|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Ikke: Alleen puur water telt... Maar anderhalve liter is 'n vuistregel. Drink gewoon regelmatig even 'n glas water en let op je urine. Zo lang die niet te donker wordt zit je gebakken  Oh, nou, dan haal ik het niet  Gewoon water is vies  (Behalve in Frankrijk, in die flessen, maar dat kan ook komen omdat we dan bijna niks anders hebben  ) Quote Little Queen: Ik drink echt veel te weinig  Oeh, dat zou ik nou nooooooooooooit doen |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Op school krijg ik het bijna nooit voor mekaar om 'n fles van 0,7 liter met water leeg te krijgen.. |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
een halve liter lukt me al niet eens. of het moet echt heel warm zijn buiten dan lukt het wel. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: Op school krijg ik het bijna nooit voor mekaar om 'n fles van 0,7 liter met water leeg te krijgen.. Water is toch ook gewoon vies niet lekker?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik weet niet meer precies waarom alleen puur water telt, maar er zat 'n verklaring achter. Zal het morgen aan m'n biolerares vragen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Oeff.. en ik heb donderdag 1 liter water in een kwartiertje naar binnen geklokt.. een halfuur na mijn middageten.. En het smaakt wel  |
|
maarty Senior lid WMRindex: 313 OTindex: 215 Wnplts: klein hutj
|
Heeeeeej  |
|
gothic Erelid
|
ik hou het gewoon op 1,5 liter vocht en maakt niet uit wat anders red ik het niet |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Btw: nu ga ik weer, nog ff leren en een beetje zonnen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote alweerdood: Oeff.. en ik heb donderdag 1 liter water in een kwartiertje naar binnen geklokt.. een halfuur na mijn middageten.. En het smaakt wel  Dat zou me niet eens lukken Gothic, precies, ik doe met je mee  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik kom ook niet aan anderhalve liter puur water, maar ik drink wel regelmatig even een glas water. Zolang het maar koud is is er niks mis mee  |
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
eey iemand hier ? |
|
maarty Senior lid WMRindex: 313 OTindex: 215 Wnplts: klein hutj
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Ik ben daar, maar brand los  Hoe is 't?  |
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ok nog wat gedaan vandaag |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Oeeh ik moet zo gaan  .. als ik straks niet meer leef dan ben ik geraakt met klootschieten  .. ik heb eigelijk geen idee of ik dat kan  |
|
gothic Erelid
|
als het goed is kan dat niet. weet niet precies wat het is maar het schijnt een soort jeu de boules achtig iets te zijn |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: als het goed is kan dat niet. weet niet precies wat het is maar het schijnt een soort jeu de boules achtig iets te zijn Ja, en dan moet je die bal zo ver mogelijk gooien  Als je het hier in de polder doet dan ligt-ie binnen een keer gooien in de sloot  (En ze doen het hier wel eens  ) |
|
Ikke
Oudgediende
Klootschieten is toch jeu de boulen voor gevorderden? Zo'n zware bal zo ver mogelijk wegschieten  |
|
gothic Erelid
|
bij ons doen ze het ook wel eens op die polderweggetjes. boerengolf ook ligt ook steeds de bal in de sloot of in de koeienvlaai heerlijk  |
|
Puck Oudgediende
|
Gothic, waar in NH woon je eigenlijk?  Als je het niet hier wilt vertellen kan het ook via mail ofzo  |
|
gothic Erelid
|
oosthuizen, bij edam in de buurt |
|
Puck Oudgediende
|
Oh, dat ken ik niet  |
|
gothic Erelid
|
als je een kaart en een vergrootglas pakt heb je een kans dat je het vindt, echt een boerendorp  |
|
Puck Oudgediende
|
Wij staan wel in de atlas |
|