|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
dank je chanouk |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Chanouk die stekker is afleiding. *kijkt nog een keer goed* Ach anders staat er nog een uitsmijter voor de deur *kijkt naar een slapende uitsmijter* |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
vandaag hadden we bij engels een discussie over alcoholge- en misbruik onder mensen in onze klas. Ik schrok  |
|
gothic Erelid
|
schijnt echt erg te zijn met alcoholgebruik onder jongeren |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
@ redduggy is een egte opluchting die SLAPENDE uitsmijter*loopt er heen Poke* wel wakker blijven he..
@ ikke was het zo hoog dan?? |
|
Redduggy
Erelid
|
Ikke er word idd veel gedronken. Ik ben na een test gelijk minder gaan drinken. Ben dan wel een student, maar toch dat is geen excuus om je vol te gieten |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik wil ook wel een kop thee.. |
|
Ikke
Oudgediende
Nou, wijn per flessen en bier per tien glazen  Er zijn maar 4 mensen in dat hele cluster die nooit alcohol drinken (waaronder ik trouwens).. En dan hebben we het hier over een vwo-klas, mensen waarvan je over het algemeen aanneemt dat ze enigzins verstand in hun hoofd hebben. Het vermogen om in te zien dat zoveel alcohol simpelweg slecht voor je is.. |
|
gothic Erelid
|
drink ook geen alcohol. eén keer een half glas wijn op en daar ben ik ontzettend ziek van geweest dus daarna nooit meer gedaan. |
|
Ikke
Oudgediende
Ik heb wel eens een slok bier of wijn geprobeerd, maar ik vind het simpelweg niet lekker (understatement) dus drink ik niet.. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Goeienavond  |
|
gothic Erelid
|
ik vond het ook niet eens lekker. hou het wel gewoon bij fris hallo kaira  |
|
Chanouk Erelid
|
ik drink wel.. maar met mate.. als ik de verhalen hoor wat mensen uit mijn klas wel niet allemaal uitvreten als ze straalbezopen zijn  ik zou me dood schamen mjah dat is ook een van de redenen dat ik niet veel drink Heej KairA    |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik drink niet vaak, maar als ik drink dan drink ik aardig veel. |
|
Ikke
Oudgediende
Bitter lemon  Daar hou ik 't bij  |
|
gothic Erelid
|
sommige mensen uit m'n klas vinden het vreemd dat ik niet drink, maar die komen elk weekend straalbezopen de kroeg uitgerold. er is er ook 1 geweest die zat gewoon dronken op school  |
|
Redduggy
Erelid
|
Er is altijd wel een alchol houdend drankje wat je lekker vind. Dus dat is geen reden eigenlijk. De rede is dat je de drank te duur vind om te proberen dus probeer je het niet. Ik ben tegenwoordig erg aan het opletten wat ik drink. Meestal hou ik het bij 3 glazen bier en 2 shotjes. Dan stap ik meestal over op cola of bitter lemon. Alleen bij grote feesten drink ik nog wel eens wat meer, maar nooit teveel. Ik moet nog altijd thuis komen. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik drink heel soms alcohol, zoals dit weekend, 2 glaasjes, maar 't was ook zeker wel 'n half jaar geleden dat ik wijn of iets anders had gehad.. |
|
Redduggy
Erelid
|
Kaira hoooi |
|
gothic Erelid
|
heb een paar jaar geleden iemand stomdronken onder de trein zien verdwijnen brr |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
gothic Erelid
|
hoi mier |
|
Ikke
Oudgediende
@Redduggy: Dat eerste is niet waar.. Ik heb bier, wijn en 'n slokje van nog wat andere dingen geprobeerd, maar er is altijd een ding dat ik er niet lekker aan vind: de alcohol. @gothic: bij mij op school kijken ze ook wel eens raar op, maar ik heb dronken mensen gezien en ik vertik het gewoon om zo te worden. Verder ken ik iemand die zit wel eens stoned in de les.. Echt te erg gewoon. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
hoi allemaal, hoi mier  |
|
Chanouk Erelid
|
Quote gothic: heb een paar jaar geleden iemand stomdronken onder de trein zien verdwijnen brr ah verschrikkelijk   shit ervaring voor je   Ik heb dit jaar bij galabal iemand afgevoerd zien worden had olcohol vergifteging  en dat twee uur nadat het feest was begonnen !!!! |
|