limmerick en andere rijmsels |
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 13.852 OTindex: 19.961 S |
Er was eens een Pausje uit Rome Die moeite had om klaar te komen Hij ging naar een bordeel En betaalde daar veel Voor een wip  met de vrouw van zijn dromen. |
|
Minion Oudgediende
 WMRindex: 100 OTindex: 23.530
|
de paus kreeg hem niet meer omhoog en stond dus al heel lang droog  |
|
De Paus Oudgediende
Al was hij heel Rooms Hij kocht veel condooms Toen ging hij even staan Een dame deed ze hem aan Het leek wel de vrouw uit zijn drooms
|
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.455 OTindex: 94.464
|
jullie zijn wel aan het dromen.. zou dat van de hitte komen  |
|
Minion Oudgediende
|
die rothitte  ik wou dat ze eens ging pitten nergens heb ik zin in zelfs WMR is me te min ik ga afsluiten naar mijn reacties kan je voorlopig fluiten  |
|
allone Oudgediende
|
gaat @Minion nu staken?  dat kan hij toch niet maken?  dan komt WMR niet erg ver als iedereen hier maar af gaat haken Laatste edit 21-07-2016 06:53 |
|
Minion Oudgediende
|
god zal me kraken ik kan helemaal niet haken  |
|
Minion Oudgediende
|
wat een pokkenweer ik voel alleen maar afkeer maar morgen weer beter wordt het ook weer heter maar gelukkig ook weer niet te heet anders krijg ik door gezweet een natte reet  |
|
De Paus Oudgediende
Het vroor aan de grondDat is niet gezond  Als het 's zomers al vriest En iedereen niest Dan krijg je straks vast Veel sneeuw op je bast. |
|
allone Oudgediende
|
heb je dat gelezen? het is nooit bewezen dat het weer consequent zou wezen.. ik weet niet wat je wilt maar misschien verrast je de Bilt en wordt de winter heel zacht en mild..
Laatste edit 12-08-2016 10:03 |
|
De Paus Oudgediende
Vergeet dat maar heel gauw We gaan barsten van de kou De zon is heel rustig Straks vriest het weer lustig De tijd zal het ons leren Denk wel aan warmere kleren. |
|
allone Oudgediende
|
warm misschien, koud misschien, idd we zullen het zien.. van kou had ik vorige winter geen last. warme kleren hangen al lang in de kast, en ik gebruikte ze in geen jaren omdat de winters steeds warm waren. |
|
Minion Oudgediende
|
weg met die rotkou als ik dat wou dan verhuisde ik wel naar Siberië ik zeg nogmaals tegen je rotkou ga en blijf weg nou |
|
allone Oudgediende
|
 het weer doet jou blijkbaar veel verdriet maar zoveel verschil in temperatuur is er hier niet meestal zo in de twintig graad.. Nederland heeft een 'gematigd klimaat'. ik weet zeker dat je in Siberie meer te klagen had  |
|
Minion Oudgediende
|
weet je schat  het weer doet me inderdaad wat met rotkou bedoel ik sneeuw en ijs dat brengt mij van de wijs en rothitte pas vanaf 25 graden dat is het net of ik wordt gebraden nu is het lekker weer maar vast niet lang meer |
|
allone Oudgediende
|
ik ben het met je eens, echt  ook vandaag is het niet slecht wat ik alleen wel jammer vind is die wind, ja de wind die heeft te veel haast die steeds om je oren blaast ik wil niet klagen maar ff schrijven dat hij van mij wel weg mag blijven Laatste edit 20-08-2016 16:08 |
|
Minion Oudgediende
|
volgende week wordt het zweten tegen de 30 graden zeker weten dat is mij veel te warm al dat gezweet maakt je arm kost kapitalen aan water gelukkig komt koeler weer later de zomer loopt bijna op zijn end het hete weer ligt dan gelukkig op zijn krent |
|
allone Oudgediende
|
dertig graden is teveel, dat vind ik ook daardoor raak je behoorlijk van de kook. maar zoals je zegt, het is maar even dat zullen we dus wel overleven.. en dan komen de septemberweken en ik verwacht dat je spoedig zult smeken: "niet te koud, niet te koud" want ik weet dat je daar ook niet van houdt  |
|
Minion Oudgediende
|
afgelopen winters waren gelukkig steeds mild die had ik wel vaker gewild helaas heb je het weer niet in de hand dat wordt elders verblijven dan in Nederland op naar bv Curacao daar heb je nooit last van de kou
|
|
allone Oudgediende
|
daar heb je geen last van de kou??? ik begrijp niets van jou  ik was nog nooit op Curacao.. maar naar mijn weten zul je daar behoorlijk zweten en dan horen we tot hier je kreten: 'au, au, au dit is niet waar ik van hou' |
|
Minion Oudgediende
|
droge warmte is beter vol te houden wordt je ook niet snel verkouden  |
|
allone Oudgediende
|
idd, maar heb je geen parasolletje dan schijnt de zon schijnt er heet op je bolletje en dat lijkt me ook geen lolletje want, en dat is niet raar maar wel waar je zit daar vlak bij de evenaar  ben je daar wel eens geweest dan? en weet je er alles van? Laatste edit 21-08-2016 12:24 |
|
Minion Oudgediende
|
nee ik ga nooit op vakantie ik genoeg van waar ik woon zie
|
|
allone Oudgediende
|
woon je op een mooie plek dan is het idd nogal gek om ergens anders heen te sjokken ik zal tegen jou niet jokken: ik woon ook in een mooi gebied dus op reis hoef ik ook niet |
|
Minion Oudgediende
|
inspiratie ligt volledig op zijn rug ik maak van een olifant een mug zo staat er in ieder geval nog iets en in mijn schuur staat een fiets  |
|