|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Quote gothic: wij hebben een keer gebbqd in de klas en dat vonden de rookmelders niet zo leuk Cool bedankt voor de tip. We hebben wel een keer een frituurpan in de klas gezet, dat was wel heel lekker. Alleen de docenten waren er niet echt blij mee. Maar ja er staan wel tosti-ijzers en frituurpannen bij hun op de kamers dus waarom wij dan niet he? ik moet mijn kluisje nog betalen ga dat maar eerst eens even doen. |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
wij niet  moet eerst aangeven dat ik een kluisje wil en als ik dan mazzel heb is er nog 1 over en kan ik die huren. maar heb geen mazzel, en steeds maar korte dag en dus dat scheelt @reduggy was het idee van de leraar, die had zin om wat leuks te doen met de klas tijdens de les |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Tuuuuuuuuuuuut tuuuut Tosti's zijn klaar Edit RonHunter: Je liet me schrikken....;) Ben ik zo eng?  |
|
gothic Erelid
|
lekker  wou dat ik nog niet gegeten had, dan had ik ook lekker een tosti geemaakt iedereen is stil van de lekkere tosti's |
|
Puck Oudgediende
|
Ik heb alleen vanochtend een kaal broodje gegeten.. Verschrikkelijk  |
|
gothic Erelid
|
*kijkt in de koelkast of er nog iets eetbaars staat voor Puck*
er staat een punt appeltaart, lust je? |
|
Puck Oudgediende
|
Wat is dat een domme vraag  Lekker! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nog steeds op de roze wolk Puck?  |
|
gothic Erelid
|
@Puck is geen domme vraag, er zijn ook mensen die dat niet lusten  *pakt de appeltaart doet er slagroom op en geeft het aan puck* |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
mag ik de slagroom? De appeltaart mag je houden. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: mag ik de slagroom? De appeltaart mag je houden. De appeltaart zou je niet eens krijgen!  (Slagroom is best vies  ) Dankje Gothic!! |
|
Ikke
Oudgediende
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk  |
|
gothic Erelid
|
iemand nog iets te drinken er bij? zo vrolijk was ik nooit  |
|
Puck Oudgediende
|
Jij ook al Ik wil wel wat drinken hoor! (nu je het zegt, mag ik wel weer eens gaan doen  Bij het ontbijt voor het laatst iets gehad  ) Quote Ikke: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk  En gister ook al  |
|
gothic Erelid
|
anderhalve liter per dag hè puck |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Puck: Quote Ikke: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk  En gister ook al  Inderdaad  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: anderhalve liter per dag hè Puck Ik ga m'n best doen  Quote Ikke: Quote Puck: Quote Ikke: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk  En gister ook al  Inderdaad  Kan nooit kwaad  |
|
gothic Erelid
|
ik red het bijna nooit die anderhalve liter |
|
Puck Oudgediende
|
McDuff en ik gingen het laatst allemaal tellen, maar telt soep ook?  Dan hadden we dik 2 liter  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Blub zometeen buurbarbeque.. we gaan klootschieten  en barbequen natuurlijk  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: Blub zometeen buurbarbeque.. we gaan klootschieten  en barbequen natuurlijk  Gezellig!  Heuh, ik ben al over de 3000 heen  |
|
gothic Erelid
|
denk dat soep wel telt is tenslotte ook vocht.
oh volgens mij red ik de anderhalve liter toch wel |
|
Ikke
Oudgediende
Alleen puur water telt... Maar anderhalve liter is 'n vuistregel. Drink gewoon regelmatig even 'n glas water en let op je urine. Zo lang die niet te donker wordt zit je gebakken  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik drink echt veel te weinig  |
|
gothic Erelid
|
alleen puur water, dan kom ik op nul |
|