SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
@ledi: Nope, ik geef het op Ik hoop maar dat Lennie een veilige vakantie heeft, ik hou mijn hart vast als ik dit allemaal lees.. LENNIE! Veel succes meid! En veilig terugkomen hoor, don't let the bedbugs bite you |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
SamuiAxe: Zie je nu wel: aan bedbugs hadden wortel en ik nog niet eens gedacht. |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: En verslikken in een Kameel? Hoe verzin je het? Ik ben gewend aan altijd overal succes wensen, dus ik gebruik het en jij stelt er vragen over. Waar je niet aan gewend bent stel je vragen over, dat is toch niet nieuw meer? Verslikken in een kameel? Vanwege vader Wortel, die ons, als we naar boven liepen na het voorhetslapengaankusje, dit advies meegaf: Welterusten, verdwaal niet in het donker, verslik je niet in een kameel en struikel niet over het kussen. Waarop ik placht te antwoorden: Welterusten, ik moet maar zo'n klein stukje lopen dat ik niet verdwalen zal, en de ganglamp was altijd aan...kamelen passen niet in mijn mond dus daar verslik ik me niet in en mijn kussen ligt op mijn hoogslaper waar ik niet lopen kan dus ik zal er niet over struikelen. Ik heb het advies echter altijd goed onthouden, al variëerde het weleens (ik mocht me bijvoorbeeld ook al niet in mijn kussen verslikken) en geef het nu dan ook door. @ledi: Onderkennen is iets in de trant van toegeven, je bedoelde het omgekeerde En ga nou niet ik bedoel.., ik bedoel.., ik bedoel niet, want da's irritant |
|
ledi Oudgediende
wortel: whoehaha - een wortel die naast haar schoenen gaat lopen. Is het toegestaan om te zeggen dat je gelijk hebt?? |
|
nietmeer
|
@ledi: Gelijk waarin, lieve ledi? Je mag best zeggen dat ik bedoel ik bedoel ik bedoel niks irritant is, maar ik dénk dat ik in iets anders gelijk heb volgens jou. |
|
ledi Oudgediende
Het lijkt wel of iedereen een zonnesteek heeft . wortel: waarom is niet duidelijk dat ik hierop reageer: @ledi: Onderkennen is iets in de trant van toegeven, je bedoelde het omgekeerde Zucht! |
|
nietmeer
|
@ledi: Ow, dank je! Je mag best zeggen dat ik gelijk heb, hoor. Ik fietste al voor mijn schoenen: ik had mijn sokken en sandalen aan mijn tas gehangen. |
|
ledi Oudgediende
wortel: sorry voor mijn uitval Ik was met meer dingen tegelijkertijd bezig. |
|
nietmeer
|
@ledi: Geeft niet joh Ik heb persoonlijk een aanzienlijk grotere hekel aan het woord "sorry" dan aan een licht gepikeerde uitval. En ook sorry is goed te dragen Sorry zeggen (als werkwoord) is een goed verschijnsel, maar niet op de manier die sommige mensen die iets van opvoeden horen te snappen het uitleggen. Maar jij gebruikt sorry op de manier waarop het hoort, en dan is er niets mis mee! Lang verhaal, met de clue: ik ben niet boos, en het ook niet geweest. |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
@ledi: wortel: Bloody hell! Dat jullie van elkaar nog begrijpen wat er gezegd wordt . Ik heb bovenstaande conversatie nou een keer of 5 gelezen maar snap er geen woord van, terwijl jullie elkaar gewoon antwoord geven! Pffff, ik heb zeker een te drukke dag gehad. Morgen probeer ik het opnieuw . |
|
nietmeer
|
@Lennox: I'll explain. SamuiAxe zei eens dat ik slim was maar toch niet naast mijn schoenen mocht lopen. Ik zei, dat ik niet gauw naast mijn schoenen zou lopen, omdat ik óf op blote poten liep óf anders diepvriesvoeten kreeg. En schoenen vlak naast je voeten is maar lastig, dan trap je er steeds half op. Nou zegt ledi: niet naast je schoenen lopen hoor, maar je hebt gelijk. Ik snapte toen ook niet waar het heenging, voelde me net als jij en vroeg er ook naar. Je hebt gelijk, zei ze, want ik maakte idd een taalfoutje. Ow ja, dank je ledi. Sorry, zegt ledi, ik reageerde chaggie. Da's niet lief van me. Oh, had ik reden boos te zijn? Benníe boos hoor, en ook niet geweest, zeg ik. Gebeurt mij wel vaker. Eens kwam een klasgenoot me tegen en zei: sorry van vrijdag, had ik niet moeten doen. Wat had je niet moeten doen? zeg ik, als ik het me niet herinner heb ik je het blijkbaar allang vergeven. Ik heb er een halfuur over gedaan om te bedenken wat er aan de hand was Nu, na een edit, lijkt het zelfs weer of ik kan spellen... |
|
Lennox Oudgediende
|
wortel: Haha, wat dacht je, ik smijt er gewoon nog een lap tekst tegen aan en dan wordt Lennox wel weer wakker ? Maar inderdaad, de samenvatting was beter te begrijpen dan de conversatie, dank daarvoor . |
|
nietmeer
|
@Lennox: Nee, ik heb geleerd dat hoe meer stap voor stap hoe meer kans op snap. Dit was alle stappen, ook die van twee weken geleden, netjes op een rij. Net als broertje wortel. Als je die twee opdrachten tegelijkertijd geeft, lukken ze beide niet. (bv: gooi deze doos leeg in de kliko, breng de doos terug en de kliko aan de straat. Dan zet hij alleen de doos op de kliko, na hem erin leeggegooid te hebben ) |
|
Lennox Oudgediende
|
wortel: Dus je vergelijkt mijn denkniveau nu met die van een klein broertje . |
|
nietmeer
|
@Lennox: Jij bent slimmer, maar ik heb een smoes Op momenten dat mensen iets niet snappen, weet je zo zeker dat ze het naderhand wel snappen En dat kleine broertje is twaalf en zo slim dat die juf er niets mee kan aanvangen, hij denkt juist veel moeilijker dan handig is Jij denkt op moeilijke momenten moeilijk en op simpele momenten simpel, das véél beter. Jij bent vast en zeker slim, zekers te weten. Maar aan mijn broertje had ik dit ws niet eens geprobeerd uit te leggen, of in nog véél meer stappen uitgesplitst. |
|
Lennox Oudgediende
|
wortel: Goeie smoes . Zal nog wel goedkomen met dat broertje als ie wat ouder is. Of het gaat al prima met hem en hij neemt nu iedereen al enorm in de maling. Door te doen of ie moeilijk denkt zodat jij het pak leeg moet gooien en de container moet slepen terwijl hij niets hoeft te doen . |
|
nietmeer
|
@Lennox: Nou, mensen die expres moeilijk zijn kunnen met de beste wil van de wereld niet zó dom kijken! Wij kennen helaas ook iemand die op dezelfde manier heel intelligent is als broertje wortel, en met hem is ongeveer alles fout gegaan wat fout kan gaan... We hebben weken gezocht naar een adres (via de basisschool van z'n kinderen ), en toen hadden we iets van een verkocht huis! En pas weer drie weken later hadden we iets bruikbaars De vrouw van de desbetreffende persoon had blijkbaar wel twitter of zo en toen zijn papa en mama via die route een liedje naar die man toe geen sturen... Alles wat er onhandig is aan broertje Wortels manier van denken is hetzelfde als met die persoon. Broertje Wortel moet echt heel erg gaan uitkijken -reclame- kijk even op mijn blog -reclame- |
|
ledi Oudgediende
verkeerde plaats !!!!!!!!!!!
deze reactie hoorde thuis bij "Ik-verhalen" |
|
Lennox Oudgediende
|
wortel: Mmm, maar broertje Wortel is nog een kind. Je weet niet of hij hetzelfde uitontwikkelt als die man. Daar spelen, naast het soort intelligentie, nog een heleboel andere factoren, eigenschappen en omstandigheden een rol in en die zijn bij man en broertje misschien wel heel verschillend waardoor je broertje toch heel anders uitpakt. Maar een gewaarschuwd mens telt natuurlijk wel voor twee dus je kan wel extra op broertje letten, gewoon voor de zekerheid.
En wat bedoel je eigenlijk met dat je ouders een lied stuurde?
|
|
nietmeer
|
@Lennox: Dat iedereen anders in elkaar zit, en dat dat bij broer nog wel eens mee kan vallen, begrijp ik ook wel. Lied sturen is lied sturen. Papa wilde een bepaald lied voor die man inzingen, en mama als begeleiding de gitaar, (zin klopt niet ) om die meneer te vertellen dat al hadden ze al tijden geen contact meer, hij nog wel een goede vriend wilde zijn. Mama, papa en meneer dinges kennen elkaar van hun studie. Dit nummer gingen ze zingen. Mama zong heel hoog, en toen ging papa haar een hele tijd nadoen omdat ze zo hoog zong. Dat ken ik, zei ik, een meisje uit mijn klas doet me ook graag na omdat ik zo hoog zing... Overigens, de muziek van die artiest is niet geweldig, maar zijn liedteksten wel, ik smelt er soms bijna van @ledi: huh? Watte? Oh, dat! |
|
Lennox Oudgediende
|
wortel: Nou jij doet of het heel normaal is dat mensen elkaar liederen sturen na een lange speurtocht . Ik ken echt niemand die zoiets zou doen en zou zelf gewoon ff bellen . Dacht dus dat het een uitdrukking uit de worteltuin moest zijn maar eigenlijk is het dus meer een vreemde wortelgewoonte. Wel origineel en creatief . Al zijn lied en tekst me te zoetsappig . Ben benieuwd wat man doet als ie het lied hoort. |
|
nietmeer
|
@Lennox: wortel: Wat een stortvloed van woorden zeg! Echt veel begrijp ik er niet van, maarre, ga vooral door dames! |
|
Lennox Oudgediende
|
samuiaxe: Nou datzelfde was ongeveer mijn opmerking toen ik aan het gesprek begon! Maar wij helpen je leuke hit pagina wel ff naarr de 200 pagina's hoor . |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Het slangen verjagende vogeltje staat op als Desktop - en staard iedereen aan bij het ontwaken van de PC - een van de betere themas - het wakend oog van moeder vogel. |
|
ledi Oudgediende
@Lennox: Breng ons niet op wilde ideeën. Straks tikken we nog alle artikelen van het Wetboek over. |
|