limmerick en andere rijmsels |
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.456 OTindex: 94.464
|
@Roxichu: soms is het hier lang verlaten omdat ze dit topic vergaten en dan zo maar zit men zowaar hier gezellig, al rijmend, te praten  |
|
Roxichu Erelid
 WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@allone: Zolang je wat van je laat weten. Zullen mensen het niet snel vergeten. Zo zie je maar weer, Dat er keer op keer, Iemand een beetje gaat keten! SamuiAxe:  |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: je hebt gelijk, tot op heden kwamen er altijd wel leden met een leuk idee zodat ze daarmee dit topic weer opbloeien deden |
|
Roxichu Erelid
|
@allone:  : Er is altijd wel iemand aanwezig. De meeste zijn dan druk bezig. Met het typen en tikken, Ik zal niet gaan klikken, Maar ik vindt het wel erg geestig! |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu:  . zoals jij met woorden kunt spelen ik moet zeggen, dat kunnen niet velen waardering van mij krijg je hierbij we hoeven ons niet te vervelen . Laatste edit 04-09-2013 13:10 |
|
Roxichu Erelid
|
@allone:  Fijn dat ik mij heb bewezen, Jij mag er zelf ook wel wezen! Ik vind dat ik bof Want ik vind 't tof Dat jij mijn rijmpjes wil lezen~ |
|
allone Oudgediende
|
leuk dat het je ook bevalt  en de rijmpjes terug-kaatsebalt het is leuk dat geriijm maar om eerlijk te zijn moet ik toegeven dat het soms niet meevalt  |
|
Roxichu Erelid
|
@allone: Soms is het inderdaad even kijken Of de woorden nog op elkaar lijken Na wat passen en meten Laat ik je weten Wat je met woorden al niet kan bereiken  |
|
allone Oudgediende
|
mee eens, dat kan ik beamen, we gaan toch lekker, zo, samen.. maar het ritme, ojee valt niet altijd mee daar moet ik me nog in bekwamen  |
|
Roxichu Erelid
|
Als het ritme zo simpel was Als een hartslag in je borstkas Dan gingen we vlot En komt er tot slot Een einde aan alle poespas  |
|
allone Oudgediende
|
is het raarmaarwaar dat deze snookeraar3 jaar oud er zo van houdt dat hij 5 uur speelt aldaar? |
|
Roxichu Erelid
|
@allone: Eerlijk gezegd, mijn vriend Heeft dit kind het wel verdiend Maar Chinese ouders Hangen op schouders Van een kind dat niet eens is ontkiemd. Quote: Chinese mensen zetten hun kind altijd onder druk om voor alles, maar dan ook ALLES 100% te gaan.... Ik geloof er weinig van dat hier geen uitzondering is, en dat het niet met plezier wordt gedaan. |
|
allone Oudgediende
|
het is waar, hij heeft het geleerd omdat pa hem zo motiveert maar zo te zien heeft hij pret voor tien dus hopelijk doet pa niks verkeerd ik hoop dat je niet gelijk hebt.. maar het zou kunnenLaatste edit 04-09-2013 15:02 |
|
Roxichu Erelid
|
Dat hoop ik dan maar want anders Krijgt die vader van ons buitenlanders Ontzettend veel gemopper Voor zijn geherrieschopper Van al zijn tegenstanders  |
|
allone Oudgediende
|
zo veel weet ik niet van chinezen maar het zou best waar kunnen wezen... ook hier in ons land komt dit voor, want ouders zijn niet perfekt, moet ik vrezen
|
|
Roxichu Erelid
|
Ouders zijn echter cruciaal Want soms ben ook ik eens brutaal Maar je hebt gelijk Het is belangerijk Dat ouders luisteren naar ons kant van 't verhaal  |
|
allone Oudgediende
|
de meeste ouders bedoelen het goed maar omdat men soms wèl bijsturen moet en soms los moet laten heeft men niet altijd in de gaten wat men nu het beste voor de kinderen doet |
|
Roxichu Erelid
|
Ach, we waren ooit allemaal klein. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Het gaat eens verkeerd Maar da's waar je van leert! Vallen en opstaan doet eenmaal pijn.  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
na de nodige tompoucen was het tijd om te douchen  |
|
Roxichu Erelid
|
ik weet dat deze niet van mij is maar ik wilde hem toch even delenRemember, remember, The fifth of November, Gunpowder, Treason and Plot. I see no reason, why gunpowder, treason, Should ever be forgot.Degene die hem kent krijgt een koekje  |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: tja, jammer dan, voor mij geen koek wat hoe ik ook in mijn geheugen zoek nergens een licht dat schijnt op dit gedicht dus houdt het op, en valt het doek |
|
Roxichu Erelid
|
@allone: Dat is jammer, ach en wee. Ik geef een hint, het begint met een V. Het is van een verhaal, En daar gaat het massaal, aan toe met de overheid, weg ermee! |
|
allone Oudgediende
|
het zou kunnen zijn, de V van verraad omdat het over Guy Fawkes gaat.. nu moet ik wel even eerlijk toegeven: google, hoera, is mijn beste maat  |
|
Roxichu Erelid
|
 Heb je die film ooit gezien? Het is mijn favoriet bovendien. Erg gesymboliseerd, Waar je nog wat van leert. Die film krijgt van mij een tien!  |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: beschaamd moet ik zeggen 'nee' bovendien heb ik geen teevee maar misschien is hij te zien op youtube, dat is een idee Laatste edit 12-09-2013 14:28 |
|