|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
*loopt van poduim af * volgende keer maar als de microfoon er is. dan krijgen jullie een toegift
iemand iets drinken ?? *staat inmiddels achter bar* |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
1 portje voor Kpuc
|
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
"pakt zijn sticks" Wordt het vanavond nog wat? |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Getsie  Ik wil hier bijna Tipex op m'n lippen smeren  Als je je even vergist tussen labello en tipex zit het niet zo lekker  |
|
nietmeer
|
Ik ben geslagen  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Kpuc: Welkom  Wilt u de port portvrij? |
|
nietmeer
|
Portvrij, njahh, er mag best accijns op afgerekend worden, maar een zwarte port, hmm, wie weet  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
nietmeer
|
Mier   |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Misha: Aangifte doen helpt niet, voordat je het weet is het cafe leeggeroofd door de agenten die je laat komen. |
|
Mier Oudgediende
*zingt zachtjes* Cause baby I love you Baby I need you Yes, I do And when I die I keep on living.
|
|
nietmeer
|
Quote RonHee: @ Misha: Aangifte doen helpt niet, voordat je het weet is het cafe leeggeroofd door de agenten die je laat komen. Ik vertrouw de politie niet meer  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
heey, wie heeft mijn microfoons meegenomen? Ik had ze netjes op het podium laten staan van het feest van afgelope woensdag. Weet iemand waar ze zijn?
edit: Waarom is ineens iedereen weg? |
|
Mier Oudgediende
iemand nog wat leuks gedaan dit weekend? |
|
nietmeer
|
nee |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote Mier: iemand nog wat leuks gedaan dit weekend? Ben naar de kerk geweest en heb daar hele gezellige mensen ontmoet. Maar ik denk dat jullie dat niet zo leuk vinden. (bij kerk moet je niet denken aan een groot kaal gebouw en slaap muziek. De kerk waar ik naar toe ga is in een school (vandaag in de gymzaal), met een hele gezellige band.  |
|
Mier Oudgediende
@ Redduggy gezellig ja ik ga nooit naar de kerk
|
|
Redduggy
Erelid
|
@MierDe meeste kerken zijn ook saai, maar ik heb vandaag heerlijk gedanst in de kerk en heel hard gelachen. Dan is naar de kerk gaan gewoon net als uitgaan. Alleen moet je wel luisteren naar een preek(daar moest ik dus om lachen) |
|
nietmeer
|
Ik ga doei allemaal weltrusten  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
weltrusten Misha |
|
Mier Oudgediende
|
|
Redduggy
Erelid
|
@Mier het kwam me bekend voor  |
|
Mier Oudgediende
@ Reddugy watapadja is ook een programma op Tv Noord wij Groningers (de meeste Hoogkerkers zeggen het) nemen het allemaal over gister in de tent zeiden ze dat ookm steeds tegen mij vandaar dat ik het nu ook zeg nou ja typ in dit geval  |
|