ZNW-spel |
BatFish Oudgediende
 WMRindex: 8.236 OTindex: 24.970
|
Omdat de kok in de kombuis geen binddraad had, bond hij de rollade van struisvogel maar op met tandfloss
komijnzaad, profieldocument, tuinstoel |
|
nietmeer
|
Toen ik in mijn tuinstoel het profieldocument nogmaals doorlas, riep mijn echtgenote dat het komijnzaad op was.
rookwaren, kookgerei, kantoorbenodigdheden |
|
RockOpa Oudgediende
 WMRindex: 6.377 OTindex: 4.540 S |
Het boodschappenlijstje bevatte artikelen die ik helemaal niet nodig had, zoals rookwaren, kantoorbenodigdheden en kookgerei.
bubbelbad, luchtige chocolade, party |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.566 OTindex: 97.034
|
In het magazijn van de kantoorbenodigdheden stond ook enig kookgerei en toen ik daaraan rook waren er mensen die dat vreemd vonden.In de Party stond een pikant verhaal over een bekende actrice die in een bubbelbad reclame maakte voor luchtige chocolade.  kunstgebit, appeltje, schaats.Brosreepje, niets, humor. Laatste edit 29-01-2014 17:27 Laatste edit 29-01-2014 17:28 |
|
RockOpa Oudgediende
Tijdens een pirouette op de ijsbaan brak een schaats af en viel ik met mijn kunstgebit in een appel die daar toevallig lag.
bubbelbad, luchtige chocolade, party |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 53.145 OTindex: 95.666
|
Quote @Mamsie: In de Party stond een pikant verhaal over een bekende actrice die in een bubbelbad reclame maakte voor luchtige chocolade.  Brosreepje, niets, humor. met humor vertelde hij dat het brosreepje al snel in het niets verdween dennenbos naald garen |
|
RockOpa Oudgediende
Terwijl ze vlees stond te garen in het dennenbos kroop het oude vrouwtje door het oog van de naald toen ze werd besprongen door een hongerige troep wolven.
horrorscenario, bevalling, kruis |
|
nietmeer
|
Het was een hele bevalling voor de regisseur om het horrorscenario goed vast te leggen aan de voet van het gigantische kruis voor de kerk.
tosti-apparaat, dj, koektrommel |
|
Mamsie Oudgediende
|
De enigszins aangeschoten dj dacht een greep in de koektrommel te doen maar stak zijn hand per abuis in het nog nagloeiende tosti-apparaat.
IQ-test, winnaar, onzin. |
|
nietmeer
|
De winnaar van de IQ-test wist alleen maar onzin uit te kramen.
nasi, nazi, nazit |
|
BatFish Oudgediende
 WMRindex: 8.236 OTindex: 24.970
|
Tijdens de nazit zei de nazi dat zijn favoriete gerecht nasi goreng was.
bordeel, fluweel, toneel |
|
RockOpa Oudgediende
Die IQ-test is zowat de grootste onzin wat ik ooit heb gezien, de winnaar Prem moest het welhaast winnen van een suf kijkende opgeblazen Frequin en een opgespoten Kelly die er beiden voor opvulling bijzaten. Gelukkig heb ik maar de laatste 10 minuten gezien.
TV programma's, pulp, België
Laatste edit 30-01-2014 00:15
|
|
RockOpa Oudgediende
In het, met rijkelijk bekleed fluweel, bordeel werd op het toneel een nep liveshow gegeven.
tv-programma's, pulp, België |
|
nietmeer
|
De huidige tv-programma's in zowel Nederland als België, bestaan voornamelijk uit pulp.
vierkantje, rondje, driehoekje |
|
Mamsie Oudgediende
|
Het is voor een baby een hele ontdekking dat een rondje iets anders is dan een driehoekje of een vierkantje.
rammelaar, fopspeen, gegevens. |
|
nietmeer
|
De gestoorde wetenschapper zat met een rammelaar in zijn hand en een fopspeen in zijn mond gegevens bij elkaar te verzinnen.
bokser, hamster, schoolplein |
|
Mamsie Oudgediende
|
Het kleine rotjochie gedroeg zich als een bokser en terroriserde aldus het hele schoolplein terwijl hij thuis lief en zorgzaam was voor zijn hamster.
ochtendkrant, kolenkit, herinnering. |
|
pizzabakker Erelid
 WMRindex: 2.027 OTindex: 1.479 S |
In mijn herinnering was die vent die mijn broertje met de ochtendkrant op z'n hoofd timmerde zo zwart als een kolenkit en zo blauw als een Maleier.
baard, weeffout, karnemelk |
|
RockOpa Oudgediende
Tijdens het drinken van een beker karnemelk kwam een weeffout in mijn baard aan het licht.
kaal, ei, kip |
|
Mamsie Oudgediende
|
Het leek het ei van Columbus om de kip zijn kont kaal te scheren.
haantje, zitstok, klapschaats. |
|
nietmeer
|
Het jonge haantje gebruikte een oude klapschaats als zitstok.
robot, flyer, encyclopedie |
|
RockOpa Oudgediende
De verdwaalde robot, die als gezocht te boek stond op een flyer, verdiepte zich in een encyclopedie om de mensenwereld beter te begrijpen.
agent, fiets, dief |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.705 OTindex: 57.772
|
Toen een agent even tegen een boom stond te pissen, ging een dief er met zijn fiets vandoor.
Kabeljauw, smurf, tafellaken |
|
RockOpa Oudgediende
De overheerlijk kabeljauw op het damasten tafellaken werd smakelijk verorberd door een groene smurf.
biefstuk, tafel, hond |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.705 OTindex: 57.772
|
Zolang de biefstuk op tafel ligt, is de hond nog niet in de pot.
Nagelknipper, rozenkrans, erwtensoep |
|