|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Daar keek ik vroeger ook altijd naar. Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen die twee? Hebben ze elkaar nog gevonden?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Inderdaad Chanouk
Gio... Op het einde hebben ze elkaar inderdaad gevonden. Het waren 6 afleveringen als ik het goed heb. |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
't zegt mij echt niks die serie. misschien was ik toch nog te jong. |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
GOEDEAVOND.....ond....ond...nd...d Sow het is leeg hier. *begint glazen klaar te zetten en hoopt dat er vanavond nog wat mensen komen* cker mensen die die bar willen bemannen/bevrouwen zijn welkom  Zo lekker koud biertje en nu wachten maar. |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
nou dan kom ik wel de bar 'bevrouwen' ik heb liever een ice tea  |
|
Redduggy
Erelid
|
Ok 1 ice tea voor Chanouk. Nog leuk normaal nieuws (raar nieuws kan ik wel vinden  ) |
|
Chanouk Erelid
|
oke het normale nieuws berg met huiswerk saaie dag niet veel gedaan normaal nieuws is op  en jij ?? *drinkt aan ice tea* |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Hello, ik hier vanaf een telefoon  |
|
Chanouk Erelid
|
ik zet je wel ff op luidspreker *loopt achter bar naar telefoon en drukt op luidspreker* en hoe is ie ?? |
|
Mmore
Administrator
|
Goed  nog 2 uur in de trein  |
|
Chanouk Erelid
|
sow das een lange reis waar vandaan en waar na toe *schenkt alvast biertje in voor mmore* |
|
Redduggy
Erelid
|
Daar was ik weer ik werd opeens achteruit uit het café weggetrokken (netwerk viel uit)
Ik heb iig een rot dag aangezien de sfeer hier om te schieten is. Maar de kerk dienst (waar ik alleen heen ga) van vandaag maakt wel heel veel goed
*pakt zijn biertje en drinkt het op om daarna een cola te pakken.* |
|
Mmore
Administrator
|
Vlissingingen naar leiden ik ga weer doeg  |
|
Chanouk Erelid
|
oke doei mmore prettige reis nog @ redduge kerkdienst?? rot dag?? ik volg het niet helemaal *pakt twee colaatjes* |
|
Redduggy
Erelid
|
doeg fijne reis. Vinden jullie als ik even noob gitaar speel. (speel pas 1maand dus het is echt nog niet geweldig om naar te luisteren) edit: Mijn vader en zusje hebben de ruzie van de eeuw waar ik en mijn moeder nu bij betrokken zijn. Het komt er eigenlijk op neer dat er zo niet te leven valt. Daarom rotdag. Kerkdienst ik geloof, maar mijn ouders niet zo heel erg. Ik doe veel met het geloof atm en ik moet dus overal alleen heen gaan. Zoals de kerkdienst. Ik ga trouwens naar een baptisten kerk. Oftewel leuke band en leuk feestje bouwen  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Red! (oid, hoe moet ik je noemen?) Kan je me leren gitaarspelen?  Het lijkt me zo leuk om te kunnen  Maakt niet uit dat je het niet kan  |
|
Redduggy
Erelid
|
*tovert een gitaar tevoorschijn* Hier en zoek even in google op gitaar akkoorden en voila daar heb je je eerste les  |
|
Chanouk Erelid
|
Quote Redduggy: . edit: Mijn vader en zusje hebben de ruzie van de eeuw waar ik en mijn moeder nu bij betrokken zijn. Het komt er eigenlijk op neer dat er zo niet te leven valt. Daarom rotdag. Kerkdienst ik geloof, maar mijn ouders niet zo heel erg. Ik doe veel met het geloof atm en ik moet dus overal alleen heen gaan. Zoals de kerkdienst. Ik ga trouwens naar een baptisten kerk. Oftewel leuke band en leuk feestje bouwen  ah das minder die ruzie valt die nog uittepraten ?? is nooit leuk zoiets. *geeft schouderklopje*;) als er iets is zeg maar ik luister leuk dat je gelovig bent hoor je niet zo veel meer de laatse tijd  |
|
Puck Oudgediende
|
En dan moet ik het ook nog kunnen lezen!  Ik kan al niet eens gewone noten lezen, laat staan gitaar tabs  |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote Puck: En dan moet ik het ook nog kunnen lezen!  Ik kan al niet eens gewone noten lezen, laat staan gitaar tabs  Gitaar tabs zijn heel makkelijk. Uiterst rechts is de hoge E snaar (de onderste snaar als je je gitaar goed vast houd) en links is de lage E snaar. (de bovenste snaar) bovenste riggeltje is de 1ste fret zolang er niets bij staat.(fret is zo'n vakje op je gitaar hals en de bovenste is de eerste) en dan moet je kijken waar de bolletjes staan en daar zet je je vingers neer. Meestal zijn de dichte bolletjes je vingers en de open de snaren die je ook moet aanslaan als je het akkoord speelt. @Chanouk THNX  |
|
Puck Oudgediende
|
Redduggy, als ik heel erg m'n best doe weet ik het morgen misschien nog wel  |
|
Redduggy
Erelid
|
@ puck Als je echt gitaar wilt spelen, moet je gewoon een beetje zoeken op internet en/of iemand aanspreken die al gitaar speelt. Ik leer nu gitaar spelen van een vriend van mij. En natuurlijk HEEEL VEEEL oefennen
ik ben weg ga ff tv kijken. O en puck je mag me red noemen maar ik kijk daar nog wel eens overheen. redduggy zie ik altijd. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: @ puck Als je echt gitaar wilt spelen, moet je gewoon een beetje zoeken op internet en/of iemand aanspreken die al gitaar speelt. Ik leer nu gitaar spelen van een vriend van mij. En natuurlijk HEEEL VEEEL oefennen
ik ben weg ga ff tv kijken. O en puck je mag me red noemen maar ik kijk daar nog wel eens overheen. redduggy zie ik altijd. Okeeeee, dus dan moet ik een gitaar hebben Daaaag  (voor het geval je nog niet wegbent  ) En ik zal wel heel irritant Redduggy proberen te zeggen  |
|
Puck Oudgediende
|
Oh, uitgestorven hier!  Ben ik zo saai?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik heb Tom_xlr gezien  |
|