SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
SamuiAxe: Goh! Wat toevállig zeg! |
|
nietmeer
|
@Lennie: 't Ís dat we beiden in een hele goede relatie zijn en dat ik zo verrekte ver weg woon, anders had ik je zeker willen daten Ik denk dat we het samen erg goed zouden doen |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Ik heb meer het idee dat ik je een geweldige broer zou vinden....Ik hoop niet dat ik je nou beledig, maar dat denk ik eigenlijk niet... Neemt niet weg dat ik het een ontzettend groot compliment vind! Laatste edit 01-11-2013 00:17 Laatste edit 01-11-2013 00:25 |
|
nietmeer
|
@Lennie: Mij beledigen? Ben je gek meid! Ik vind het juist een geweldig compliment! En nee hoor, wees niet ongerust, ik ben zoals je weet erg gelukkig met Wan, het was meer een manier om aan te geven hoe vaak wij op dezelfde golflengte zitten. Dat gezegd hebbende sta je natuurlijk wél op mijn lijstje voor als ik naar NL kom : Laatste edit 01-11-2013 00:32 |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Net omdat we zó vaak op dezelfde golflengte zitten zou ik je een geweldige broer vinden! En ik denk dat je het ook geweldig zou kunnen vinden met mijn echte broer...Die is wat ouder dan jij bent, hij wordt eind deze maand 64, maar voor mij een klankbord, een steun...En dat is hij mijn hele leven al geweest. Jij zou er wat leeftijd betreft net mooi tussen passen...Wat betreft het karakter zouden we met zijn drieen goed door een deur kunnen...We zijn alle drie zeer prettig gestoord! |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.713 OTindex: 28.582
|
@Lennie: SamuiAxe: Dat zal dan een forse deur moeten wezen |
|
nietmeer
|
@Emmo: Gezien het postuur van Axe en dat van mijn broer...Mjah! Dubbele klapdeur is dan op zijn plaats! Laatste edit 01-11-2013 00:40 |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Lennie: of anders polonaisegewijs. |
|
balou Erelid
WMRindex: 2.233 OTindex: 127
|
SamuiAxe, als ik de krant één keer buiten heb gelegd, bleven ze naar buiten gaan, want die buitenkrant haalde ik meteen weg... (eerlijkheid gebied me wel om te zeggen, dat ik zéér snel de deur achter hun kontje dicht smeet, eenmaal buiten...) |
|
nietmeer
|
@balou: En zo zie je maar weer, er leiden meer wegen naar Rome |
|
nietmeer
|
Een tentdeur is soepel stof, dat is makkelijker |
|
nietmeer
|
Bruintjes wond ziet er goed uit! Het is nog steeds een open wond en het zal nog wel weken duren alvorens hij genezen is, maar hij ruikt goed, ziet er mooi rood uit en zover ik kan beoordelen is er (gelukkig) geen infectie! Ik ga nog een paar dagen door met antibiotica geven en Dermatol op de wond spuiten, maar mijn algemene indruk is dat hij wat aangekomen is, niet al te veel last heeft van zijn wond en weer het heertje is Hij heeft weer belangstelling voor wat er zo allemaal gaande is, komt zonder schroom naar me toe en laat zich lekker knuffelen Ik zal straks proberen een foto te maken van zijn oor, dan kun je zelf oordelen, wat mij betreft ben ik inmiddels voorzichtig optimistisch |
|
ledi Oudgediende
Wat een fijne berichten. Zo te horen heb je er een huisdier bij. |
|
balou Erelid
|
Je kunt hem zelfs knuffelen???!!!!! Dat is wel een hele vooruitgang! Al je moeite heeft zijn vruchten afgeworpen, moet een echt goed gevoel geven! Ben benieuwd naar de foto van zijn oor. Een vette voor jou. |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.277 OTindex: 96.132
|
|
|
nietmeer
|
Kijk, zo ziet zijn oor er nu uit, natuurlijk, het is nog steeds een flinke wond, maar ik zie duidelijk verbetering afbeeldingOverigens @ledi: Nee, deze hond zal niet mijn 3e huisdier worden Hij is gewend om te gaan en staan waar hij wilt, dat krijg je er nooit meer uit. Maar ik zal wél de rest van zijn leven zorgen voor zijn natje en droogje, dat wel Oh, vergeet ik bijna, hij heeft onder de trap een kuil gegraven en ligt daar het grootste gedeelte van de dag prinsheerlijk te pitten Lekker koel en rustig voor 'm.. Laatste edit 02-11-2013 10:32 |
|
Mamsie Oudgediende
|
Nou, dat is alweer een hele verbetering als het het vergelijkt met vorige foto's. Het gat lijkt me al een heel stuk kleiner geworden. En dat hij veel slaapt, nouja, genezen kost een hoop energie, dus dat is prima voor hem. |
|
Emmo Stamgast
|
Als hij onder de trap een hol heeft, dan is dat van nu af aan z'n plek. Hij heeft je dus geaccepteerd. In ieder geval als betrouwbare voedsel voorziener |
|
nietmeer
|
@Emmo: Jup, een echte hond, honden zijn zo ongeveer de meest opportunistische dieren die je maar kunt vinden... De mens wellicht uitgezonderd |
|
ledi Oudgediende
....... hij heeft onder de trap een kuil gegraven -------------- Okee geen huisdier maar wel tuindier! |
|
Emmo Stamgast
|
En tijdens een tuinfeest wordt hij gepromoveerd tot "Party Animal"? |
|
Mamsie Oudgediende
|
@Emmo: Ja. Tenzij hij bijt. Dan is hij de partycracker. |
|
nietmeer
|
@Mamsie: en soms partypooper... Idd, nou issie een tuindier, en dankzij de goede zorgen nog een goed herstellend exemplaar ook! |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
Fijn dat je werk vruchten afwerpt. Het ziet er een stuk mooier uit. |
|
balou Erelid
|
Bruintje zijn oor ziet er val veel beter uit!!!! De wondranden beginnen al mooi naar elkaar te trekken. |
|