limmerick en andere rijmsels |
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik ben omgebouwd een lekker weaf gewoon een klik en het is een fate bijna kaal maar wie valt dat op ik voel me lekker en dat is top omgebouwd en lekker en niet eens een snob |
|
nietmeer
|
Dat was nog eens een stomme daad. Ik wist me dan ook echt geen raad. Ik bied mijn oprechte excuses aan. Ik heb het niet expres gedaan. Zie het alsjeblieft niet als verraad. |
|
heraux Oudgediende
Vreemde woorden vreemde oorden de letters spuien als een fontijn ze gaan in bochten soms even in een rechte lijn soms herken je het soms niet heel even dan denk je te weten nu snapje het en hebt het door maar daar ben je ook prins carnaval voor. |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Een bokser uit Den Haag Kreeg een linkse op zijn maag Toen zijn tegenstander vroeg "heb je nu wel genoeg?" Toen zei hij "nog een rechtse graag" |
|
nietmeer
|
Een robot genaamd Tom-Servo uit de SOL Had van de ruimte zijn buik wel vol. Daarom daalde hij af naar de heuvel en nam deel aan het dagelijks gekeuvel. En zo speelt iedereen zijn rol. |
|
heraux Oudgediende
voetsporen in het strand zand twee sporen om exact te zijn voorwaar Jesus sprak 'You never walk allone' Omdat hij net een cursus engel[s] had
|
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.455 OTindex: 94.464
|
 allone zit op de hill en denkt "is dit wat ik wil? al dat nat en kou is niet waar ik van houd en veroorzaakt zoveel ge-ril' |
|
heraux Oudgediende
Ergens op een berg zit een dwerg te rillen als een blad wat erg. Een tekstballon steekt op nog vers zonder commentaar De dwerg maakt een snel gebaar en pakt de ballon bij zijn snaar ontstijgt de berg en drijft en lacht, de berg voorbij wat een pracht.
Nu zingen de groene helmen Zie de berg is geheel allene Een dwerg zo slim nam niet de benen die staan hier nog als voorhene direct nadat die tekstballon verscheen
Die wilde nog even tegen Dwergje zeggen vergeet niet je benen terug te nemen Te snel greep de dwerg zijn kans drijft nu rond de wereld aan een ballon helaas zonder benen want daar ging het ons Dwergje eigenlijk om
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Alle duiven op de dam schijten je helemaal onder man ik pak mijn jachtgeweer en schiet ze allemaal neer nu schijten ze nooit meer  |
|
allone Oudgediende
|
@ledi begaat een grote flater ze drinkt op verkeerde tijden water en ze gaat niet in bad want ze houdt niet van nat en denkt "op mijn gezondheid let ik wel later" |
|
allone Oudgediende
|
en voor iedereen die dit leest: @DEvH is 5 jaar hier geweest!! al maakt het hem gek toch is het zijn stek want het is hier waar maar raar een feest!
|
|
heraux Oudgediende
Zaden worden diepgevroren verstopt bewaard voor schaarse dagen maar hier worden ze gratis gestekt en aan ieder openlijk verstrekt tot kamerplant verheven ze kunnen typen en hebben geschreven als kamerplant stekje valt er bij waarmaarraar toch heel wat te beleven. |
|
nietmeer
|
een man genaamd Grouse heeft nogal vieze rijmeltjes in house zoals wij dan zeggen: warm in de mond maar koud in de kont daarmee is het balletje weer rond   |
|
nietmeer
|
Heraux, wat doe je nou in je profiel staat dat je bent een vrouw ik denk er maar het mijne van ik weet niet beter of hij is een man  |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.435 OTindex: 96.592
|
Mijn mond valt helemaal open hier Wat een talent, wat een plezier! Allone heeft hier wat aangericht Hier wordt in alle openheid gedicht. Met enthousiasme en met zwier!
|
|
nietmeer
|
ze vallen zomaar uit mijn mouw dus zet ik ze maar gauw in dit topic neer en de volgende keer limmericken we gewoon weer  |
|
ThinkManify Senior lid WMRindex: 93 OTindex: 987 Wnplts: Ommen, OV T S |
Ik ben niet zo dichterig, maar probeer het nu voorzichtig, lettertje voor lettertje typend vordert dit gedicht, schrijnend steekt het zwarte af tegen dit papiertje doorzichtig |
|
Mamsie Oudgediende
|
Dat Posje uit het hoge noorden zit bepaald niet verlegen om haar woorden daarmee weet ze wel raad, een dichteres van formaat Zoals we maar zelden eerder hoorden!
|
|
ThinkManify Senior lid WMRindex: 93 OTindex: 987 Wnplts: Ommen, OV T S |
Op naar bed, lekker slapen. Oh man, 'k zit nu echt te gapen, maar laat het niet merken. Morgen moet ik weer werken, aan de sleep met stalen platen |
|
nietmeer
|
zal ik je eens vertellen dat Mamsie regelmatig ligt op haar gat? dan zit ze bij de pc, gierend en brullend heel het huis met haar lach vullend en de wangen van de lachtranen nat  |
|
Mamsie Oudgediende
|
Dat heb je heel goed neergezet. Het is soms daverende pret Met al die leuke mensen hier Ik lach me soms een zere spier Maar nu ga ik toch fijn naar bed! |
|
allone Oudgediende
|
ja wat is dit leuk ik lach me een deuk het kan me wel bekoren: we lachen ons rot en het rijmen gaat vlot er worden hier vele Vondels geboren |
|
nietmeer
|
Met grote waardigheid en gewoon voor de aardigheid, zonder kwaadaardigheid, kan men zijn taalvaardigheid hier aardig kwijt |
|
heraux Oudgediende
D R E P A W L I
Dichten Rijmen en Poezie Alle woorden Lees ik
O B M L H M N U
Onbekend Bekend Mooi Lelijk Het maakt niets uit
W V K Z U H D V M E L H
Waar vandaan komen ze Uit het diepst van Mijn Eigen Lieve Hart
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.523 OTindex: 6.518
|
Er was eens een wicht van Terschelling Die zojuist in een opwelling met dit topic mee doet het gaat best wel goed want rijmen is geen grote kwelling  |
|