeheer  maar krijg je bij jou ook server gebeuren? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Klinkt zo moeilijk  |
|
Theetje
Oudgediende
weet ik nog niet.. ik heb in Amsterdam een heel globaal beeld gekregen van wat het allemaal inhoud en wat het in zwolle wordt weet ik niet.. |
|
Usitarie Erelid
|
zolang je maar weet wat je later wil doen en het ook gaat doen  ik weet nog niet of ik in de ICT wereld blijf, ik wil later een baan waar je werkt in teamverband en ik denk dat ik programmeur ga worden of iets in de medische sector  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Veel succes ermee,Thee   |
|
Usitarie Erelid
|
doei Thee, veel plezier en succes in Wijhe |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
doei thee  |
|
Usitarie Erelid
|
nog iemand een drankje? |
|
gothic Erelid
|
lekker usi.
oh ik verveel me. denk dat ik zo maar naar huis ga. hier kan ik me toch niet concentreren |
|
Usitarie Erelid
|
wat wil je drinken? ik werk ook liever thuis dan op school  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Quote Theemonster: Quote Layda: @ thee en dat ga je me ook vertellen?  want ben wel nieuwschierig. Technische informatica is een opleiding over computers in de hardste vorm, dus met hardware, netwerken maken en programma's schrijven.. Het is echt een technische opleiding met veel wiskunde enzo.. Informatica daarintegen is meer software en bedrijfskundig.. Ik heb gekozen voor TI omdat ik echt met mijn handen bezig wil zijn.. Dingen wil maken.. Ik wil later of iets met software schrijven doen (dus iets meer informatica) of netwerkbeheer okeeee dan begrijp ik het. is het zo iets als ik doe met ook databses maken in Exes? |
|
gothic Erelid
|
doe nog maar een warme choco als dat er nog is. baal er gewoon van dat ik voor niks hier zit. ben nu wel bezig met een presentatie voor bereiden maar het meeste daarvan ligt thuis dus hier kan ik bijna niks doen. |
|
Usitarie Erelid
|
het is toch Access?  Access is irritant, met al die sleutels en al die normaal vormen voor een goeie database  |
|
Usitarie Erelid
|
*zet machine weer aan, klopt de slagroom, doet de slagroom over de chocolademelk en zet het bij gothic neer* alstjeblieft  |
|
Layda Erelid
|
|
gothic Erelid
|
dank je wel niet goed bvoor de lijn maar dat boeit me vandaag niet  |
|
Usitarie Erelid
|
en maken we van Excell Accell  Quote gothic: dank je wel niet goed bvoor de lijn maar dat boeit me vandaag niet  ook aan het sonja bakkeren?  |
|
Layda Erelid
en het is een klote programma  heb er dik een week non stop aan gezeten met cursussen wou ik dat proggy snappen  |
|
Usitarie Erelid
|
kvind het niet zo moeilijk, het is opzich een heel logisch programma  maar ik ben fftjes 2 beamerkarren terug rijden en 2 laptopkarren terugrijden  tot over een kwartier |
|
Layda Erelid
ja haha Excel, werk ik ook ietß te veel mee -.-'
ag ja, je moet wat om geld te verdienen =P |
|
gothic Erelid
|
usi, nee, maar probeer wel op te letten met wat ik eet. was een tijdje terug anderhalve kilo afgevallen en dat zit er weer aan, daar baal ik van dus dt moet er sowieso weer af. ben eigenlijk nooit tevreden, maar vertik het om mezelf uit te hongeren. |
|
Layda Erelid
en hoe zwaar weeg je dan?  als ik vragen mag?  |
|
gothic Erelid
|
@layda nu 59 en wil weer 57 gaan wegen. |
|