Limmericks |
bartman
Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
een hond ergens in portugal die pleegde een bankoverval hij ging op een vlucht en hij slaakte een zucht want d'agent vond zijn .. te smal |
|
bartman
een paardengek ergens in rusland die hield van zijn paard en zijn thuisland maar niet van zijn vrouw en omdat die dat wou stond hij maanden in de een huis-aan-huis-krant |
|
bartman
er was een WK in weetikwaar en iedereen zag dat of zat daar en nederland won (ik wist niet dat dat kon) ik werd wakker en shit, 't was mn droom maar |
|
bartman
een paashaas bij het ijsselmeer die schoot al zijn kindertjes neer maar één kindje schoot terug in de paashaas zijn rug en hoe 't verdergaat hoor je een andere keer |
|
bartman
die paashaas waar 'k het net over had die had het dus nu wel gehad wat een heel stomme koter die stal daar zijn motor en reed die arme paashaas toen plat |
|
bartman
een kerstman in t land van sinterklaas die hield wel van een paashaas dus at hij m op maar ow wat een strop want hij was helemaal van speculaas |
|
bartman
een katje ja ergens in limburg die zij eens 'baas, voer of ik wurg' zo gezegd zo gedaan dus die baas naar de maan en toen ging hij maar gou naar de schouwburg
|
|
bartman
een homotje in kopenhagen die kon echt geen vrouw meer verdragen hij was echt geen mietje riep weg of ik schiet je maar eerst aan mn moedertje vragen! |
|
bartman
een vent in alphen a d rijndie vond het met paarden doen fijn hij deed het best vaak maar het ging soms niet raak en dan schopte het paard m voor de trein |
|
bartman
een boer in de vereingde staten die schreeuwde heel luid door de straten 'eeen paar sukkeltjes hier steelden echt al mn bier' en dat ze aan zijn achterste zaten |
|
bartman
een bartman ergens op de maan maakt gedichtjes die nergens op slaan maar hij ging gewoon door en dit is wat hij zwoor: dat hij nog heel lang door zou gaan;) |
|
bartman
een furbytje uit het land frankrijk die was in die tijd nog geen frank rijk maar hij had wel wat centen dus hij kocht nog wat krenten en hij zat helemaal onder het zeik
|
|
bartman
een venterje in denemarken die was elke dag aan het harken want zijn vader was gek en na een knal op zijn bek leek hij best wel op een aardvarken |
|
bartman
een automonteurtje in zweden had nog nooit in een limo gereden maar wel in een astra maar hij at toen pasta dus zijn baas was toen niet echt tevreden |
|
bartman
er was eens een robot in friesland die vond al die friezen irritant want iedereen zij geef die robot aan mij want weggooien dat is zo genant |
|
Laurens
|
He, je hebt het wel over waar ik vandaan kom, pas op!!!:evil: @Anacho, hoe kom je aan al die limericken |
|
Laurens
|
Een vogeltje uit haarlem Zette alle vrouwen klem met zijn mooie site maar naar bed in the night dat wilden ze wel voor hem |
|
Laurens
|
Quote Laurens: Een vogeltje uit haarlem Zette alle vrouwen klem met zijn mooie site maar naar bed in the night dat wilden ze wel voor hem \ Sorry, klopt niet helemaal  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote bartman: is er niets anders wat op kussen rijmt??
een vet-gore herder in lussen die wilden zijn schapen gaan kussen het schaap vont dat vies na een goed hare nies vloog hij toen nog sneller dan bussen wat dacht je van 'vloog hij toen nog sneller dan de mussen'? |
|
Anacho
Erelid
 WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote Laurens: He, je hebt het wel over waar ik vandaan kom, pas op!!!:evil: @Anacho, hoe kom je aan al die limericken Of ik maak ze zelf, of ik haal ze uit de oude doos, dwz een oud schrift waar ik ze ooit in heb neergeschreven. |
|
Laurens
|
Oke, je betn er wel goed in!  |
|
Rookus Senior lid WMRindex: 445 OTindex: 35 Wnplts: Amsterdam S |
Tip als je het niog niet weet: net geleerd met nederlands de rijm stijl is AABBA en niet langer of korter, in de 1e zin een i.i.g plaatsnaam en laatste zin een verassende wending  |
|
er was is een wees uit eren die kon niet zo heel erg goed leren want zijn ouders zijn dood dus verdient hij zijn brood met het verkopen van beren L) |
|
geen idee waar het opslaat maar klonk wel leuk :0 zelf gemaakt |
|
er was is een gek uit bielen die liep al zijn heel leven door te knielen hij was met zijn auto tegen een boom aan geramd van zijn knie tot zijn tenen verlamd en nu rijd hij de rest avn zijn leven op wielen |
|