|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote RonHee: *pakt nog een bakkie koffie* Ik zou wel een tosti lusten... *rent de keuken in* Tosti!  Ook een voor mij..  Hee Gothic!  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ham, Kaas, Ananas? |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
tosti  oh ja heb net al gegeten |
|
Puck Oudgediende
|
Ieh, ananas doe je toch niet tussen een tosti? Die moet je gewoon vers van het mes afeten, dus niet tussen zo'n plakkerig broodje  Ham kaas graag  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hoor ik daar tosti ?  |
|
gothic Erelid
|
ananas heerlijk
ja je hoorde tosti LQ |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Op een tosti kan je zo'n beetje alles doen zolang er maar kaas bij zit. Ikzelf hou het meest van de tosti met ham, salami, pizzakruiden, tomaat of tomatensaus. En als het even kan met champignon, uien en paprika. Oftewel gewoon een pizza tosti.
Kan iemand hem even maken ik heb nu honger. |
|
gothic Erelid
|
tosti met ham en kaas en een beetje honingmosterd ertussen mmmm |
|
Puck Oudgediende
|
Je hebt toch handen gekregen van je moeder?  Ham-kaas tosti met ketchup, dat is heeeel eetbaar  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Klinkt misschien heel gek, maar 'n cracotje met gesmolten kaas en daarover heen peper is ook lekker  , alleen 't cracotje wordt 'n beetje droog  |
|
Redduggy
Erelid
|
heb ik handen??? Kijkt. HEEEY ja dank je puck. Nu alleen nog even niet lui zijn. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: Klinkt misschien heel gek, maar 'n cracotje met gesmolten kaas en daarover heen peper is ook lekker  , alleen 't cracotje wordt 'n beetje droog  Ook op een rijstewafel  Met chilipeper  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: heb ik handen??? Kijkt. HEEEY ja dank je puck. Nu alleen nog even niet lui zijn. Daar kan ik je wel even mee helpen hoor, ik knijp een keer op de goede plek in je zij, en jij staat zoooo in de keuken  |
|
gothic Erelid
|
dat ga ik ook eens uitproberen |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: dat ga ik ook eens uitproberen Zeker doen  |
|
gothic Erelid
|
vind rijstewafels alleen altijd zo droog, net of je tempex zit te eten |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: vind rijstewafels alleen altijd zo droog, net of je tempex zit te eten Die dingen zijn lekker man  |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote Puck: Daar kan ik je wel even mee helpen hoor, ik knijp een keer op de goede plek in je zij, en jij staat zoooo in de keuken  Tosti's maak je niet in de keuken. Die maak je gewoon op je kamer of in het klaslokaal(als je op school bent) |
|
gothic Erelid
|
crackers wel, rijstewafels ben ik niet zo gek op. smaken verschillen
reduggy en een tostiijzer hebben ze ook in alle klaslokalen staan zeker |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Zooo.. alle foto's van mijn mobiel op den pc gezet.. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: Quote Puck: Daar kan ik je wel even mee helpen hoor, ik knijp een keer op de goede plek in je zij, en jij staat zoooo in de keuken  Tosti's maak je niet in de keuken. Die maak je gewoon op je kamer of in het klaslokaal(als je op school bent) Op je kamer? Gaat zo stinken  (Ik vergeet nl altijd dat ze er in zitten..  ) |
|
Redduggy
Erelid
|
Dat is niet slim natuurlijk, je moet ze wel eruit halen en dan ruikt het juist heerlijk op je kamer. Quote gothic: reduggy en een tostiijzer hebben ze ook in alle klaslokalen staan zeker Nee die staat in mijn kluisje. |
|
Puck Oudgediende
|
Maar ik ben toch ook niet slim?  Quote gothic: reduggy en een tostiijzer hebben ze ook in alle klaslokalen staan zeker Nee die staat in mijn kluisje.[/quote]..  |
|
gothic Erelid
|
wij hebben een keer gebbqd in de klas en dat vonden de rookmelders niet zo leuk een kluisje wat een luxe zeg  voordat ik wist dat er kluisjes te huur waren waren ze allemaal al verhuurd |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: wij hebben een keer gebbqd in de klas en dat vonden de rookmelders niet zo leuk een kluisje wat een luxe zeg  voordat ik wist dat er kluisjes te huur waren waren ze allemaal al verhuurd Wij krijgen standaard een kluisje! |
|