hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
23-06-2006 21:10:04
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Ik dacht al... wat ben ik blij vandaag :lol:

23-06-2006 21:11:12
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.839
T
:P

Kep over allebeide repetities een goed gevoel.. Pwweek,,:P

23-06-2006 21:13:22
Ik ben vandaag zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
zo vrolijk was ik nooit

23-06-2006 21:38:17
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Kpuc;Verrek, dat had ik nou ook vanmorgen.

23-06-2006 21:43:35
Het was ook een zeer zonnigen dag, kort maar goed gemaft, met de vogeltjens fluitend wakker worden, de zon zien opkomen, Utrecht near Sea :-)

23-06-2006 21:44:45
3
Senior lid

WMRindex: 342
OTindex: 2
Wnplts: Enschede
ik ben heel gelukkig vandaag, vorige week proefwerkweek, dat heb ik erop zitten. en heeeeeeeel belangrijk ik heb geen school meer!!! (nou ja vakantie) alleen nog rapport ophalen enzo8)

23-06-2006 21:45:08
iWorm
Actief lid

WMRindex: 120
OTindex: 2
Wnplts: Zoeterwoud
oh god... en ik maar met m'n hoofdpijn... zou bijna denken dat het januari was;)

23-06-2006 22:00:07
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
wat een onzin:r ik merk er niks van

23-06-2006 22:28:24
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Wel apart trouwens, dat een onderzoeker 15 jaar aan zo'n zinloos onderzoek besteedt.

23-06-2006 22:40:35
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Soms ben ik ongelukkig, soms ben ik ongelukkig, dan sterf ik van verdriet.

Vandaag was inderdaad wel een leuke dag: maar één proefwerk (Scheikunde) die niet eens zo moeilijk was, en vervolgens uit eten met de klas + bowlen :D

23-06-2006 23:21:22
Wuppie
Junior lid

WMRindex: 8
OTindex: 0
Wnplts: Tiel
Nou wat een leuke dag had ik. :r *NOT*
Ik snap niet waarom het dan maar 1 dag is, bovendien is geluk voor ieder individu anders. Achja, is die onderzoeker ook weer 15 jaar verder.

23-06-2006 23:31:42
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Voor die heikneuter misschien, als jullie eens wisten wat ik vandaag aan ruzies heb gehad 8O :? :cry: :r.. o echt zo gelukkig:r

23-06-2006 23:37:42
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Quote Wuppie:
Nou wat een leuke dag had ik. :r *NOT*
Ik snap niet waarom het dan maar 1 dag is, bovendien is geluk voor ieder individu anders. Achja, is die onderzoeker ook weer 15 jaar verder.

Quote Pluppel:
Voor die heikneuter misschien, als jullie eens wisten wat ik vandaag aan ruzies heb gehad 8O :? :cry: :r.. o echt zo gelukkig:r

En dat ligt echt niet aan jullie zelf?
Ook niet een klein beetje?

23-06-2006 23:41:40
Een heel klein beetje dan??

23-06-2006 23:42:27
Sereph
Lid

WMRindex: 26
OTindex: 0
Wnplts: Lochem
Ziek, oh wat een leuke dag!

23-06-2006 23:52:23
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
:lol:
Quote Anacho:
Quote Wuppie:
Nou wat een leuke dag had ik. :r *NOT*
Ik snap niet waarom het dan maar 1 dag is, bovendien is geluk voor ieder individu anders. Achja, is die onderzoeker ook weer 15 jaar verder.

Quote Pluppel:
Voor die heikneuter misschien, als jullie eens wisten wat ik vandaag aan ruzies heb gehad 8O :? :cry: :r.. o echt zo gelukkig:r

En dat ligt echt niet aan jullie zelf?
Ook niet een klein beetje?


Nee maar zo'n halfwassen schepsel gaat niet vertellen dat vandaag de gelukkigste dag is... er zijn ik weet niet hoeveel mensen die zelfmoord heben gepleegd... leuk voor de nabestaanden... < ben ff door et denken

24-06-2006 00:19:06
Rookus
Senior lid

WMRindex: 445
OTindex: 35
Wnplts: Amsterdam
S
haha ik ben happy :D

24-06-2006 00:23:57
Lonely Wolf
Senior lid

WMRindex: 234
OTindex: 75
Wnplts: Rotterdam
Pfffff, het meest slechtst voetballende land. De schlemiel van voetbal, de arrogante onderdaan van koning voetbal, gesteund door Brazilie, Spanje en Portugal. De meest slechtst, ongeïntresseerde, het is een simpele poule dus we hoeven ons niet in te spannen denkende land, is vandaag naar de achtste finales gegaan. Hoezo geluksdag. Frankrijk heeft het wederom gepresteerd om nogmaals mijn plezier in het voetbal te vergallen.

24-06-2006 00:52:54
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
ik vind dat ie gelijk heeft 8)

24-06-2006 01:11:01
bazkie
Senior lid

WMRindex: 204
OTindex: 12
Wnplts: Groningen
S
ik vond het een suffe dag. maar gemiddeld zal het wel kloppen

24-06-2006 08:41:34
Lijntje
Lid

WMRindex: 27
OTindex: 3
Wnplts: Utrecht
ik ben zelf aangereden en heb vandaag 2 andere verkeersongelukken gezien, dus ik dacht eerder dat het vrijdag de 13e was!

24-06-2006 09:00:17
@Lijntje. Zo zie je maar dat ook vrijdag de 13e aan bijgeloof onderhevig is ;-)

24-06-2006 10:25:33
Waarom steeds dat 13.....

24-06-2006 10:42:47
Kaatje
Junior lid

WMRindex: 10
OTindex: 2
S
Niets van gemerkt gisteren

24-06-2006 11:00:32
mla
Oudgediende


WMRindex: 8.856
OTindex: 16
S
The Happy Idiot!

24-06-2006 11:27:19
Kroketje.nl
Senior lid


WMRindex: 876
OTindex: 12
S
net op de dag dat mijn vriendin mij verlaat is de gelukkigste dag??
Nu zie ik dat nog niet zo, maar dat kan nog komen..

24-06-2006 12:08:29
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
valt mee, had gister PW Frans en NASK, beiden verkloot dus ik blijf waarschijnlijk zitte :S

24-06-2006 12:16:43
Sjaak
Moderator


WMRindex: 22.327
OTindex: 59.448
@Kroketje.nl: De tijd heelt alle wonden, jongen. Sterkte.

24-06-2006 14:08:57
ik vond de 23e eigelijk ook wel een leuke dag! Lekker niks doen, 11 uur naar school, 1 uur uit, lekker pannekoeken eten met vrienden, nog ff blijven hangen, toen thuis lekker niks doen, lekker vakantie, makkelijke proefwerken, kan niet beter als je erover nadenkt!

29-06-2006 15:23:04
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Quote heb ik:
valt mee, had gister PW Frans en NASK, beiden verkloot dus ik blijf waarschijnlijk zitte :S


ik ben lekker over:lol:,, alleen wiskunde was en beetje flut8)

17-06-2011 14:22:55
Op deze gelukkigste dag van het jaar brengt Patrick van Hees zijn eerste boek uit over de zoektocht naar geluk. De Geluksprofessor is onder andere verkrijgbaar op: link
Meer informatie over de schrijver en zijn gelukstheorie vind je op linkLaatste edit 17-06-2011 14:25

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven