limmerick en andere rijmsels |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
er was een koningslied maar dat werd het uiteindelijk niet er kwam zoveel kritiek daarvan werd de maker ziek hij trok het daarom terug komt er een nieuwe vlug? zo ja wie wordt dan de maker en wordt dat wel een kraker?  |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.456 OTindex: 94.464
|
Gio kan er wel iets van vind dat hij er wel één maken kan  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
mij boeit het niet doe mij maar frikadellen en friet  |
|
allone Oudgediende
|
dat is toch geen lied eet liever gezond, bv rode biet  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
daarvoor heb ik geen tied  ik wil frikadellen en friet  |
|
allone Oudgediende
|
want aan iets anders denken kan je niet dan haal toch die dellen en friet |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.420
|
toen de messensliep zijn messen sliep herrinnerde hij en riep naar de zoon van de messensliep die nog sliep hieperdepiep want de zoon van de messensliep was jarig |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik haal geen dellen en friet die lust ik helemaal niet  die dellen dus  |
|
allone Oudgediende
|
er was eens een prins in 't land .. maar niet lang meer, want morgen is de kroning dan wordt hij koning dus geniet van het feest, het wordt vast plezant |
|
Giovanni
Oudgediende
|
geen inspiratie capslock en spatie onderdeel van een toetsenbord hete gort op je bord ik ga snel iets eten dus dit rijm maar wel snel vergeten  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik zeg maar zo ik zeg maar senseo  |
|
Loek
Oudgediende
|
Een man uit Utrecht zat aan de Vecht toen twee boten botste en het water over hem heem klotste hij riep Gebeurde dat echt! |
|
Giovanni
Oudgediende
|
eindelijk een keer weer mooi weer hoe lang gaat het dit keer duren? komt regen ons mooie weer verzuren? ik vrees van wel vergeet dit rijm dus maar snel  |
|
Loek
Oudgediende
|
met je rijm, dat gedrocht heb je de goden verzocht het weer uit het seizoen voor de winter de regendruppels steken als een splinter gaat heender met uw rijm en koop voor mij een fles wijn waar ik van kan genieten met een stel lekkere grieten
|
|
nietmeer
|
De paus heeft het zelf gezegd: Ook niet-gelovigen kunnen in de hemel terecht. Maar de kerkelijke macht heeft daar anders over gedacht. En zei: "Dat bedoelde hij zeker niet echt" |
|
The_Gizzler Lid WMRindex: 25 OTindex: 27
|
Na een hele tijd offline Ben ik er weer eens, voor de gein Daarom zeg ik hier even Hallo! Speciaal tegen @allone enzo. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
het is weer zeldzaam k*tweer alhoewel het is droog deze keer maar voor hoe lang nog? er valt vandaag weer regen zegt dit joch althans volgens het weerbericht maar dat is wel vaker van foute verwachtingen beticht |
|
allone Oudgediende
|
@The_Gizzler: een beetje laat doordat de tijd zo snel gaat.. maar aan jou ook een groet  hoe is het met je, goed? hoop dat hier morgen weer een rijm staat.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
rugpijn is niet fijn dat het maar snel weer over mag zijn... |
|
allone Oudgediende
|
och jee.. van ons wat medeleven  helpt het om jezelf een massage te geven? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
heb weer plezier in dit leven weet niet waar rugpijn is gebleven maakt ook niet uit pijnvrij dus ik fluit  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Er was eens een pool die werkte heel frivool maar door een capriool ligt zijn carriere in het riool. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
jij komt niet meer terug jij ligt bij een ander op je rug jij vuile slet nooit ga ik meer met je naar bed dan maar masturberen krijg toch de kolere |
|
allone Oudgediende
|
hè, hallo, is er iemand die dit verstaat? want ik weet niet echt waar dit allemaal over gaat  heeft er iemand soms troost en medeleven nodig? dan is een beetje uitleg niet overbodig  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
vandaag aan de straat iemand die daar staart de ander dan weer terug in een seconde sla je even een brug
In de gaten en caviteiten opmerkelijke activiteiten menig wandelend of rijdend op de fiets. Voor de een vrije tijd voor de ander helemaal niets. Kruipt leven langzaam en verteerd het edele ivoor die door zwarte plekken haar pracht verloor |
|