Limmericks |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Eigen schuld
De toetjesgigant ziet steeds grauwer, De pap wordt geleidelijk lauwer De omzet stort in Kapitaal in de min Dan heeft zelfs Danoontje geen power |
|
Houdie Senior lid WMRindex: 140 OTindex: 344 Wnplts: Veghel
|
hééu, ja-lalalala-la ja-lalalala-la.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Moet dat een limerick voorstellen?  Een lerares Nederlands uit Epe, Die had het niet goed begrepen. Dus sprak zij na de daad, Met haar mond vol zaad, Heb ik nu gepijpt of gepepen? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Gevangenis dicht
Een gevangenbewaarder in Naarden die droef lege cellen in staarde Zei 'Ach, de tijd van weleer,' 'dat ik hier veel meer' 'dan herinneringen bewaardde' |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Diplomafraude
Een fraude-expert sprak in Londen 'Hieraan gaat de wereld te gronde,' Ik zeg, 'Harde hand,' 'daarom zoekt ons land' 'nu valse diploma-waak-honden' |
|
Giovanni
Oudgediende
|
I am in the war
There once was a zwerver from Goes Who said 'I have nothing to loose' I drink much too many I don't have a penny It is, what I call, bar and boose |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Lentekrabbels
Na winter is lente gewoon fijn Maar schadelijk voor het natuur-brein Want uit dit bericht blijkt dat nu wellicht natuurmensen zelf in de war zijn |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Wibi
Piano, zei hij, is mijn leven Maar men heeft mij rust voorgeschreven Concert? Nee! Maar het knaagt dus zou ik, als je 't vraagt, daar direct gehoor aan gaan geven |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Voor paal
Een paaldanseresje uit Spangen wil daarmee haar ex-vriendje stangen. Het is eerder een must dan passie of lust om een avond voor paal te gaan hangen |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Meer Strike dan Joint
Ze slaan politiek met hun knotsen Om meningen onder te kotsen Wie wil wie bedriegen? Voordat hij kan vliegen kan de Joint Strike Fighter al botsen |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Nertsvertoning
Als nertsen ondragelijk lijden durft ze hekken open te snijden Pakt men haar in de kraag dan rijst hier de vraag: wie gaat de nertsenbevrijder bevrijden? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Er was eens een een man uit Lissen, die stond in een vijver te pissen, toen kwam er een snoek, die beet in zijn broek, toen kon hij zijn ballen wel missen |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Magical hand
Tim has a magic hand which he uses in his band Now it has come off he's no longer prof He ended up in shifting sand |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Een dronken dragonder uit Lemmer, Pieste het liefst in een emmer, Had ze die vol, Keerde ze hem voor de lol, Om op het hoofd van een zwemmer |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Nadat ik veel uien en knoflook had gegeten, liet mijn auto het ook nog eens afweten. Ik moet dat oude hok maar eens verkopen, en in m'n woonwagen op betere tijden hopen. Ondertussen laat ik even wat vette scheten |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Er waren twee kleine Griekjes, Ze waren een klein beetje ziekjes, De een sprak toen luid: "Eet toch eens fruit!" Maar toch aten de Griekjes kliekjes |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
er was eens een man in wageningen die hield van enorme dingen van dikke prammen tot grote hammen maar hij schuwde ringen |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Een jongeman uit Gent had de titel van zatste student Wisky, jenever en gin dat ging er allemaal in T was echt een rare vent  |
|
Loek
Oudgediende
|
Een gevangenbewaarder in Naarden die droef lege cellen in staarde Zei 'Ach, de tijd van weleer,' 'dat ik hier veel meer' 'dan herinneringen bewaardde' |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Er was eens een burgemeester in Milaan Die wou al jaren met vakantie gaan Altijd zat hij te treuren Zijn konijn probeerde hem op te beuren Een jaar nadien vertrok hij naar de maan |
|
Loek
Oudgediende
|
een limerick over een meisje uit epen met vieze woorden heb ik begrepen iets met zaad zij wist geen raad het voltooid deelwoord bleef onbegrepen. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Een kranig wielrenner uit Ploegsteert had het hard koersen compleet verleerd. Hij vond in Dakar een meid in een bar waarmee hij de hoogste col heeft verteerd |
|
Loek
Oudgediende
|
een man uit Piaam keek uit het raam zijn vrouw huilend op bed "het is uit met de pret, je bent helemaal niet monogaam"
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Beter een brug bòven dan naast je huis zo heb je binnen minder geruis je blijft vrij van 't stof en diep in je hof voelt de clochard zich in Antwerpen thuis
|
|
Loek
Oudgediende
|
een man uit kerkdriel wist hoe het beviel hoe dichter bij de nul hoe strakker om de .. hij is een veroordeeld pedofiel  |
|