hr
jaargang -23 - laatste artikel 3-5 08:00 - 74482 artikelen - nu online 43 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


1 2 3 4 5 6 [7]

Artikelen insturen

26-09-08 16:07:45 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
er is niets mis met zo'n moes tuintje.. het is een collectieve verzekering.. voor elke aandeelhouder 3 plantjes.. en de club is groot.. heel groot..

26-09-08 16:24:54 - Quote! - @AsSliQuiD
AsSliQuiD
Senior lid


WMRindex: 661
OTindex: 656
Quote heraux:
er is niets mis met zo'n moes tuintje.. het is een collectieve verzekering.. voor elke aandeelhouder 3 plantjes.. en de club is groot.. heel groot..


zo denk ik er ook over!

hellaas de politie niet...

05-10-08 01:49:36 - Quote! - @GEvanGene
GEvanGene
Erelid


WMRindex: 1.020
OTindex: 998
S
24-09-08 23:58:35 -
Quote:
pietjevlip

Ik ben ook niet iemand die veel instuurt en ik heb lang getwijfeld of ik me in deze discussie ging mengen, maar het zit me nu echt te hoog. Kap met het getrap. Als je het ergens niet mee eens bent, kun je dat ook gewóón zeggen. Ik word echt lichtelijk onpasselijk van de negatieve toonzetting van sommigen.


Heb jij het o.a. tegen mij? Ik heb GEWOON gezegd waar het op staat en hoe ik over de gang van zaken denk, en heb niets gezegd over het wel of niet goed functioneren van mods. Dat jij graag in de cafés rondhangt en het goed kan vinden met de mods en daarom graag in hun kont kruipt, moet je helemaal zelf weten.
Maar als ik volkomen ongelijk had, waarom heb ik dan medestanders? De kritiek van Kpuc was aanvankelijk ook niet mals, maar hij bond later een flink stuk in. Ik blijf bij mijn standpunt.
26-09-08 12:43:35 -
Quote:
Luna
Moderator:

Tis, dat artikel van die spin in de auto vond ik gewoon niet leuk, maar ik keur vaak af met de reden aanbod van artikelen om gezuer te voorkomen.


Dus in feite worden we gewoon belazerd. Als een moderator tegen mij zegt: dit artikel vinden we niet geschikt voor op de site, wordt het een heel ander verhaal. Daar leg ik mij dan ook gewoon bij neer, maar kom dan niet aan met: we hebben een enorm aanbod van artikelen, vertel dan de werkelijke reden. Btw: @ Luna, jij bepaalt of je een ingediend artikel van een lid leuk vindt of niet, en dus wel of niet geschikt vindt om te plaatsen. Wie bepaalt of jouw artikelen leuk genoeg zijn om te plaatsen?
Pietjevlip ofzo??

Ik ben hier voorlopig weg, want dat geslijm ben ik zat!


05-10-08 07:12:24 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
De reden dat ik inbond is omdat het gewoon treurig is soms met het aantal bruikbare inzendingen Gevangene. Verder blijf ik erbij dat een gevarieerde FP mogelijk moet zijn maar niet alleen voor, maar ook door leden.

Quote Luna:
Er komt weer weinig binnen, dus ik hoop dat er nog wat ingestuurd wordt...anders staan er weer hoop modjes op de hoofdpagina morgen 8O
Toch jammer dat je dit ook niet even hebt gelezen en in de post hierboven mee bekeken..

En wat Luna zegt, deed ik ook wel eens, omdat er mensen zijn die in discussie blijven treden als iets wordt afgekeurd.

Je vergelijking met wie de stukjes van modjes goedkeurt is mank, en een tikje valsig ook maar goed, das een eigen keuze. Volgens mij worden er van diverse leden stukjes over de hele dag geplaatst maar nogmaals, als er geen lading is dan moet de schipper zelf op jacht naar bulkgoed.

En wat Pietje zei, daar ben ik t wel mee eens, er is naar jou, mij en anderen geluisterd, men heeft iets aangepast in het plan-systeem dus waarom er daarna nog wespesteken werden uitgedeeld begrijp ik even niet..

05-10-08 15:15:08 - Quote! - @GEvanGene
GEvanGene
Erelid


WMRindex: 1.020
OTindex: 998
S
@ Kpuc: doordat ik een weekje ertussenuit ben geweest had ik geen tijd meer om op de post van pietjevlip te reageren. Ik heb tijdens die vakantie ook er niet meer aan willen denken en gedacht.
Teruggekomen ben ik die posting nog eens gaan lezen en vooral zijn eerste alinea heeft bij mij nogal kwaad bloed gezet. Hij schrijft dat hij lang getwijfeld heeft zich in de de discussie te mengen. Nadat alles was uitgesproken en iedereen z'n zegje heeft kunnen doen komt hij nog even natrappen, dit vind ik achterbaks. Als ie zich nu eerder in de discussie had gemengd ok, dan hadden we over en weer kunnen komen met argumenten.
Ik kan niet anders concluderen dat zijn kritiek met name tegen mij gericht is want ik behoor niet tot zijn vriendenkring waarmee hij regelmatig chat in de café's.(Dit is geen kritiek, gewoon een constatering.)En als je dan gaat distilleren, elimineren en postings nog eens opnieuw gaat bekijken kom ik tot mijn bovenstaande conclusie.
Het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat hij deze kritiek op zijn vrienden (m/v) richt. Hij had beter op de man (mij) kunnen spelen want nu speel ik dus wel op de man en reageer idd. als een wesp omdat ik het nieuwe systeem prima vind en er verder niks meer over heb gezegd, en dan komt hij nog even met zijn natrapreactie juist nadat het nieuwe plansysteem is ingevoerd. Ik ben het volkomen met je eens dat we wat bereikt hebben. Daarna zijn er nog wat serieuze postings van leden geweest en wat flauwekul postings. Moet kunnen. Die serieuze posting over de reden van afwijzing heb ik in mijn boosheid maar even meegenomen.

Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik zo furieus heb gereageerd.

Voorlopig kom ik nog alleen maar online als het nodig is om te reageren, want ik begrijp dat er inmiddels aardig wat leden zijn die mijn bloed wel kunnen drinken.
Laat ik als laatste nog even opmerken dat ik vanaf het allereerste begin, in de ideetjesbus, nooit puur en alleen uit eigen belang heb gehandeld. Ik heb van andere leden ook voldoende frustratie uitingen vernomen over de gang van zaken in het verleden betreffende de plaatsing en afwijzingen van de artikelen etc.

05-10-08 15:25:01 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
Noem het censuur maar ik ben klaar met deze discussie. We doen als team ons uiterste best om de stortvloed aan artikelen te controleren en met de recente veranderingen is het ook makkelijker geworden om dubbele inzendingen op te vangen en zo eerlijker in te plannen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 [7]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven