'Ik wil niet dat zij haar vertrouwen in de mensheid kwijtraakt, doordat ik haar waarschijnlijk een verkeerd nummer heb gegeven.'
Miriam zit er echt mee in haar maag. Op zaterdagmiddag deed ze boodschappen in een supermarkt. Bij de kassa had ze alles op de band gezet en probeerde ze haar portemonnee uit haar tas te vissen. Maar tot haar schrik had ze die thuis laten liggen.
De dame die achter Miriam stond, bood aan de boodschappen voor haar te betalen. Ze zou Miriam een betaalverzoek via de terugbetaalapp Tikkie sturen, zodat ze haar geld terug kon krijgen.
'Ik gaf dus mijn nummer en deed de boodschappen in de tas. Thuis borg ik de boel op en ging ik op de bank zitten wachten op een Tikkie, maar dat kwam niet.'
Miriam is nu bang dat ze per ongeluk een verkeerd cijfer in haar telefoonnummer heeft genoemd. 'Ik heb de supermarkt gebeld met mijn verhaal en ik heb een kaartje opgehangen bij de balie, maar ik heb nog niets van haar gehoord.'
Ben jij die aardige dame die de boodschappen van Miriam heeft betaald, dan kun je mailen naar de redactie van RTV Noord.