|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Oeeh  Hoe zat z'n haar?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
onder een pet, maar volgens mij heeft mij niet gezien  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Puck: Als je goed gitaar wilt leren spelen is internet alleen maar voor de basis. Beter is het om wat lessen te krijgen van een gitarist/leraar. Sprak ik dus, speel al sinds mijn 16e in diverse bands (keyboards/drums&percussie/saxophone/ zang) en sinds een kort tijdje ook gitaar. Speel al 35 jaar muziek, van rock tot ballads, van soul tot punk, en alles wat daar tussenin ligt. |
|
Puck Oudgediende
|
Onder een pet  Wat is dat nou voor iets neps?  Maar hoe weet je dan dat hij het was?  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote RonHee: @ Puck: Als je goed gitaar wilt leren spelen is internet alleen maar voor de basis. Beter is het om wat lessen te krijgen van een gitarist/leraar. Sprak ik dus, speel al sinds mijn 16e in diverse bands (keyboards/drums&percussie/saxophone/ zang) en sinds een kort tijdje ook gitaar. Speel al 35 jaar muziek, van rock tot ballads, van soul tot punk, en alles wat daar tussenin ligt. Ik luister het..  Telt dat ook?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
uhm, door zijn stropdas  en ik zag zijn hanenkam onder zijn pet vandaan komen  |
|
RonHee Oudgediende
|
Als je goede gitaristen luistert wel, ik noem Jan Akkerman, Joe Satriani, Johnny Winter, Manitas de Plata, en nog vele anderen, ook niet te vergeten natuurlijk Carlos Santana en bv Eric Clapton  |
|
Puck Oudgediende
|
CARLOS SANTANA   Oeeh, die is zoooo goed  En de rest interesseert me geen ene poep  Jan Akkerman is überlelijk, hij kwam bij ons op school  Vriendje van de directeur Quote Theemonster: uhm, door zijn stropdas  en ik zag zijn hanenkam onder zijn pet vandaan komen  Door z'n stropdas..? Hoe weet jij nou welke stropdas hij om heeft  |
|
nietmeer
|
Goedenavond iedereen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Mishatje: Goedenavond iedereen  Het was net zo lekker stil   (En nou zwaai ik dus lief naar je, voor het geval je het niet had gezien  ) |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Puck: Jan kan dan wel lelijk zijn, maar ik denk dat er in NL geen betere gitaristen bestaan dan Jan Akkerman en Harry Saxioni. (Is trouwens iets beter aan te zien dan Jan) Maar ik vlak ook Bert Heerink niet uit, al speelt hij liever electrische gitaar. |
|
nietmeer
|
|
|
Puck Oudgediende
|
Quote Mishatje: PUCK Hoe kan je dat zeggen    Nou gewoon  Quote RonHee: @ Puck: Jan kan dan wel lelijk zijn, maar ik denk dat er in NL geen betere gitaristen bestaan dan Jan Akkerman en Harry Saxioni. (Is trouwens iets beter aan te zien dan Jan) Maar ik vlak ook Bert Heerink niet uit, al speelt hij liever electrische gitaar. Ik vind Carlos Santana toch beter, sorry  |
|
nietmeer
|
Unk |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
hoooi allemaal graag 1 limo on the rocks |
|
RonHee Oudgediende
|
Carlos kan alleen maar een gitaar laten gillen, ook in zijn hoogtijdagen, wel een knappe sound maar dat kwam voornamelijk door de combinatie van een Fender Stratocaster en een London City versterker. ( Buizenversterker) |
|
nietmeer
|
Feyenoord  |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
*schenkt limo on the rocks in *
leuk gesprek aan de bar over gitaren |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
KaBoem. |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
ik ben gitaren moe atm. Chanouk nog leuke andere instumenten? Speel jij een instrument of zing je? |
|
nietmeer
|
Trommels?  |
|
Thommy Erelid
|
Oe, gitaren  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: hoooi allemaal graag 1 limo on the rocks Is dat limonade met ijsklontjes? Dat lust ik ook wel  Quote RonHee: Carlos kan alleen maar een gitaar laten gillen, ook in zijn hoogtijdagen, wel een knappe sound maar dat kwam voornamelijk door de combinatie van een Fender Stratocaster en een London City versterker. ( Buizenversterker) Echt joh, ik snap helemaal niks van gitaren  Maar ik vind deze zo mooi klinken!  (Ik weet niet of je er van houd hoor, maar ik vind het gewoon even leuk om te zeggen  |
|
Thommy Erelid
|
Ik speel een handmade Ibanez V300 Akoestisch en een elektrische Fender Lead 2, uitgebreidt met DiMarzio en HumBucker  |
|
nietmeer
|
Ik hou van trommelen  |
|