|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Dat is het zeker =) Ik was er altijd wel hoor (via iGoogle) maar had de tijd/puf niet meer om de forum in de gaten te houden  Hoe gaat het op school? Ik had vrijdag nog een paar lessen meegedraaid  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Echt? Niks van gemerkt. Maarja die school is ook zo groot  Gaat wel beter nu, leuke klas deze keer  |
|
|
Ach joh laatst riep ik je nog, liep we weer vastberaden richting fietsenstalling  Ik ben zo'n beetje elke pauze (wanneer ik niet naar mijn eigen school moet) op het Ubbo  Fijn om te horen dat je het dit jaar wel naar je zin hebt. Zijn de docenten ook nog een beetje uit te staan? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Achja, beetje wel  Sorry dat ik niet reageerde, vind het altijd fijn als het tijd is om naar huis te gaan  Ik ben niet vastberadehen, ik loop gewoon snel  |
|
|
Vastberaden om zo snel mogelijk naar huis te gaan zeg maar  Heb je nog iets meegekregen van die nieuwe docent Engels? Of waren het er twee... ik hoorde iets over een Amerikaanse man die nu ziek is en een Belgische vrouw. Sexy, zwoele zachte 'g' + vrouwelijk + Engels... Maaan waarom heb ik haar niet als lerares? :'( |
|
|
En zie ik daar een positivly?  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Niks gehoord over docenten Engels, heb nu Browne  Vrouwen met een zachte G klinken stom *hoopt sterk dat ze nu niemand beledigt* |
|
|
Nee joh, de zachte G heeft iets aardigs =)
Ahhh, C.D. Browne. Echt een erg lief persoon maar het is net een kinderjuf. Ik had haar vorig jaar gehad, en dat met de meest zenuwslopende klas van het hele Ubbo. Het heeft lang geduurd voor we wederzijds respect konden opbouwen met haar... |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik vind haar irritant  Ze behandelt ons alsof we net onze eerste les Engels achter de rug hebben en ze praat totaal zonder Engels accent. |
|
nietmeer
|
Quote AerO: En zie ik daar een positivly?  dat zie je goed maar hier ben ik niet bezig  |
|
|
Quote positivily: Quote AerO: En zie ik daar een positivly?  dat zie je goed maar hier ben ik niet bezig  Ik zag het, haha. Meer bezig met de spelletje hier merk ik  Hoe gaat het joh! En Enkie, dat is precies de reden waarom wij niet met haar op konden schieten. Het concept van de tweede fase is bij haar nog niet helemaal doorgedrongen. Jammer dat ze er niets aan heeft gedaan ondanks onze vele onderonsjes na de les. Pfft. En ja, haar accent is zwaar slecht. Ik kon haar stem ook niet langer dan een minuut aanhoren, niet alleen wegens haar accent maar ook spraakwijze, het zaagt zo erg door... |
|
nietmeer
|
welke spelletjes  en hier ist zoals altijd goed  |
|
Enkie
Oudgediende
|
En ze doet alles zo traaag, je hebt gewoon steeds zin om hardop te gapen  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Enkie: Nou je het zegt, je hebt mij wakker gegaapt. 's Morgens gij allen  |
|
nietmeer
|
morgen iedereen, ik moet gelijk weer gaan  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
|
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Zuwe: jij natuurlijk ook!  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
|
|
nietmeer
|
dag zuwe  |
|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
Hallo iedereen! Goedemorgen! |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen allen  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Goedemorgen Cootje |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Smorgens dames, en heren natuurlijk. Koffie zou nu erg fijn zijn  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Gaat wel...nieuw gips...is nu een afneembare spalk, maar die doet zeer  En jij...jij beetje lekker geslapen ? Môge zwager  jij ook beetje lekker geslapen ? |
|