Limmericks |
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Jongens, kappen met die gore limmericks,anders verwijder ik heel het tpic wel gewoon...blijf niet bezig  |
|
Vol Hoofd Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 38 S |
ja en geef die vogel gelijk een ban,.
Comment Voogeltje: ik voel inderdaad een ban aankomen. VOOR JOUW! Ga je het ooit nog leren? reactie via mail |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik heb er overigens nog een paar weggehaald van de vorige pagina's, nooit gezien hoe het er hier aan toeging  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Wat is dit in hemelsnaam voor onderwerp... Een centraal uitlaatpunt voor sexuele stress ofzo, kunnen ze ook iets vriendelijker? |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Er was eens een man uit Bagdad, die droomde dat hij zijn schoen at. Hij werd wakker met schrik, want hij zag met zijn blik,* Dat wat hij gedroomd had echt waar was! Zo, das een nette, Enkie!  *Die regel is niet helemaal gelukt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
"Helaas," zegt een bedroefde kwal, "de aarde is een tranendal, een zee van zuchten en geween. Waar zwalpt het blinde lot ons heen?" En zelf geeft hij meteen het antwoord: "Ik weet het al: we gaan naar Zandvoort" |
|
Caster Oudgediende
|
@CNC, dat is geen limmerick  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Nou en  Hij is wel neutraal  |
|
Caster Oudgediende
|
Dit is er een: Quote:
Er was eens een man uit Terschelling, die reed met zijn fiets van de helling. Zijn kop in de kak, zijn fiets in de prak en zijn arm in de derde versnelling.
Voila!  |
|
Caster Oudgediende
|
Limmerick en neutraal!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Caster, een voorbeeld voor de rest zou ik zeggen  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Er was eens een vogel die ving eens een kogel ongelukkig met het resultaat bestierf deze vogel op heterdaad |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Geen goede limerick  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Een mooie meid uit Zaandam stad  Zat op haar werk en was het zat Ze wilde naar huis Maar de weg was niet pluis En zit nu nog steeds op haar gat  |
|
nietmeer
|
Bouwjaar 87? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Hoe kom je erbij?  Het was maar een voorbeeld hoor  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
jaja, uit Zaandam...Ik geloof er niks van  |
|
nietmeer
|
Dit is nu een discutabel punt  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Het is eigenlijk geen goede limerick  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wat heeft die dicotafel er nu mee te maken Kpuc??  |
|
nietmeer
|
Ik weet t niet Blend, de tabel geeft ook geen uitsluitsel  |
|
leon Actief lid WMRindex: 64 OTindex: 79 Wnplts: Niftrik S |
Hier ook nog 1: Er was eens een jongen uit Dongen. Die was op zijn fietsje gesprongen. Maar O wat een pech. Zijn zadel was weg. Toen heeft hij nooit meer gezongen.  |
|
Kriebeltje Erelid
|
 Die is wel goed  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@MODS: als die te grof is, haal em dan maar weg hoor... Edit Enkie: inderdaad  Een terrorist uit opulent Ommen Was gewoon om te gooien met bommen Laatst werd deze kwaal De buren fataal En nu moet hij ook negen jaar brommen. Een talentvolle muren-behanger Werd verliefd op een lyrische zanger Zij gaf zich aan hem Om zijn mooie stem Nu is ze al zes maanden zwanger. |
|
Kalta Lid WMRindex: 38 OTindex: 2
|
Er was een jochie uit Lisse Die zat in een slootje te pissen Toen kwam er een snoek Die beet in z'n broek Toen moest 'ie zijn piemel maar missen |
|