limmerick en andere rijmsels |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote @allone: hè, hallo, is er iemand die dit verstaat? want ik weet niet echt waar dit allemaal over gaat  heeft er iemand soms troost en medeleven nodig? dan is een beetje uitleg niet overbodig  nee  het wordt zeker weten volgende week zweten  |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.456 OTindex: 94.464
|
ja, het wordt bij Grouse in Dordt met dit weer iedere keer droger dan gort  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
het is kloteweer regendruppels vallen keer op keer op de straten neer het is daardoor ook vies benauwd ik net als de meeste anderen hier niet van houd moet hou zijn ik weet maar het anders niet rijmt scheet  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
het regent het regent haar poesje werd drijfnat ze stopte het in een droger nu is het dood haar lieve schat  |
|
allone Oudgediende
|
het regent het regent? hoe kom je daar nou bij? het zonnetje schijnt naar binnen hier en maakt me warm en blij  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
daar vaart de Berenboot met Maatje en kapitein Poot de een is klein de ander groot op een dag gaan ze dood dan vaart hij nooit meer de Berenboot  |
|
allone Oudgediende
|
oh ja.. nou.. al sla je me dood ik weet niet wat dat is, de berenboot
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
bijna weekend nog een dag voor deze vent en dan in het weekend van de Premier League genieten dat ze maar veel ballen in de goal schieten |
|
allone Oudgediende
|
ach, die berenboot heb ik wel eens gezien, maar dat was in het duits, in Duitsland.. misschien is het oorspronkelijk ook een duits verhaal? lekker weer voorspeld, dit weekend, waar ik wel van baal is dat ik waarschijnlijk moet werken.. maar voor de tv zal jij van het weer ook niet veel merken  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
waardeloos dat je geen nieuwe avatar aan kunt maken dat probleem is zeker niet te kraken? duurt nu al 3 dagen dan begin je je toch af te vragen of het misschien door de vakantietijd komt of dat Mmore ergens te lang bromt nou ja afwachten maar hier, nee daar |
|
allone Oudgediende
|
heb je geen zin meer in je spin? waarom zo snel? verandering komt nog wel  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
daar gaat het niet om ik wil weten waarom kan het niet vinden in mededelingen of in stroringen  |
|
allone Oudgediende
|
ik zou het ook niet weten misschien zijn ze ons vergeten maar ach, we gaan met een lach en een traan gewoon door met drinken en eten |
|
GMVersluis Oudgediende
 WMRindex: 641 OTindex: 10.438
|
Ben je moe? pluk een koe? Zet hem op je hoofd, dan ben je morgen plat. |
|
allone Oudgediende
|
@GMVersluis: bedankt, voor deze goede raad! .. die helaas niet altijd opgaat omdat de stier die vervelende klier voortdurend in de weg staat  |
|
allone Oudgediende
|
Quote @nxttrain: Het lijkenvervoer aldaar, lijkt helemaal nergens naar. Ze verliezen de lijken,... zomaar op straat, maar dat is zoals dat... in Sri Lanka gaat. Oké, het is generaliserend, maar ik bedoel maar... |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Eelcootje: De rijken die werden weer rijker en staan weer bij Quote in de kijker. Mark Rutte die krijgt - als de welvaart zó stijgt - wat mij betreft steeds ongelijker. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik ben niet gek maar een douchegordijn lekker hangen o wat fijn  |
|
allone Oudgediende
|
wie zijn neus schendt schendt zijn aangezicht daarom schrijf ik vandaag maar een kort gedicht misschien een beetje vaag maar ach, alles went  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
recht zo die gaat totdat het vergaat in een rechte lijn doet het minder pijn dit slaat helemaal nergens op wat een onzin zit er in mijn kop  |
|
allone Oudgediende
|
waarschijnlijk zijn ze bang dat de heren zich dan niet meer kunnen concentreren  op de vissen, wel te verstaan want ze hebben ze er een hele dobber aan om daar de vrouwen dan te negeren Laatste edit 04-09-2013 11:46 |
|
Roxichu Erelid
 WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
En zo kom ik weer eens iets tegen. Gelukkig ben ik niet verlegen. Want alles met rijmen, Daar ga ik van zwijmen. Woorden zijn me goed gelegen! |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu:  dat zie ik met veel plezier je rijmt als een tierelier  vlot en snel zo komt er wel weer wat leven in de brouwerij, hier . Laatste edit 04-09-2013 12:17 |
|
Roxichu Erelid
 WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@allone: Dat hoor ik met veel verdriet Zo levenloos is het toch niet? Maar als dat zo is Dan heb je het mis We rijmen waar iedereen t ziet! |
|
nietmeer
|
Er was eens een bakker in Petten Die liet zich zijn lust niet beletten Hij kneedde zich leeg Iedere dag op het deeg Het liefst op de verse kadetten  |
|