hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-11 18:00 - 75426 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 109 110 111 [112] 113 114 115 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

20-06-13 09:50:00
allone
Oudgediende

WMRindex: 52.019
OTindex: 93.501
SamuiAxe: idd. verschillende situaties, verschillende prioriteiten.
op wat voor weg reed de moordenaar van jouw hond?

20-06-13 10:01:08
venzje
Oudgediende

WMRindex: 22.620
OTindex: 7.915
@allone: Zelfs als je 50 rijdt (i.e. 20 km te hard), kun je in een overzichtelijke situatie als deze nog gemakkelijk stoppen voor een eend.
Ter illustratie: het was hier, ter hoogte van nummertje 10.

20-06-13 10:05:47
nietmeer
Quote @allone:
SamuiAxe: idd. verschillende situaties, verschillende prioriteiten.
op wat voor weg reed de moordenaar van jouw hond?

Zo ik schreef, een binnenweg. De weg ligt binnen de bebouwde kom, waar indertijd Milo is doodgereden was het een recht stuk weg met een zicht op de weg van minimaal 300 meter. Die klootzak heeft mijn hond ruim op tijd kunnen zien, heel zeker te weten!

20-06-13 10:08:50
venzje
Oudgediende

WMRindex: 22.620
OTindex: 7.915
Quote SamuiAxe:
Het begint een beetje creepy te worden beste kerel
Ik ben het inmiddels gewend, het overkomt me vaker met mensen waar ik een connectie mee heb.

20-06-13 23:34:35
Lennox
Oudgediende

WMRindex: 8.290
OTindex: 1.340
samuiaxe: Nog steeds geen nieuws over Odie? Ook geen tips van Dog Rescue? Hoe is het met jou nu dan?

20-06-13 23:46:50
nietmeer
@Lennox: Hoi schat, nee,niets gehoord, niets gezien. Ik ben er inmiddels volledig van overtuigt dat Odie dood is. Dog Rescue heeft mij terug gemaild dat ze haar signalement door zouden geven, maar dat gaat niets meer opleveren. Ze is weg en dat was dan Odie. Hoe het met mij is? Och, verschrikkelijk balen natuurlijk, maar zo ik al aan Emmo schreef ben ik inmiddels redelijk gepokt en gemazeld als het op leven en dood aankomt. En hoezeer ik ook van mijn honden hou, ik ben geen man die honden met mensen vergelijkt.. Maar het blijft wel kut natuurlijk :(

21-06-13 00:17:33
Lennox
Oudgediende

WMRindex: 8.290
OTindex: 1.340
Denk ook dat ze niet meer komt, beter om er vanuit te gaan dat ze dood is :(. En ach, misschien kun je mens en dier niet met elkaar vergelijken maar dat hoeft ook niet. Het is en blijft gewoon zonder meer hartstikke kut als je een van je honden kwijt raakt, ben ik ook echt weken van slag van. Sterkte lieve Sammy.

21-06-13 01:44:49
nietmeer
SamuiAxe: Ik denk ook dat je rustig kunt stellen dat Odie niet meer terug gaat komen. Niet na zoveel dagen, dan was hij allang weer terug geweest als er niks aan de hand was geweest..!
Hopelijk heb je nog heel lang plezier van Lady en Kauw! Heb je papa hond ook al een roepnaam gegeven? Of is het een échte zwerver die daar toch niet naar gaat luisteren?
Met een roepnaam bedoel ik dus echt een roepnaam...die je gebruikt om hem te laten weten dat er te eten voor hem klaarstaat, zoiets...je snapt wat ik bedoel...

21-06-13 02:15:46
nietmeer
@Lennie: Natuurlijk snap ik je meid :ja Odie was ook een zwerfster en tot de dag van haar verdwijning heeft ze nooit naar me geluisterd. Na een paar maanden reageerde ze wel op haar naam, maar verder dan kwispelen kwam ze niet :D Ik heb ze regelmatig letterlijk naar binnen moeten dragen omdat ze "Kom!" gewoon niet begreep :P De bruine zwerver heb ik geen naam gegeven, die komt en gaat zo hij het verkiest en blijft soms twee dagen weg. Nee, die hond mag op mijn erf komen en ik geef hem te vreten, verder ga ik me daar niet aan hechten omdat ook zijn voorland waarschijnlijk een kort leven zal zijn.

21-06-13 07:34:19
omabep
Oudgediende

WMRindex: 10.849
OTindex: 3.187
SamuiAxe: Ik leef zo met je mee om je verlies. Ik hoop nog steeds voor je dat ze toch ineens weer voor je zal staan.

Mijn oma had vroeger een hond die ook ineens weg was en ze hadden het al opgegeven dat hij nog leefde. Staat hij ineens na drie weken voor de deur. Ze heeft hem alleen gevraagd of hij nog ergens nakomelingen heeft achtergelaten anders was het geen excuus om zolang weg te blijven.
Dit wens ik steeds voor de honden die vermist worden. Dat ze toch ineens weer terugkomen uit eigen beweging.

Ik hoop dat je hierdoor toch niet meer bent gaan roken want dan moet je weer opnieuw beginnen.

21-06-13 08:21:49
nietmeer
@omabep: Ik zit nog op afbouwen Beppie, maandag a.s. ga ik naar 15 p.d.. Wat betreft de hond, jouw oma had vroeger... dat is dus vele lange jaren geleden toen het verkeer nog niet de killer was die het tegenwoordig is. Als tegenwoordig een hond na drie weken terugkeert is het bijna een WMR-waardig nieuwtje *8

21-06-13 10:04:18
balou
Erelid

WMRindex: 2.233
OTindex: 127
SamuiAxe, Odie blijft weg dus, das echt klote, en het bericht, dat de honden daar niet ouder dan 3 of 4 jaar worden is ook helemaal klote.
Zou niux voor mij zijn, ik zou het met iedereen aan de stok krijgen daar vrees ik!
Veel sterkte met het verlies van Odie!!!
En je roken....TOP man!!!!!!

21-06-13 10:44:18
ledi
Oudgediende

WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Nou Sammie, mijn coplimenten met het al geminderd hebben tot 15 per dag; zeker gezien de spanning waar je nu onder leeft en niet door jou als excuus wordt gebruikt om weer wat meer te roken.
Keep up the good thing!!! :jeej (L)(L) :jeej

21-06-13 15:34:41
omabep
Oudgediende

SamuiAxe: Maar wel in Rotterdam waar toen al meer verkeer was dan ergens anders. Men hield toen nog rekening met elkaar en ook met dieren, dat is nu al heel anders.
Dat Odie nog steeds niet terug is bij je zegt genoeg, zeker op een eiland. :[

21-06-13 15:39:20
nietmeer
@omabep: Oh, zeker hoor! Hier zijn het wat dat aangaat gewoon klootzakken, zonder meer! Wat ook meespeelt is de volgende regel die op Samui van kracht is:

'Ga er na 21:00 uur vanuit dat de meeste weggebruikers dronken zijn... Meestal is dat namelijk ook zo!' *8

Wij, mijn vriendin en ik, drinken nooit alcohol en ik zorg er altijd voor dat ik 's-avonds de deur niet meer uit hoef, wel zo veilig. Met enige regelmaat wordt er 's-morgens iemand dood langs de weg gevonden, de dader ligt op het kerkhof. Als ze maar even de kans krijgen zullen de Thai die een ongeluk veroorzaken proberen ermee weg te komen, ze laten je gewoon liggen! Dit natuurlijk wegens dat ze dronken zijn, maar ook omdat ze zonder verzekering rijden én een flinke gevangenisstraf riskeren...

Samui heeft van heel Thailand relatief gezien de hoogste mortaliteitsratio met ruim 700 verkeersdoden per jaar! Dat is voor zo'n klein pokke-eilandje ongelooflijk hoog!

21-06-13 18:08:56
nietmeer
Quote @omabep:
<knip>Ik hoop dat je hierdoor toch niet meer bent gaan roken<knip>

Hoe letterlijk kunnen twee mensen hetzelfde denken? O+

SamuiAxe: 700 verkeersdoden per jaar is inderdaad idoot op zo'n eilandje! 8O
Hoe krijgen die mensen het voor mekaar :nee

.

En ik heb nog steeds groot respect voor je stoppen-met-roken-project. Echt knap! :ja
En al dachten omabep en ik hetzlefde, ik heb geen moment aan je getwijfeld :D

21-06-13 20:44:46
ledi
Oudgediende

S
Nu weet ik niet de financiële positie van Samui maar als ik lees wat jij schrijft dan zouden ze nog rijker kunnen zijn van veel bekeuringen uitdelen.

21-06-13 20:52:36
Mamsie
Oudgediende

WMRindex: 46.273
OTindex: 96.132
He jakkes, wat moet ik nou toch lezen, je hond verdwenen, wat akelig. En zo te lezen nog altijd spoorloos, dat zal best een rottijd voor je zijn. Ik hoop dat hij toch nog gevonden wordt en dan graag in goede welstand maar de kans hierop lijkt me niet heel groot.:(

21-06-13 23:28:51
nietmeer
@ledi: Mijn financiële situatie is deplorabel. Zo je wellicht nog weet heb ik een akkefietje met de belastingdienst, gelukkig ben ik daar volgende maand vanaf en gaat mijn situatie verbeteren, mits de belasting niet vergeet om de beslaglegging op te heffen 8O

Er wordt hier niet gecontroleerd op rijden onder invloed, tenzij er een ongeluk is geweest. Wel zijn de bromsnorren hier bijzonder actief op het controleren van het dragen van een helm op de scooter. Aangezien zowat iedereen zich verplaatst op scooters en misschien 10% een helm draagt is dit een bijzonder lucratieve bezigheid voor de lokale hermandad! De boete is 300 baht, zeg €7,50 en uit ervaring weet ik dat er elke dag 100erden overtreders in de fuiken rijden. Waarom geen helm? Voornamelijk omdat het hier vaak zo bloedheet is dat een helm een martelwerktuig wordt.

Overigens, voor de goede orde: Ik zit op 20 sigaretten p.d.. Maandag a.s. ga ik over naar 15....

22-06-13 06:38:09
nietmeer
Odie, update

Ik heb ze gevonden, vanochtend kwam een vriend van mij op de koffie en die zei dat hij ze nog gezien had, een dag of zes geleden. Ik ben gaan zoeken en vond een dode hond, ongeveer een dag of vijf zes dood, helemaal opgezwollen en bedekt door maden en kevers. Hoewel de huid inmiddels donkerbruin is en het lichaam verschrikkelijk opgezwollen is ga ik er toch vanuit dat het Odie is. Er zitten nog wat plukken wit haar op de vacht, lijkt mij aannemelijk dat er geen twee honden zowat gelijktijdig sterven die beiden een (gedeeltelijk) witte vacht hebben, en dan ook nog beiden in hetzelfde gebied.

De doodsoorzaak heb ik niet kunnen achterhalen, wellicht is ze doodgebeten door andere honden, zo te zien had ze een groot gat in de borst. Ik weet dat een roedel honden soms zwervende honden aanvallen en doden. Hoe dan ook, ik ga er vanuit dat ik Odie gevonden heb, ik laat ze liggen waar ze ligt en ga er ook geen benzine over gieten en aansteken. De natuur mag ze hebben. Zonde, doodzonde omdat het echt een schatje was. Haar geschatte leeftijd was ongeveer drie jaar :(

22-06-13 08:14:29
nietmeer
Odie, update van de update 8O

Ik twijfelde, Odie was toch iets groter? Ze had toch een langere, spitser snuit? Waarom vond ik wel witte haren, maar geen zwarte? Toen schoot me iets te binnen: Odie mist een van de kleine snijtanden in de onderkaak! Ik ben teruggereden naar het kadaver en heb de onderkaak eens goed bekeken: Deze hond mist geen snijtand in de onderkaak en aan het gebit te zien was hij/zij ook ouder dan Odie. Conclusie: Dit kadaver is niet Odie 8O Fuck! Ik ben natuurlijk weer een poos rond gaan rijden, maar niets gevonden, ik ben dus terug bij af...... Kutzooi!

22-06-13 09:42:01
ledi
Oudgediende

S
Terug bij af :r .......... Inderdaad kutzooi zeg!!!
Het zou rust hebben gegeven om te weten wat er met Odie is gebeurd. Helaas.
Ik blijf het knaop vinden dat - ondanks al deze spanning - je het volhoudt om te minderen met roken.!! #ok #ok

22-06-13 09:46:07
ledi
Oudgediende

S
Hierboven schreef ik "Nu weet ik niet de financiële positie van Samui".
----------------

Lieverd, daarmee bedoelde ik niet jou maar het eiland. _O- Jouw financiéle positie is me enigszins bekend.
Wat ik bedoelde is dat het eiland nog meer geld zou kunnen incasseren als ze dronken rijden gingen bekeuren. Wie weet - komt dat binnenkort en zijn mens en dier ook in dat opzicht wat veiliger.

22-06-13 09:47:34
omabep
Oudgediende

SamuiAxe: Zonde dat het niet Odie was, dan had je het af kunnen sluiten. Ik leef erg met je mee hoor en ook met Sulawan want ik denk dat ook zij ermee zit.

Ik kwam hier eigenlijk om te reageren op RockOpa en je kunt niet doorgaan met posten in de nieuwsreacties.

@RockOpa: Gecondoleerd met het verlies van je kat. Afscheid nemen is altijd heel moeilijk en je hebt 17 jaar van hem kunnen genieten dat neemt niemand je af. Sterkte voor de komende dagen het zal nog een poosje duren voordat je eraan gewent bent dat hij er net meer is.

22-06-13 09:58:27
nietmeer
@ledi:
Quote @ledi:
Wat ik bedoelde is dat het eiland nog meer geld zou kunnen incasseren als ze dronken rijden gingen bekeuren.

:D foutje bedankt :p Ik denk wel dat ik weet waarom men dat niet doet: Alcoholcontroles zijn het meest zinvol tijdens de avond/nachtelijke uren. Denkelijk hebben ze daar geen personeel voor, gezien dat de bromsnorren dan ook zitten te pimpelen 8)

@omabep: Inderdaad, als ik zou weten, écht zou weten dat ze dood is dan kan ik daar vrede mee hebben, nu zit ik elke keer weer op de scooter de omgeving af te spieden :(

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 109 110 111 [112] 113 114 115 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven