limmerick en andere rijmsels |
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.456 OTindex: 94.464
|
maar in de loop der jaren heeft allone mogen ervaren dat die, met een slimme geest toch altijd het meest op de top van De Heuvel waren..
|
|
Roxichu Erelid
 WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Op een dag van moed. Gaat het best goed. Je ziet het meteen, er is er maar één, Op de heuvel des overvloed.
|
|
allone Oudgediende
|
ah maar het is algemeen bekend dat wie het snelste rent en vroeg opstaat heeft daarbij baat: de heuvel veroveren is dan een fluitje van een cent  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
pom pom pom ik ben niet dom ook niet slim was een ramp met gym maar rijmen gaat me niet slecht af sommige vinden mij maar maf dit rijm is maar half af Laatste edit 26-09-2013 17:24 |
|
Giovanni
Oudgediende
|
dit was voorlopig mijn laatste werkweekie want vanaf nu 3 weken én een dag vakantie  |
|
Roxichu Erelid
|
Geniet er van en veel plezier! Ga je nog weg of blijf je hier? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik blijf altijd dichtbij huis daar voel ik me het beste thuis ik ga nooit weg hier ken ik heg en steg ik ben een echte huismus daar is het altijd knus dus  |
|
allone Oudgediende
|
dat klinkt heel logisch, inderdaad dat je niet heel ver weg gaat.. uiteindelijk kost dat energie en geld terwijl het enige wat telt is dat men ontspannen en blij zijn kan dus ik zou zeggen: geniet er van  |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
allone Oudgediende
|
als Amsterdammer vertoef ik graag in het Vondelpark, maar vandaag was het er niet best het leek wel de Wild West of dat echt de bedoeling was, is de vraag? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
kan nog steeds geen nieuwe avatar aanmaken Voogeltje moet dat probleem eens gaan kraken het duurt nu al meer dan 5 weken ben op de huidige uit gekeken mijn geduld raakt langzaam op o wat is dat toch een strop  |
|
Roxichu Erelid
|
Nu ik over de 1000 heen ben, Kan ik mij ook gaan uitleven. Maar, gut, krijg nou wat! Dat deel van de site ligt plat! Dus wacht ik nog maar even  |
|
allone Oudgediende
|
jammer ja, dat vind ik ook misschien kunnen we met wat gepook iemand er toe inspireren het tij te keren anders raken we hier van de kook |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Voogeltje poken doet zodat hij met spoed een nieuwe avatar kiezen mogelijk maakt en zo dit probleem voor altijd kraakt pook pook  |
|
Roxichu Erelid
|
Nu al een hele tijd geleden, Kunnen mensen weer tot heden, Een avatar kiezen, zonder verliezen, En zijn wij weer zeer tevreden  |
|
allone Oudgediende
|
ja, en ik heb al veel nieuwe ava's gezien ondertussen waarschijnlijk wel meer dan tien dankzij het gepook.. en, zag jij dat ook? dat Opa Zot zwarte piet is geworden, sindsdien?! |
|
nietmeer
|
Gisteren tijdens het zwemmen kon jantje plots niet meer remmen De vloer die was nat dus hij ging plat. precies tussen iemand haar memmen  |
|
Roxichu Erelid
|
Quote @allone: @Supermeid01: Grr, dit is NIET fijn. Er sprong iemand voor de trein en nu rijd mijn trein niet verder dan Alphen ad rijn. gelukkig is mijn pijn maar relatief klein die zal helaas groter zijn voor de bestuurder van de trein en dan hebben we nog niet verder gekeken: over de familie van de springer zullen we maar niet spreken .. |
|
Roxichu Erelid
|
Soms heb ik geen tijd Of ben ik onvoorbereid Uit schaamte stop ik, vergeet ik dit topic, En daarvan heb ik dan spijt  |
|
allone Oudgediende
|
maar om ff eerlijk te wezen: limericks zijn hardstikke leuk om te lezen maar om ze te maken en de juiste toon te raken is niet altijd makkelijk, moet ik vrezen |
|
nietmeer
|
Er was eens een man uit Leiden, Die wou zichzelf van het leven bevrijden. Hij sprong voor de trein En dat was niet fijn. De trein kon niet meer verder rijden. |
|
allone Oudgediende
|
waardoor zou het toch zo wezen dat de tijd steeds sneller gaat racen? nog 2 dagen en dan komt 2014 er al an worden jullie niet moe van dat sjezen?
|
|
allone Oudgediende
|
Quote @Mamsie: Hij gaat zich dagelijks te buiten aan een bord vol verse spruitenmaar wie krijgt hij dan zo dwaas om die dingen voor hem te bereiden. Doet zijn moeder dat voor haar spruit en ook 's zomers dag in dag uit? Misschien is het haar niet gelukt helaas hem tot een bloemkool te verleiden? |
|
allone Oudgediende
|
Quote @pizzabakker: R2D2 zat in 't Utrechs Nieuwsblad te turen Toen zag hij plots een vacature In Wilnis zocht men wis en zeker Een robot als assistent-apotheker De werknemer werd er hoog ingeschaald En avondwerk werd dubbel betaald Dus schreef hij een brief en die leek lang niet gek En men nodigd' em uit voor een sollicitatiegesprek Hij is daar ruim op tijd gekomen En werd er meteen ook aangenomen Maar al gauw bleek dat er een taalprobleem bestond En dat hij het Wilnissers niet goed verstond Terwijl ook de Wilnissers ondanks hun ijveren Artoo z'n bliepjes niet konden ontcijferen De apotheker heeft daar toen flink van gebaald En uiteindelijk C3PO van stal maar gehaald Die moest toen als tolk de gesprekken vertalen Maar ja, de apotheker moest ook hem wel betalen Dus u begrijpt dat ondanks de automatiseringMedicijnen in Wilnis duur zijn als de tering! |
|
nietmeer
|
Het einde van 2013 is bijna daar Ik wens u vast een gelukkig nieuwjaar Ik ben dan bij mijn moeder eet geen oliebollen met poeder Dat is raar maar waar! |
|