De flauwste mop ooit |
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
@ledi, Komt een man bij de KNO-arts, zegt die arts: 'Ruim je het wel zelf op?' |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Mex: inderdaad de flauwste mop ooit, hihihi. |
|
ledi Oudgediende
Beukemans wordt met een bloederig gezicht naar het ziekenhuis gebracht. "Dat ziet er niet zo mooi uit", zegt de dokter, "hoe heet u?". "Miel Beukemans". Dokter: "Bent u getrouwd ?". "Ja, maar dit is het gevolg van een verkeersongeluk." |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Komt een man met een mes in zijn rug bij de dokter. Variant1: De dokter trekt het uit zijn rug en steekt het mes in zijn oog en zegt: Ga maar naar de oogarts want ik heb het druk. Variant2: Zegt de dokter: ruim je het wel zelf op? |
|
ledi Oudgediende
Variant 1 vind ik ontzettend grappig. Zal ik zeker doorvertellen. |
|
|
Quote ledi: Variant 1 vind ik ontzettend grappig. Zal ik zeker doorvertellen. En variant 2 is niet grappig? |
|
ledi Oudgediende
LM: Als jij er om kunt lachen, is er in ieder geval 1 persoon die hem leuk vind. Whoehahahaha. |
|
|
Quote ledi: LM: Als jij er om kunt lachen, is er in ieder geval 1 persoon die hem leuk vind. Whoehahahaha. Dit is toch inderdaad ook een beetje flauw |
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Ik vond die van ledi wel gevat |
|
|
Komt een vrouw bij de tandarts. Is het zijn eigen vrouw |
|
|
Een ietwat oudere man komt bij de dokter en zegt keihard tegen de assistente "Ik heb last van m'n pik"... Waarop de assistente zegt: "Moet dat nu ? Kunt u dat niet wat netter zeggen ? Als u nu eens zou zeggen dat u last van uw oor hebt of zo" ... De man loopt weg en komt 5 minuten later weer binnen, en zegt nu (nog steeds vrij hard) "Ik heb last van m'n oor" Assistente: "En wat scheelt er dan aan" Man: "Ik kan er niet meer uit PISSEN !" |
|
ledi Oudgediende
Een dikke dame wordt benaderd door een bedelaar. "Mevrouw", zegt hij, "ik heb in drie dagen niet gegeten". "Ik wou dat ik jou zelfbeheersing had", antwoord de dikke dame... |
|
ledi Oudgediende
Een giraf komt terug in de dierentuin. 'Wat kijk je chagrijnig?' vraagt de bewaker. 'Vind je 't gek?' zegt de giraf: 'Ik kom net bij de kapper vandaan. Alleen m'n nek uitscheren: 750 euro!' |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote de Mexicaan: @ledi, Komt een man bij de KNO-arts, zegt die arts: 'Ruim je het wel zelf op?' vraagt de arts: Vertel, Wat is er mis met die kano? |
|
ledi Oudgediende
@heraux: Nou, dat wil ik dus ook weten. |
|
heraux Oudgediende
Ken jij een goeie flauwe mop vroeg het zoutvaatje aan de pepermolen? |
|
heraux Oudgediende
Ik maal alleen om een gepeperde rekening, antwoorde de molen. |
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
Ik zou me doodschrikken als me dochter thuis kwam met een Indonesiër............. ............................................ ............................................ ............................................ ............................................ ............................................ ............................................ .................................................................Want ik heb geen dochter |
|
heraux Oudgediende
Quote ELBeemer: Ik zou me doodschrikken als me dochter thuis kwam met een Indonesi�r............. ............................................ ............................................ ............................................ ............................................ ............................................ ............................................ .................................................................Want ik heb geen dochter ik zou me rot schrikken als ze thuis kwam met een brommer.. dat is mij nog niet gelukt.. |
|
ledi Oudgediende
Twee bankiers die schipbreuk hebben geleden, hebben zicht vastgeklampt aan een houten plank. - Kun jij het hoofd nog lang boven water houden, vraagt de ene na een tijdje. - Wie haalt het nu in zijn hoofd om in zo'n situatie over zaken te praten? |
|
ledi Oudgediende
945, twee duitsers worden boven engeland gedropt. Ze besluiten om een gezellige pub te bezoeken. Eenmaal binnen, vraagt de barman om hun bestelling "Two whiskey." Barman: "Dry whiskey?" "NEIN ZWEI!" |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
waarom snap ik de ruim je het zelf wel op moppen nooit? |
|
ledi Oudgediende
Volgens mij snapt niemand die. Daarom vallen ze onder "flauwe moppen". |
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
In een Engels restaurant:
-Waiter, waiter -What is this, sir? *It's bean soup, sir. -Yes, but what is it now?
(hij is erg flauw als je hem hoort, en als je hem leest is ie helemaal erg want dan snap je er niks van)
|
|
ledi Oudgediende
Haha Insano, inderdaad moet je die hardop lezen. |
|