Limmericks |
Anacho
Erelid
 WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Er was eens een een moeder, een hippe Die was elke dag aan het wippen Haar dochter en zoon Die vinden 't gewoon Die doen 't in de speeltuin, op kippen |
|
Laurens
|
Quote Anacho: Er was eens een een moeder, een hippe Die was elke dag aan het wippen Haar dochter en zoon Die vinden 't gewoon Die doen 't in de speeltuin, op kippen Lol |
|
apie
winnaar PW 06
 WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
nu e eerste nette limerick hier sinds tijden:
er was eens een kaasboer uit gouda, die zat om de tafel zijn vrouw na. maar zei riep heel fief alles is relatief als ik iets harder loop zit ik jouw na |
|
Laurens
|
klopt, b-boy |
|
Laurens
|
|
|
Anacho
Erelid
Een bestelwagen die reed langs de vecht, Kwam door een stuurfout in het kroos t'recht, Men vond ene vent, Die heette van Gent, Zodat men nog immer naar Loos dregt |
|
Anacho
Erelid
Deze is van MLA:
Er was eens een vent in Lier die tankte met heel veel plezier Maar o, wat een pech de trekkracht bleef weg de vent tankt nu uitsluitend nog bier! |
|
Laurens
|
Je kan ook zonnebloemolie gebruiken hoor - -' - |
|
semtex Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 95 Wnplts: zuid holla
|
Quote Laurens: Je kan ook zonnebloemolie gebruiken hoor - -' - dat zou ik niet met een benzine motor proberen. maar het werkt idd wel heel goed met een disel motor |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Altijd moet ik maar werken om mijn banksaldo te versterken. Kwam het maar met scheppen binnen, dan zou ik mij gek gaan pinnen, voordat mijn vrouw het zou merken.
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Das geen goede limmerick Gio  |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
ik stond in gedachten verzonken was ik al zo diep gezonken ik keek in haar ogen en zei diep bewogen mijn drinken is hierbij verdronken |
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Een brandweerman uit Buren Stond op zijn ladder te gluren Naar een vrouw met een broek Zo groot als een tentdoek Hij stond wel voor hetere vuren. |
|
Henise
Oudgediende
|
De vrouw van de deken uit Aken Lag in bed zachte kreetjes te slaken Ze riep oh oh oh Wat kriebelt het zo Met een deken in bed zonder laken
|
|
Henise
Oudgediende
|
Een koe uit het gelderse Dieren Beviel van een vierling , vier stieren Voor een rund inderdaad Een worp van formaat De boer liep het uit te gieren |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Kriebeltje-  Waarom niet? |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Omdat hij niet de structuur van 9-9-5-5-9 lettergrepen heeft. Er was eens een man uit ter neu zen Die ging op een dag fijn uit vis sen En ving toen een laars En daar na een kaars om het ver haal tje uit te bla zen Om maar even wat onzinnigs te noemen...  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
De PVDA wil (geen rode!) gevangeniskleding als mode. Het boevenpak terug, met op voorkant en rug een houdbaar-tot-einde-jaar-code.
------------------------- De achterkant.. De taal kent de kunst van verbloemen, we willen dit even benoemen. Het gaat slecht met de krant. maar dat hoor je niet, want we blijven het ‘oplagen’ noemen. ------------------------ Je zal maar, door geldzorg, niet slapen. Dan werkt zelfs het krachtige wapen van steeds op en neer schaapjes tellen niet meer. Je hebt immers niks. Ook geen schapen. ================================== 't haasje Een paashaas op Copa Cabana zat vol met een pond marihuana. Voor verslaafden aan zoet en aan hasj klinkt dit goed, maar het is een wel erg aards nirwana. ==================================== Een topkok uit Frankrijk, een rare, Met vage ideeen (half gare) bleek kookboek auteur hij verkocht aan de deur zijn boeken als proefexemplaren |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Leeg Hoofd, ben je nu echt zo dom dat je de bewerk knop niet kent? Eikel.. |
|
Srry. kunnen die andere even weg gedaan worden? |
|
Jannick
Oudgediende
Wanneer er een mod online is dan denk ik wel dat dat kan worden gedaan; ik kan absoluut niet tegen spammen.. |
|
Oke.. Srry.. was lekker aan het zoeken en dacht er niet aan dus.. Edit: Ja, nou even only limericks |
|
Jannick
Oudgediende
Ontopic.. |
|
nietmeer
|
Heje, meesterspammer Sjaniek  |
|
Jannick
Oudgediende