hr
jaargang -23 - laatste artikel 3-5 14:00 - 74485 artikelen - nu online 37 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1] 2 3 4 5 6 7

Artikelen insturen

09-09-08 16:31:19
GEvanGene
Erelid


WMRindex: 1.020
OTindex: 998
S
Is het misschien een idee om artikelen allereerst door leden ingediend te krijgen en dat pas daarna de moderatoren aan de beurt zijn? Vaak gebeurd het dat je na het indienen van een artikel als reden van afwijzing krijgt: "iemand is je voor geweest." Dit blijkt achteraf dan een moderator te zijn geweest. Je ziet het ook in de nieuwsbrief dat zij vaak de meeste artikelen hebben ingediend. Ik weet wel dat zij ook lid zijn, maar is het niet één van hun primaire taken om taalfouten uit artikelen te halen? Deze willen er namelijk nogal eens in blijven hangen.

10-09-08 11:58:17
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@GEvanGene: als ik moderator was, zou ik nou erg boos worden.
Wat jij schrijft houdt in "wel de lasten , maar niet de lusten". Het zijn geen betaalde werknemers en wààrom moeten ze taalfouten uit een artikel halen. Het heeft toch ook zo in de kranten gestaan en toen konden de lezers het ook begrijpen.
Bij WMR is de voornaamste taak volgens mij het voorkomen van ruzies en daar slagen ze prima in. :ja

10-09-08 12:00:17
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Leden krijgen ALTIJD voorrang.
Ik wissel altijd artikel om als later een lid een artikel ingestuurd heeft.

10-09-08 12:01:25
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
@Luna, helaas gebeurd dat lang niet altijd :S

10-09-08 12:04:08
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Dat denken jullie maar.
Maar ik ga mezelf of de andere modjes niet verdedigen tegenover jullie, want blijkbaar weten jullie het beter.


10-09-08 12:08:40
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
@Luna, ik merk alleen op wat mezelf is opgevallen.. Ik noem geen namen, niks.. Het is mij overkomen dat ik een artikel instuurde, en dat 1 dag later hetzelfde artikel verscheen met de naam van een modje eronder. Dat hoort niet gebeuren, zoals je zelf aangeeft...

10-09-08 12:10:21
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Er is afgesproken, eigenlijk zolang als ik hier werk, dat leden altijd voorrang hebben.
Ik weet niet beter dat dat ook wordt gedaan :O

10-09-08 14:06:56
Judywesl
Erelid


WMRindex: 643
OTindex: 5.968
wat een zinloze discussie... gaat het nou om het feit dat de artikelen op de site komen of om wie het doet?? *(

10-09-08 14:09:11
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
@Judywesl, het gaat natuurlijk om de artikelen, maar hier zit ook principe in.. 8-)

10-09-08 14:09:23
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Mjah, waar t nog wel eens wil missen is die autoreject op in te zenden artikelen, denk ik dan, dus mep me niet neer 8O

10-09-08 14:11:00
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Autoreject zou Voogeltje uitzetten, zodat alles gewoon doorkomt.

Het gaat er mij om dat mensen denken dat we bewust onszelf gaan inplannen.
Maar wij zijn niet zo kinderachtig en het boeit geen één modje dat hun naam onder het artikel staat.


10-09-08 14:15:53
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
@Luna, nu begrijp ik ook waardoor het kwam dus, door die autoreject 8-) :S

10-09-08 14:17:01
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Dan snap ik ook niet waarom dit soms toch voorkomt, zag t ook vaak zat gebeuren dat Sjatter me voor was 8O Ik kan me nog een mailwissel hierover herinneren toen ik zelf nog modje was, heeft destijds totaal niets geholpen zoals sommige mods nog wel weten.

10-09-08 14:19:12
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik weet van mezelf dat ik lid altijd voor laat gaan.
Ik plan altijd vooruit met de artikelen die er op dat moment staan en ik zorg dat leden altijd voor modje komen.

Laten we ideetjesbus niet verder volgooien met dit offtopicgedoe..

10-09-08 14:19:31
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Een link naar een artikel of website kunnen plaatsen zonder url tags, zoals op bv nujij.nl. Je kopieert de link en plakt hem. 8)

10-09-08 14:22:31
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Nog iets: jullie moeten niet alleen kijken wiens naam vaak onder een artikel staat.

Veel interessanter is om in de weekkrant te kijken wiens artikelen vaak in de top 5 staan.
Ik kan wel heel trots zijn als ik hoog in het lijstje van inzenders sta, maar als dan noch in de linker noch in de rechter kolom een artikel van mij staat genoemd, vind ik dat getal nog maar weinig waarde hebben.
Moeten jullie ook maar eens meer naar gaan kijken! :ja
Dus kwaliteit boven kwantiteit!!

12-09-08 20:57:17
GEvanGene
Erelid


WMRindex: 1.020
OTindex: 998
S
@ ledi: je wordt maar boos op me als je moderator zou zijn, boeit me niet.
Wat een moderator hoort te doen is de boel in goede banen leiden, en dat gebeurt idd.
Daarnaast is het hun taak om de site netjes te houden, dus m.i. ook taalfouten in artikelen corrigeren, kleine moeite hoor. Doe het vaak zelf al bij het indienen van een artikel. Je ziet ook dat leden regelmatig terecht opmerken: "er staat DIT maar hoort dat niet DAT te zijn? En dan doel ik dus op taalfouten of verkeerde woorden, afgezien van het Vlaams wat z'n eigen woorden en uitdrukkingen heeft. Maar jij mag best op de hand van moderatoren zijn hoor, wat lusten en lasten betreft, maar jij en ik krijgen het echt niet voor elkaar om in 2jr tijd ruim 1400 respectievelijk 1100 artikelen ingediend te krijgen. Ik heb al zo vaak meegmaakt dat iemand me voor was en dit bleek dan een moderator te zijn. Ik kan niet achter de schermen kijken of dit werkelijk zo is, ga ervan uit dat het er wel eerlijk aan toe gaat maar vind wel dat als je al zoveel artikelen hebt ingediend, ach geef de andere leden ook eens wat meer kans. Je moet echt bovenop de nieuwssites gaan zitten wil je op tijd zijn. En het antwoord: "we hebben een enorm aanbod van artikelen binnengekregen", en dan zie ik vervolgens de voorpagina vol met artikelen van luna en sjatter. Vind ik op z'n minst wel wat vreemd.

12-09-08 21:17:55
GEvanGene
Erelid


WMRindex: 1.020
OTindex: 998
S
10-09-08 14:06:56 - Quote judywesl

wat een zinloze discussie... gaat het nou om het feit dat de artikelen op de site komen of om wie het doet??

Nou moet je eens zien als ze naast een WMR index en OT index een Artikelen index zouden invoeren. Dan onstaat er echt daarin ook een competitie, net als bij voornoemde indexen. Want daardoor kun je ook langer je stamgast status behouden door die extra bijdragen. (Als het stamgast zijn je boeit vooropgesteld dan.)

Ideetje? Voogel?

13-09-08 10:32:54
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ik vind dat MODS *GEEN* artikelen mogen indienen of anders alle andere inzendingen voor moeten laten gaan. Want mods nemen meer tijd voor zulke zaken - Mods modereren, die zijn geen auteurs of editors.. of wel?
En ik moet tijd zoeken.

En ik had ooit tijd en was er ook heel vroeg bij - dat maakte niets uit - iemand was me voor - dat valt wel op.

klaag ik - neen, het artikel is geplaatst - who cares for the name and fame.

En competitie op Artikel niveau is Grande Merde. Want dan worden er nieuws-diggers ingezet en Ad-hoc tools zoals nieuws-sniper ofzoiets.. ach ja.. en dan is iemand opeens leading newsguy.. (maar geen tijd om het te lezen..)

Er is ook een tijd geweest dat er veel erotisch of sexueel getinte verhalen werden gepost - ook dat valt op en dan volgt de vraag voor welke leeftijdsgroep dat dan bestemd is - zeker als er deviationistische berichten worden gepost.
(zover ik weet heb ik geen relatie met een park-bankje of paard - de poging tot associatie was helaas schaars en beperkt)

Vervolg Artikelen, ik heb dat eens aangegeven, omdat ik benieuws was over wat er verder met iemand is gebeurt - toen kreeg ik een negatief antwoord "dat doen we niet" en vervolgens is het een feitelijk gebeuren. Hoe werkt dat?

Moet ik elke Mod gaan water-boarden om erachter te komen of het een origineel idee is? Ook niet interessant, maar wel opmerkelijk.


13-09-08 10:35:59
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.257
OTindex: 53.496
Als er te weinig artikelen zijn, moeten de mods wel ingrijpen, door ze zelf toe te voegen.

13-09-08 10:37:29
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
@heraux: artikelen die door mods worden geplaatst zijn niet of nog niet door een lid ingestuurd. Lid artikelen gaan altijd voor!

13-09-08 10:45:21
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Voogel, dan gooi ik de knuppel in het hoenderhok, het blijft vaag dat er zo vaak dezelfde namen bij staan, terwijl er genoeg leden insturen/stuurden. Wie instuurden zijn ermee gestopt om in te sturen, juist vanwege dit.

13-09-08 10:48:12
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
ook al een paar keer gehad was er een mod (geen namen) die had mijn artikel afgekeurd omdat iemand anders al had ingestuurd. de volgende dag keek ik: was het diezelfde artikel als ik instuurde...
misschien was het voor mij ook gewoon te laat dat ie al in de plainng stond, maar toch heel raaar

13-09-08 10:53:54
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Als bij het insturen staat....
"bedankt voor.. " etc..
denk ik heel even dat het wel nieuw(s) is
maar dat kan tegenvallen..

Verder mieren-neuk ik over de inhoud.. maar ja.. de laatste was overheerlijk bont.. die bende van vier..

Is er geen.. buffer=20% vol melding ??? :D

aha, 20% dan kan ik nog wat indienen..
oh.. 90% hmm.. dan wacht ik nog even!

zinvol?

13-09-08 10:54:06
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
De regel is simpel een lid gaat altijd voor en mod! Als een lid eerder hetzelfde artikeltje als jij had ingestuurd, of vrijwel hetzelfde, gaat die online. Wie het eerst komt wie het eerst...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3 4 5 6 7

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven