SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
@Lennox: "Een uitdrukking uit de worteltuin" Het is helemaal geen gewoonte, ik heb nog nooit eerder een lied verstuurd of verstuurd zien worden. Maar mijn ouders (vooral vader) liepen al zogauw bleek dat de 'speurtocht' moeilijk ging worden met dat idee rond te sjauwen, dus ik heb alle tijd gehad om aan het idee te wennen, het geheel duurde immers heel lang. Mijn vader besluit af en toe, om redenen beyond understandig, ineens te zeggen: hee, ik denk dat dit wel muziek voor jou is. En dan knikkert-i het bandje of cd'tje op mijn bureau en blijkt dat hij gelijk heeft Dat is één van de belangrijkste redenen dat ik dertig (!) cd's over had gezet op mijn MP3/USBding, want zo zeldzaam zijn die acties blijkbaar niet Zeker omdat ik ze aanvul met het cassettebandkastje overhoop halen, iets pakken dat ik niet snap, en dan ontdekken dat het heel leuk is.Nu vraag jij/jullie je natuurlijk af, waar dit verhaal zomaar vandaan komt Nou, papa kwam op het idee van 'liedje opsturen' toen ik een gevonden bandje in de autoradiodinges stopte en hij bij een vergelijkbaar nummer - van dezelfde artiest - bedacht dat hij dat liedje wilde opsturen. Ik moet sokken gaan dragen, misschien word ik dan een minder langdradige kletskous, dan met die lange dradige kousen van me |
|
nietmeer
|
Maarreh... Lennox, wat stelde jij je dan voor bij "een lied versturen"? Ws hadden we niet eens een telefoonnummer... Dat belt niet zo makkelijk En in november is dat lied verstuurd, als er antwoord was gekomen had ik het al geweten... |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
wortel: Nou Wortel , ik vraag me vooral af hoe je, als je helemaal niet weet hoe je die man kan bereiken, wel een lied naar hem kunt sturen . En je Wortelvader heeft dus wel een goed zicht op de smaak van zijn dochter, dus dat is mooi. Kom je nog eens fraaie dingen tegen, van een andere generatie, die je anders gemist zou hebben. En ik was dus nog niet gewend aan het idee van lied versturen dus had wel wat vraagtekens. Ik dacht dat het weer een van die bijzondere rituelen was van de Wortelfamilie en dan kan je van alles verwachten . En dan nog deze : [quote=@wortelNu vraag jij/jullie je natuurlijk af, waar dit verhaal zomaar vandaan komt [/quote] Nee. Dat vraag ik me inmiddels totaal niet meer af . |
|
nietmeer
|
@Lennox: We hadden een postadres, van een huis boven een winkel (lang leve google maps rondkijkding) En we hadden het twitteradres van 's mans vrouw, wat digitale communicatie mogelijk maakte, bijvoorbeeld voor een link naar een zelfgemaakt youtubefilmpje. Als hij niet met die muziek aan kwam dragen, had ik muzikaal redelijk letterlijk onder een steen geleefd. Dan kwam ik helemaal nooit fraaie dingen tegen, van deze of een andere generatie. Behalve misschien op een EO-jongerendag, maar dat is vier artiesten per jaar Bijzondere rituelen? Tsjonge zeg, klinkt hevtug Het ritueelste dat er hier is is volgens mij dat mensen zelden "normaal" doen Haha, dat je je dat totaal niet meer afvraagt begrijp ik. Ik kom zo váák als een dooie kwartel uit de lucht vallen met mijn verhalen |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Lennox: wortel: dit is nog leuker dan het wetboek overschrijven. Ga dus vooral zo door. We zijn al bij pagina 107 |
|
nietmeer
|
@ledi: Ik moet sokken gaan dragen, misschien word ik dan een minder langdradige kletskous, dan met die lange dradige kousen van me Daar is je verklaring, in elk geval van mijn verhalen. |
|
nietmeer
|
|
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.847 OTindex: 3.187
|
Mooie plaatjes heb je ervan gemaakt, ik vind vooral de laatste mooi. |
|
nietmeer
|
Mooie bloemen! Die laatste lijkt wel elektrisch |
|
nietmeer
|
wortel: Dat effect noemt men het neon-effect |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Dat neon-effect is leuk En het doet zijn naam eer aan |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Woef woef! |
|
nietmeer
|
Weet iemand hoe het met onze vriendin Allone gaat? Is ze soms op vakantie? Ik heb ze al een dag of 10 niet meer online gezien Lennie, je bent nu zowat halverwege je vakantie, ik hoop dat je niet in een grot verdwaald bent of gekust bent door een kameel Nog een fijne week lieverd! Iedereen, kijk eens op mijn Blog als je wilt, ik heb een paar nieuwe Blogjes geschreven, waaronder eentje met weer wat foto's van 'mijn' eilandje |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
SamuiAxe: Gek genoeg dacht ik vanochtend bij het opstaan opok opeens aan Allone. Inderdaad heeft ze al even niets van zich laten horen. Hoop dat ze niet ziek is - of erger. |
|
nietmeer
|
@ledi: Vaag, heel vaag staat mij iets bij over vakantie. Ik denk en hoop dat ze op vakantie is. |
|
nietmeer
|
SamuiAxe, @ledi: Ze was pas een weekendje weg. Volgens mij ging ze nu ook weg, weet ik niet zeker. Dacht dat ze gezegd had dat ze voor veertien dagen vertrok. Of ze is buiten met het mooie weer |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
SamuiAxe - heb je een printer? |
|
Lennox Oudgediende
|
samuiaxe: @ledi: wortel: Nou dat vroeg ik me dus ook al even af. Ik zag dat ze recentelijk een paar dagen weggeweest was maar heb niets gehoord over weer gaan. Dat blijft toch vreemd voor mij, dat je elkaar aan de ene kant dagelijks spreekt maar als een van ons doodgaat is de kans dat niemand hier daar achter komt best groot . Heel onwerkelijk. Maar denk en hoop dat allone lekker naar india is ofzo en een fijne vakantie heeft |
|
nietmeer
|
@Lennox: Ze zei volgens mij wel iets over weer weggaan Zou het in India ook zo broeierig zijn? Of droog-heet? Even opgezocht. Je kunt nu zo'n beetje zwemmen in de lucht daar denk ik Staartje heetste deel van het jaar, begin plonsdeel |
|
Lennox Oudgediende
|
wortel: Hoezo? Wou ze alleen naar droog-hete gebieden dan ? |
|
nietmeer
|
@Lennox: Niet per se, maar mijn vader is eens in India geweest. En het was moesson maar die moesson was veel te droog, zeiden die mensen. Nou, je kon haast zwemmen in de lucht, alleen kwam dat rotte water niet naar beneden Hij heeft de hele drie weken met een rooie opgezette kop rondgelopen... |
|
nietmeer
|
Quote @heraux: SamuiAxe - heb je een printer? Euh, ja... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
SamuiAxe: nou, dan kun je nu beginnen met het printen van al je vakantie fotos en prachtige persoonlijke kiekjes.. ooit kan het niet meer..
zou je prachtige vakantie foto's ook in 3D kunnen printen.. |
|
nietmeer
|
@heraux: Vakantiefoto's? Heh, ik ben al zo'n zes jaar niet meer op vakantie geweest En foto's afdrukken doe ik al letterlijk enkele decennia |
|