ZNW-spel |
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.566 OTindex: 97.034
|
Ik zou bijna gaan denken dat @RockOpa bij die plichten aan een uitspatting denkt, met geneugten op de keukentafel, die weinig meer met eten te maken hebben!  ingetogenheid, dessert, groenten. |
|
pizzabakker Erelid
 WMRindex: 2.027 OTindex: 1.479 S |
Met zijn gebruikelijke ingetogenheid lepelde hij zwijgend zijn dessert op, terwijl zijn kinderen hem wortels, asperges en andere groenten in z'n oren stopten.
balans, thema, zuil |
|
Mamsie Oudgediende
|
Het thema van de gewijde muziek in de kerk was goed maar toch was het orkest wat uit uit balans, wat veroorzaakt werd door het feit dat men de dirigent wegens ruimtegebrek achter een zuil had laten plaatsnemen.
spinnenwiel, kever, lelijke eend. |
|
RockOpa Oudgediende
 WMRindex: 6.377 OTindex: 4.540 S |
Toen ik met mijn gezin in de lelijke eend door het mooi Franse landschap reed, werden we ingehaald door een kever waar een oud vrouwtje boven op het dak achter een spinnewiel zat. gedachten, visioen, keukentafel Hoe raad je het! |
|
nietmeer
|
In mijn gedachten denk ik vaak terug aan het visioen dat ik kreeg toen ik met mijn lief op de keukentafel lag.
lamp, graspol, bakkerij |
|
BatFish Oudgediende
 WMRindex: 8.236 OTindex: 24.970
|
In de bakkerij was @Grouse: over een graspol gestruikeld en daarna tegen de lamp gelopen. zakdoek, koekjes, fobie |
|
nietmeer
|
@BatFish verschool haar gezicht achter een zakdoek in de bakkerij van @Grouse omdat ze een fobie voor koekjes had. schriftje, stoepkrijt, verkeersbord |
|
Mamsie Oudgediende
|
Ze had in haar schriftje een verkeersbord getekend met stoepkrijt.
kleuterklas, spelletjes, klok. |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 53.145 OTindex: 95.666
|
in de kleuterklas doen ze spelletjes waardoor de kinderen leren klok kijken
spiekbrief horloge tijd |
|
nietmeer
|
Het wordt de hoogste tijd dat elk horloge wordt voorzien van een standaard spiekbrief.
batterijlader, paellapan, geestesoog |
|
Mamsie Oudgediende
|
Toen ik mijn batterijlader kwijt was zag mijn geestesoog hem al liggen in de paellapan en ik vroeg me af of we hem per ongeluk opgegeten hadden.
windvlaag, strandwandeling, auto.
Laatste edit 28-01-2014 16:35 |
|
nietmeer
|
Tijdens een strandwandeling joeg een windvlaag mijn kilt omhoog zodat ik beschutting ging zoeken achter een geparkeerde auto.
lichaamsbeharing, stofzuiger, vaatdoekje |
|
Mamsie Oudgediende
|
Een teveel aan lichaamsbeharing is eenvoudig te verwijderen met behulp van een krachtige stofzuiger op de cruciale plaatsen, waarna met een vaatdoekje de ontstane verwondingen worden afgedekt.
bamigroenten, keuze, borden. |
|
nietmeer
|
Bamigroenten wokken is geen kunst maar de keuze van de te gebruiken borden stelt mij voor hoofdbrekens.
sponsje, bladblazer, douchekop |
|
Mamsie Oudgediende
|
De modieuze paparazzo droeg een kleurige bladblazer boven zijn lolbroek en op zijn ietwat stupide douchekop had hij een kuifje dat meer op een sponsje leek,
tafelzilver, inbrekers, poep. |
|
nietmeer
|
Om het tafelzilver veilig te stellen tegen inbrekers, waren de handgrepen van de lades ingesmeerd met poep.
speelkaart, wegenkaart, scorekaart |
|
BatFish Oudgediende
|
I.p.v. met een speelkaart probeerde ik bridge te spelen met een wegenkaart, wat goed te zien was aan mijn scorekaart.Eendenborstfilet, brandzalf, Laphroaig
Laatste edit 28-01-2014 18:07 |
|
nietmeer
|
Toen ik na een paar glazen Laphroaig de eendenborstfilet probeerde te bakken, resulteerde dat in een geblakerde hand die erg veel brandzalf nodig had.
Blaker, snotneus, diefmesje |
|
Mamsie Oudgediende
|
Met behulp van een diefmesje probeerde de inbrekende snotneus onze antieke blaker te stelen,maar de oude en kostbare snotneus zag hij gelukkig over het hoofd.
kaarsenpit, aandacht, theelichtje. |
|
BatFish Oudgediende
|
@Grouse: Ah! jij kent dit recept ook al  Omdat het theelichtje geen kaarsenpit had kostte het een boel aandacht om het kreng aan te steken. jetpack, stokvis, koekjestrommel |
|
RockOpa Oudgediende
 WMRindex: 6.377 OTindex: 4.540 S |
007 die in een jetpack de Atlantische Oceaan overstak, had slechts een koekjestrommel met wat stokvis als proviand bij zich.
JSF, miljarden, thuiszorg. |
|
nietmeer
|
Als de miljarden voor de JSF nou eens aan de thuiszorg besteed zouden worden, zijn we van twee problemen af. kettingzaag, betonmolen, taart @BatFish: Prima recept Laatste edit 29-01-2014 10:47 |
|
BatFish Oudgediende
|
Het deeg voor de taart was in een betonmolen gemengd, waarna je een kettingzaag nodig had om hem aan te snijden.
Tang, varken, vegetariër |
|
nietmeer
|
De vegetariër sloeg met een tang op een varken in de hoop dat niemand er meer van zou eten.
soepbord, ijssalon, tl-buis |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 53.145 OTindex: 95.666
|
omdat de tl-buis in de ijssalon kapot was, werd de sorbet op een soepbord geserveerd.
tandflos, kombuis, struisvogel |
|