limmerick en andere rijmsels |
Minion Oudgediende
 WMRindex: 100 OTindex: 23.530
|
hohoho het is weer tijd voor senseo  |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.435 OTindex: 96.592
|
@Minion: wacht nog een minuut of twee dan doe ik gezellig met je mee!  |
|
Minion Oudgediende
|
zojuist gezien Man United scoorde er geen 10 maar wonnen wel met zeker in de eerste helft mooi aanvalsspel Leicester met 4-1 opzij gezet die beleefden aan de wedstrijd niet veel pret |
|
Minion Oudgediende
|
hela hola hie nog 2 werkdagen en dan vakantie   |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.435 OTindex: 96.592
|
En waar ga je dan wel heen? Ergens waar de zon altijd scheen?
|
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.455 OTindex: 94.464
|
ook naar Rhodos misschien? dan zul je Sjaak daar zien.. maar @Minion houdt niet van warm weer dus ik vermoed dat hij deze keer naar Ijsland gaat want het is nooit erg heet in dat land. heb ik gelijk, ja of nee? misschien deelt @Minion het ons nog mee.. |
|
Minion Oudgediende
|
ik blijf lekker in eigen land ik veel op mijn luie stoel belandt en heel veel American Football kijk dan voel ik me de koning te rijk
|
|
allone Oudgediende
|
oost west thuis best nog altijd waar en dus niet raar en het is een goed teken, want dat betekent, je bent een tevreden klant je hoeft niets anders dan dat wat er is daarmee is zeer zeker niets mis  |
|
Minion Oudgediende
|
bijna etenstijd ik daardoor WMR weer een tijdje vermijdt ik wens u allen alvast een smakelijk eten en niet vergeten en zeker weten dat ik weer een reactie voorbereid Laatste edit 01-10-2016 17:46 |
|
allone Oudgediende
|
reacties bereiden maaltijd bereiden jongens en meiden hier wordt wat bereid en we zijn bereid om de hele tijd hier mee bezig te zijn het loopt als een trein fijn? of niet fijn? zijn? of niet te zijn that's the question  |
|
Minion Oudgediende
|
Red Bull formule 1 team was vandaag top team Ferrari was flop Hamilton sloeg zich voor zijn kop blies zijn motor op de champagne vloog in het rond Vettel en Hamilton zaten teleurgesteld op hun kont op naar Japan misschien komt er dan een zege voor Max Verstappen an Laatste edit 02-10-2016 12:23 |
|
Minion Oudgediende
|
trippel trappel Piet at een appel  |
|
Minion Oudgediende
|
makkers staakt uw wild geraas Sinterklaas is en blijft een niet bestaande baas  |
|
Minion Oudgediende
|
witte Piet, rode Piet, gele Piet, roetveeg Piet het zal mij zijn een hele grote biet  |
|
allone Oudgediende
|
Julia Sophie zegt dat anders niet maar ook zij is niet echt een zwarte Piet |
|
Minion Oudgediende
|
ik meng me niet in die discussie maakt mij geen reet uit welke kleur piet ik zie maar het is niet leuk de angst die zij heeft, Julia Sophie  |
|
allone Oudgediende
|
ja, ik bemoei me er ook niet mee maar op zich vind ik het geen slecht idee -als dat voor mensen belangrijk is- met een schoorsteenpiet is toch niets mis is hij nou zwart, wit, bruin of geel voor kleine kinderen maakt dat niet veel verschil, zou ik zo denken het gaat ze om het verhaal en om de geschenken |
|
Minion Oudgediende
|
Sint en Piet kom maar liever niet dan ook geen discussie ook niet nodig al die politie spaart heel veel geld uit dat vind ik nou een wijs besluit |
|
Minion Oudgediende
|
buiten zie ik alleen maar mist het lijk ligt in de kist en Manneke Pis pist  |
|
Minion Oudgediende
|
|
|
Minion Oudgediende
|
eindelijk van die vervelende kerstliedjes op Sky radio af de bobo's vonden die liedjes ook een verschrikkelijke straf en besloten in al hun wijsheid die "straf" moeten we kwijt nu horen we de top 4000 op Radio 10 ik nu niet meer grien  |
|
Minion Oudgediende
|
hmm er op WMR maar weinig op dit topic aanwezig zijn eigenlijk best wel fijn dan komt er ook geen kritiek op mijn rijmverzinsels het zijn overigens toch maar hersenspinsels en een Edison zullen ze wel nooit krijgen dat zou toch alleen maar kritieken aaneen rijgen afijn het is weer tijd om iets anders te gaan doen en dus neem ik bij deze afscheid met een misschien tot ziens en een zoen  |
|
allone Oudgediende
|
tja, je hebt gelijk, druk is het hier niet maar dat doet ons verder geen verdriet omdat we elders rijmen en dichten daarover hoef ik je niet in te lichten dus gaan we vrolijk verder overal en altijd tot ziens en de groetjes van deze meid  |
|
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 13.852 OTindex: 19.961 S |
Er was eens een Paus uit Rome Die moeite had om klaar te komen Hij ging snel naar een bordeel Maar hij betaalde niet zo veel Toen zeiden ze: rot toch op, slome
|
|
allone Oudgediende
|
De stemming stijgt, en het niveau daalt.. Wat wordt er hier nu weer allemaal verhaald?!  |
|