|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Quote SillyLilly: haha, ja maar dat is het hem nou juist. we hebben niet echt les, want niemand heb boeken xD ik zat op een montensory school. ik moest zelf aangeven wanneer we welke les wouden volgen. en waneer we een toets wouden etc. we hadden ipv. cijfers procenten. beetje rare regeling. maar dat is nu ook sinds ik weg ben veranderd omdat ik meer les in ene keer buiten had dan binnen hihi. maar maatschapij leer heb ik eigenlijk echt weinig voor gedaan. eigenlijk alles wel aangezien ik niet eens voor nederlands wiskunde engels duits en na-schijkunde boeken hadden ~_~ |
|
SillyLilly Senior lid WMRindex: 72 OTindex: 373 Wnplts: Ijmuiden
|
we moesten een test online doen, maar die heb ik al af  |
|
Layda Erelid
handig haha, wij kunnen je ook testen!  |
|
|
oo  wat voor test?  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
wij moeten voor school nogal eens een online enquete doen, staat er een half uur voor heb je het in 5 minuten af  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik moet online cisco toetsen doen  is soms nog best lastig, en je moet 70% goed hebben voor een certificaat (dan kan je eigenlijk al gaan werken  ) |
|
|
Quote gothic: wij moeten voor school nogal eens een online enquete doen, staat er een half uur voor heb je het in 5 minuten af  ya die vind ik altijd wel leuk  'meneer, ik ben klaar!' 'nu al?'  en jij denkt 'ya duh!  ' |
|
Usitarie Erelid
|
leraren zijn altijd langzaam  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
hoooooi  ik wasdur weer |
|
Layda Erelid
kijken hoe goed jij dingen weet van maatschpij leer!  hoe heet de bekende vrouw van de rechbank die er altijd staat. met een weegschaal en een zwaard. |
|
Usitarie Erelid
|
welkom terug KairA  gelijk in een berichtje tegelijk met mij  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
alsof het heel veel werk is zo'n enquete. het inloggen en de computer opstarten kost meer tijd dan die vragenlijst |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
wat een timing  |
|
|
ermmmmm, Dinges! nee ik wist het wel  |
|
Layda Erelid
lol  ik vind dat het meest interesante din van maatschapij leer, je MOET het weten |
|
Usitarie Erelid
|
is het belangrijk? neej, niet zolang je er nooit komt  |
|
|
sshht! Ik ben nog aan het leren ^_^ Maar ik wil graag stewardess worden, dus ik moet het over elk land weten?  hehe ik merk het wel  |
|
Usitarie Erelid
|
je moet alleen weten wat te doen als er brand uit breekt op 11 km hoogt  en dat sooort dingen |
|
Layda Erelid
het is vrouwe Justitia
is van oorsprong een Romeinse godin en naderhand de personificatie van het recht. Een afbeelding van haar is vaak te vinden op gerechtsgebouwen en andere plaatsen waar vroeger recht werd gesproken. Haar Griekse tegenhangster is Themis.
Vrouwe Justitia wordt afgebeeld als een geblinddoekte figuur, met in haar rechterhand een zwaard en in haar linkerhand een weegschaal. De betekenis van deze symbolen is als volgt:
*Het zwaard staat voor het vonnis dat wordt uitgesproken;
*de blinddoek staat voor de rechtspraak zonder aanzien des persoons, d.w.z. dat niet de personen worden gehoord en veroordeeld, maar slechts de feiten en daden;
*de weegschaal stelt de afweging van de bewijzen en getuigenissen voor, die in het voordeel resp. het nadeel van de verdachte spreken.
|
|
|
Ohya! dat was het! dankje  |
|
Layda Erelid
graag gedaan  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
pfff deze computer is irritant! |
|
Usitarie Erelid
|
mrs. justitia ze heeft gewoon eeen andere betekenis! Als je te zwaar weegt op de weegschaal, word je neergestoken met het zwaard terwijl je geblinddoekt bent  |
|
Layda Erelid
was ie dat gister niet ook al lieve KairA |
|
Layda Erelid
whahahhaha uSi dat was echt een domme reactie  |
|