hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-11 18:00 - 75426 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 106 107 108 [109] 110 111 112 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

14-06-13 13:21:38
nietmeer
Quote @allone:
@Emmo: en waarom bloos je bij dat "Jáááá ".. heb je toch iets op je geweten? :P

Wie niet? We hebben allemaal ooit weleens iets gedaan waar we niet echt trots op zijn, zeker weten :ja

14-06-13 16:54:17
nietmeer
@allone: jij zei iets van dat ik dan maar moest zeggen dat ik zoveel huiswerk had dat ik niet naar dat kamp kon. Dat werkt niet, want mama heeft liever dat er zeven Wortels niet naar Julianatoren gaan door één Wortel terwijl we daar al een half jaar een abonnement voor hadden en naar uitkeken maar het nog steeds niet was gelukt, dan dat één Wortel niet naar een kamp gaat waar ze absoluut niet heen wil. Mama is heel lief, maar dat moet echt niet. Ik ga dat kamp wel overleven als dat betekent dat zij daarheen kunnen.
Ik wil een hele dag opgesloten zitten als dat betekent dat zij naar Julianatoren kunnen 8O
Tien minuten geleden voelde ik me beroerd genoeg om voor 'ziek' door te gaan. Nu niet meer...
Rustig in een hoekje wegkruipen wordt niks. Heb jij weleens geprobeerd een boek te lezen op een peuterspeelzaal waar jij bovendien mee moet doen met de spelletjes van de kleintjes? En waar die spelletjes ook nog eens totaal niet leuk zijn?
En ik heb al drie nachten nauwelijks geslapen, en ik ken die mensen: op dat kamp gaan we al helemaal niet slapen. Ik zie er naar uit om in een tent te liggen, maar liever niet met een paar gildozen om me heen en veel te laat.
Mag ik buiten de tent liggen? Op het gebied van vroeger gaan slapen blijkt in elk geval bij andere kampen vaak veel mogelijk.
Dat was veel de lang. Beetje gecamoufleerd met kleine letters :P

14-06-13 20:06:44
ledi
Oudgediende

WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
wortel: koop om te beginen oordopjes en vraag hier aan leden of ze leukere spelletjes weten dan die daar gespeeld worden.

14-06-13 21:33:06
omabep
Oudgediende

WMRindex: 10.849
OTindex: 3.187
Quote wortel:
Beetje gecamoufleerd met kleine letters :P
Je hebt een nieuwe bril nodig? :P
Ik kan je geen advies geven hierin, ik heb zoiets nooit meegemaakt. Maar je hebt alles tot nu toe overleeft en dat zal ook deze keer weer lukken 8)

14-06-13 22:28:10
nietmeer
wortel: Stop een uurtje voordat de oubollige spelletjes beginnen een geschilde, rauwe ui onder je oksel. Na een half uurtje begin je te zweten en wordt je erg bleek in je gezicht. Zeg tegen de leiding dat je jezelf niet goed voelt en ga lekker een boek lezen in je tentje :ja

14-06-13 22:39:52
allone
Oudgediende

WMRindex: 52.019
OTindex: 93.500
wortel: dan zal je door de zure appel moeten heenbijten, maar 2 dagen zijn zo voorbij,
ga lekker gek doen, zodat je zelf plezier hebt, en dan hebben de anderen het waarschijnlijk ook..

maar ja, de beste stuurlui staan aan wal, ik heb nog nooit in zo'n kamp gezeten, en mijn moeder was een heel ander soort moeder, die liet ons zelf onze beslissingen nemen..

en waarom slaap je niet? een goede nachtrust doet wonderen.... da's een verschil tussen dag en nacht, letterlijk

14-06-13 22:53:39
nietmeer
@allone: Het schijnt zo te zijn dat de uren die geslapen worden voor middernacht dubbel tellen in relatie tot goede nachtrust. Het schijnt beter te zijn om te slapen van 21:00 tot 04:00, dan van 01:00 tot 08:00... Heb ik ooit gelezen 8O

15-06-13 01:00:52
WMR-kok
Oudgediende

WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
en niet vlak voor het slapen gaan volop zitten eten 8)

15-06-13 02:54:38
botte bijl
Oudgediende

WMRindex: 90.820
OTindex: 39.086
@WMR-kok:
low-carb schijnt dan minder kwaad te kunnen als ander eten :ja

15-06-13 03:12:04
nietmeer
We hebben gisteren bij de Makro een paar grote visfilets gekocht. Mijn schat gaat daar vanavond 'Pra Pijauw Wan' van maken. Dat is dus gegrilde visfilet, overgoten met een zoetzure, ietwat pittige saus van verse ananas, mango, zoete uien en meer van zulks. Low-carb denk ik, hoewel me dat eigenlijk een zorg zal zijn :) Het is wel verschrikkelijk lekker :ja Nu ik eraan denk, je zou het een beetje kunnen vergelijken met Tong Picasso..

15-06-13 03:31:42
botte bijl
Oudgediende

WMRindex: 90.820
OTindex: 39.086
SamuiAxe:
jij boft maar met die lieve vriendin :ja
visfilet, verse ananas, mango en zo kan ik hier ook krijgen....
voor jouw vriendin is een vrouw in Zweden geen concurrentie, dus als ze het recept wil geven....
zoetzure saus kan ik met zoetstof low-carb maken (ik woon in Zweden) en voor de ingredienten die ik hier niet kan krijgen ben ik wel creatief met mijn zelfgekweekte tuinkruiden :$

15-06-13 05:43:56
nietmeer
botte bijl: Je hebt helemaal gelijk, ik bof met mijn vriendin, maar als ik zonder valse bescheidenheid 't mag zeggen; Zij heeft het met mij ook niet slecht getroffen :) We wonen inmiddels bijna één jaar samen en om heel eerlijk te zijn hebben we ook maar één keer woorden gehad. Dat was toen ik Lady, (een van mijn honden), wat van mijn eten gaf. Dat vond zij verspilling, de Thai geeft enkel restjes aan zijn hond. Ik heb ze toen duidelijk gemaakt dat ik geen Thai ben, einde discussie.. Maar dat was de hoge uitzondering op de regel, we hebben het erg naar ons zin met elkaar (L)

15-06-13 05:49:39
nietmeer
botte bijl: Het precieze recept is erg moeilijk door te geven omdat ze enkel Thaise producten gebruikt maar ik heb een link naar een recept met westerse ingrediënten gevonden voor je. Gebakken vis met zoetzure saus.

Wat mijn vriendin v.n.l. anders doet: De vis wordt niet gepaneerd met Maizena en ze doet er jonge, nog zure stukjes ananas in, evenals kleine, zoetige uitjes. Verder is her recept een goede basis om zelf eens vis in zoetzure saus te maken. Smakelijk! :)

15-06-13 23:13:36
nietmeer
@Lennie: Hee hallo lieverd!! Fijne vakantie gehad? *)

15-06-13 23:58:06
nietmeer
SamuiAxe: Hee broertje Bossche bol! Ik was net een berichtje aan het typen, zijn de batterijen van mijn toetsenbord leeg! :(
Maar goed, Lief had nog een aantal reserves liggen, dus we zijn weer in business...
Ik ben dus niet verdwaald, Ik heb fun gehad, ik heb me niet in een kameel verslikt en ik ben heelhuids weer teruggekomen....Allemaal dank voor jullie lieve wensen wat betreft mijn vakantie! :P

We hebben echt een zalige vakantie gehad, iedereen in Nederland heeft gemerkt dat wij vakantie hadden, want het was in één keer goed weer! :P
Wij persoonlijk hebben alleen afgelopen woensdagavond een bui gehad, zo rond een uur of tien 's avonds, de rest van de vakantie was regenloos! En toen we vandaag naar huis reden hebben we ook één heel hevige bui gehad, zo erg dat Lief besloot om een parkeerplaats op te zoeken om daar maar de meegenomen koffie te drinken, want verder rijden was even geen optie, je zag geen hand voor ogen!
Friesland is echt schitterend en wie tegen mij begint over de stugheid van de Friezen krijgt mij tegen zich, want die mensen zijn aardig, vriendelijk en gewoon leuk!
Tenminste...tegen ons wel! :P
We hebben zo'n beetje alle Elfstedenstadjes bezocht: Stavoren, Hindeloopen, Workum, Bolsward, Ijlst, Sneek...Niet perse in die volgorde..:P
En uiteraard zijn we in Franeker geweest ( want daar waren de dichtsbijzijnde supermarkten) en Harlingen, St. Anna Parochie, St Jacobi Polder...
Kortom, we hebben veel gezien en uiteraard veel gefotografeerd..
We waren ook in Kornwerderzand, op de Afsluitdijk, en hebben daar het Kazemattenmuseum bezocht. Dat was echt heel indrukwekkend....De strijd van Friese jonge mannen in de begindagen van de tweede Wereldoorlog...van 10 mei 1940 tot en met de capitulatie van Nederland op 14 mei 1940....helemaal in beeld gebracht. De kazematten( een soort van betonnen bunkers) vormden een onneembare vesting voor de Duitsers. Het was dat Nederland capituleerde, anders was het daar voor de Duitsers geen doorkomen aan. De dijk aldaar werd door de Duitsers ook "Totendamm" genoemd...

16-06-13 01:04:38
omabep
Oudgediende

WMRindex: 10.849
OTindex: 3.187
@Lennie: Fijn dat je er weer bent.

16-06-13 01:11:14
nietmeer
@Lennie: Zo te lezen hebben jullie heel wat kilometers gedaan in de vakantie 8O Zo je weet ben ik ook weleens in Friesland geweest, is gewoon een mooie provincie en zover ik contact had met de Friezen kan ook ik niet anders zeggen dan dat het vriendelijke mensen zijn. Die foto's, ga je daar nog wat van laten zien op je Blog? Zou leuk zijn :ja Ennieweej, blij dat je er weer bent schat, vandaag uitrusten van de vakantie en morgen weer de hort op neem ik aan? Hoe dan ook, fijne zondag Lennie! (L)

Oh, kijk eens op mijn Blog als je wilt, ik heb daar een makkelijk recept voor een heerlijke Thaise kippensoep op gezet :)

16-06-13 12:08:05
balou
Erelid

WMRindex: 2.233
OTindex: 127
Lees hier je bericht nu pas verdomme, ja ik had wel interesse in zo'n stroomding haha, maar hey, met opsturen kom ik er niet denk ik he hahaha, ze pikken hem er meteen tussenuit op de luchthaven door de scanner!

En neuh, ik ken werkelijk niemand die daar woont en het zou kunnen ritselen (A)
Ze zijn hier allemaal verboden ja!

16-06-13 14:49:28
Emmo
Stamgast

WMRindex: 67.694
OTindex: 28.580
Quote @balou:
ze pikken hem er meteen tussenuit op de luchthaven door de scanner!
Meegeven aan iemand anders (A)

16-06-13 15:39:11
nietmeer
@balou: Euh, geen probleem eigenlijk: Het zal je verbazen hoe weinig er daadwerkelijk door de scanner gaat, dikke kans dat het niet gescand wordt. Bovendien, je kunt hier Tasers kopen die sprekend op zaklampen lijken, het enige verschil is dat het lichtknopje een extra stand heeft. Geloof me maar, geen haantje die er naar kraait (A) Andere optie is inderdaad iemand mee laten nemen voor je, ach, zo'n ding heb je zo thuis als je dat wilt :ja

16-06-13 18:56:43
ledi
Oudgediende

WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
SamuiAxe: over tasers gesproken:
ik moest denken aan een ander verhaal; dat heb ik zojuist maar even bij "Grappige Ik-verhalen" gezet.

16-06-13 21:18:51
nietmeer
@ledi: Ik moet meedoen met het programma dat zij verzinnen, hè. oordopjes heb ik (en muziek mee, zachte muziek heeft een vergelijkbaar effect, behalve dat dat batterijen kost)

@omabep: bril nodig? Heb net een nieuwe. :P
Ja, ik heb het overleefd. Dooien typen niet.

SamuiAxe: De spelletjes zijn juist niet oubollig, maar gemaakt hip, en geschaard om een gemaakt hi[ (lees: naar het Engels vertaald) thema dat niets met die spelletjes te maken heeft.
Die ui 8O Wat voor informatiebronnen heeft een mens nodig om dat soort dingen te ontdekken? 8-)
Ik ben gewoon op mijn matje gaan liggen, vanzelfsprekend komt een leiding me roepen. 'Maar ik ben moe.' (was ik ook) 'Moe op kamp gaan is toch ook niet heel slim?' Nee, dat weet ik, het belangrijkste onderdeel van kampen is altijd 'zo min mogelijk proberen te slapen'. 'Ja. Maar probeer dat maar eens aan mama Wortel uit te leggen.' 'Ow, nou, blijf dan maar liggen, maar dan moet je wel meedoen met de wedstrijd-bonte avond rond *dat gemaakt hippe thema*'
Vroeger gaan slapen is iig veel effectiever dan lang doorslapen *spreek uit ervaring :P*

Jij hebt heel erg geluk met zo'n lieve vriendin :ja
Ik ga denk ik die kippensoep eens proberen te maken. Kijken of bamboe in Food Valley te krijgen is :P

@allone: ja, ik ben door die zure appel heen :jeej
Mijn definitie van 'leuk' en die van de rest van de groep staan de helft van de keren lijnrecht tegenover elkaar. Dat is juist het probleem. :(
Ik ben dol op stuurlui aan wal :P
Ik probeer te slapen, maar dat wil niet zeggen dat het lukt...

@WMR-kok: Dat snap ik, Kokkie :D

17-06-13 00:18:55
Emmo
Stamgast

WMRindex: 67.694
OTindex: 28.580
Quote wortel:

Ik ben dol op stuurlui aan wal :P

Ik óók. Dan ben ik thuis... :ja

17-06-13 00:28:59
nietmeer
Quote wortel:
Die ui 8O Wat voor informatiebronnen heeft een mens nodig om dat soort dingen te ontdekken? 8-)

Het zien van duizenden documentaires en films, het lezen van letterlijk vele honderden Oorlogromans, Detectiveromans, Science Fiction romans, Fantasyromans en veel, heel veel populair wetenschappelijke magazines zoals Kijk & Quest lezen leidt ertoe dat je op zeker moment een borrelend vat vol nutteloze kennis wordt. Het winnen van een spelletje Triviant wordt dan bijna een triviale gebeurtenis :+ Een goed geheugen wil ook wel helpen :)

17-06-13 09:40:45
nietmeer
SamuiAxe: Whaha, hier zit een "borrelend vat vol volslagen nutteloze kennis" in wording :ja
Mijn geheugen is alleen goed voor datgene waar je niks aan hebt. Telt dat ook? :P

@Emmo: Zie je? Stuurlui aan wal zijn héél fijn :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 106 107 108 [109] 110 111 112 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven