limmerick en andere rijmsels |
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.455 OTindex: 94.464
|
Quote @Giovanni: in een van Vogelaars prachtwijken zit ik morgenmiddag Premier League te kijken om kwart voor 2 de eerste wedstrijd geen minuut raak ik er van kwijt  wie gaat winnen moet nog blijken |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
ik wou er geen limerick van maken of met het gedicht iemands hart raken ik doe altijd maar wat en het rijmde toch schat?  |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Giovanni: ik wou er geen limerick van maken of met het gedicht iemands hart raken ik doe altijd maar wat en het rijmde toch schat?  ja, Prachtig!! dus ik mag t niet vervolmaken? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik wou je vervolmaking helemaal niet kraken en nee ik ga ook niet schaken straks zit ik weer voor de buis lekker voetbal kijken thuis  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ongericht geritsel Waaiend als een warme wind bladeren draaien
Takken wiegen heen en weer de lucht zweld aan wolken wentelen
Bomen buigen even de wind zingt zijn lied De wereld tol*
[*]t, nederlands, draait [*]d, fout engels ver[*]kt
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
als je bent uitgehold dan zeg ik je heraux het is tolt  |
|
allone Oudgediende
|
@Giovanni: dat is het inderdaad !! of is het engels wat daar staat  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik hoor een hoop geblaat van een schaap dat in de wei staat volgens mij moet ze zo bevallen en zal ze lammetjes de wei in zal knallen  |
|
allone Oudgediende
|
dat is hier niet het geval het enige wat ik hier hoor (en dat sinds vanmorgen vroeg al) zijn de vogels, die zingen in koor |
|
ThinkManify Senior lid WMRindex: 93 OTindex: 987 Wnplts: Ommen, OV T S |
Allemamaggies! Ik sta in de kattenpies! Maar snel even schoonmaken, voor de huisdieren het zich laten smaken. Capiche? |
|
allone Oudgediende
|
@Giovanni: en krijgen we nu niet te horen wie heeft gewonnen, en wie verloren? |
|
allone Oudgediende
|
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.523 OTindex: 6.518
|
er was eens een kikker uit rusland die wilde gaan rijden in een trabant want zo zei hij dat is voor mij ideaal bij reizen over grotere afstand |
|
allone Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
Mieters: in New York op straat een een roze cup-cake automaatvoor vrouwen en heren al hoor ik beweren dat de kleur sommige niet aanstaat |
|
allone Oudgediende
|
vind je Hollywood films niet goed? is naar je smaak Bollywood te zoet? dat kan ons niet deren want het kan verkeren: de komst van Boxtelwood geeft goede moed |
|
nietmeer
|
Er waren eens enkele BrittenDie zaten op reclames te vitten Uit Holland, met bloot, worden hun kinderen groot  Dat zagen ze even niet zitten  |
|
nietmeer
|
Er was eens een grapjas uit Romedie twitterde dat de tijd voor de paus was gekomen Hij was overleden meldde hij zeer tevreden En het nieuws werd door iedereen overgenomen  |
|
allone Oudgediende
|
een poos was hij weg, niet hier op zijn steg zijn fans waren dus de klos maar nu is weer aanwezig en zeer ijverig dicht @Grouse er op los.. |
|
Blixa Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 1.474
|
Het probleem van een zekere Roemeen isDat het leven soms zo vreselijk gemeen is. "Mijn vrouw er vandoor, waar dient dit dan nog voor?" en verwijderde resoluut zijn penis. |
|
allone Oudgediende
|
een boos heerschap uit Gieten had pech op zijn perceel was een openbare weg "maar" zo zegt hij "niemand kan er nog bij omdat ik er betonblokken op leg" |
|
allone Oudgediende
|
er was eens een man in de staten die zijn eerste vrouw had verlaten hij zwoer nogmaals trouwaan een tweede vrouw .. helaas liep dat gauw in de gaten |
|
allone Oudgediende
|
2) . zijn bruid dacht "een leuk idee" toen ze bruidsfoto's op facebook dee.. toen bleek al gauw haar man had al een vrouw en die was niet zo gedwee |
|
allone Oudgediende
|
3) . de vrouw die op facebook keek vond dat haar man op de bruidegom leek ze rook meteen lont meldde het terstond .. nu moet hij boeten voor zijn streek |
|
allone Oudgediende
|
er was eens een burgemeester in nooddie zijn burgers het sterven verboodt hij zei "t spijt me zeer maar het kan niet meer geen begraafplaats dus ook geen dood" |
|