limmerick en andere rijmsels |
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.455 OTindex: 94.464
|
er was eens in Leiden een pyromaandie stak niet alleen een auto aan, ook hijzelf stond in brand.. hij fietste zo weg, want hij had niet veel ervaring met deze baan.. @Giovanni:is er misschien dit weekend geen voetbal te zien ?! |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Jawel  WMR al 10 jaar dat is toch niet raar? WMR is nog lang niet bejaard dus krijgen alle leden van Voogeltje een stuk taart maar helaas is dit niet waar  |
|
allone Oudgediende
|
@Giovannije hebt gelijk. Tien jaar gaat snel, en de 100 halen we ook nog wel.. en, als ik het zeggen mag, we krijgen van @Voogeltje iedere dag een traktatie alhier met veel waardering en plezier.. hoera! |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik wist niet dat ik zo goed kon rijmen ja even over mezelf slijmen helaas krijg ik hiervoor geen prijs maar vanavond wel chocoladeijs  |
|
allone Oudgediende
|
een automobilist kon zich slechts kort verblijden: na anderhalf jaar mocht hij eindelijk weer rijden hij vierde dat met een glas of wat... .. een nieuwe bekeuring liet zich niet vermijden. @Giovanni: van mij krijg je een tien. nog nooit zo'n ervaren dichter gezien.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
o wat ben ik vandaag lui zou dat soms komen door dat broodje ei met ui? of heb ik niet genoeg geslapen? vandaar ook steeds dat gapen of komt het misschien door mijn blauwe trui?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik ben hier, ik ben daar maar toch het meest op WaarMaarRaar  |
|
allone Oudgediende
|
Quote: o wat ben ik vandaag lui zou dat soms komen door dat broodje ei met ui? of heb ik niet genoeg geslapen? vandaar ook steeds dat gapen of komt het misschien door mijn blauwe trui? waarschijnlijk ben je in de rui  Quote: ik ben hier, ik ben daar maar toch het meest op WaarMaarRaar They seek him here. They seek him there. Those Frenchies seek him everywhere Is he in heaven? — Is he in hell? That damned elusive Pimpernel! |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik neem nu afscheid want het is tijd om je een fijne avond te wensen met allemaal vrolijke mensen je bent me dus zeker tot morgen kwijt  |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
ik wens iedereen vrolijk Pasen o en ze smelten de kazen ga je eieren zoeken? of een midweek Center Parcs boeken? maar wat je ook gaat doen, nogmaals vrolijk Pasen  |
|
allone Oudgediende
|
sorry. als ik dat zeggen mag ik vind pasen geen gezellige dag het zou een feestdag moeten zijn maar vind het ueberhaupt geen festijn geef mij maar gewone dagen die zijn beter te verdragen want daar verwacht je niets bijzonders van zodat je 'gewoon' genieten kan |
|
Giovanni
Oudgediende
|
voor mij is het een zondag als alle andere Pasen kan hier niets aan veranderen het is voor mij als nuchtere vent gewoon een lang weekend  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
hij stond weer op haar stoep deze keer met bospaddenstoelen soep ze zei in de openstaande deur: "Wat moet je ouwe zeur?" scheer je weg anders ik de politie roep  |
|
allone Oudgediende
|
och @omaklaasjelust jij geen glaasje? wat jammer nou dan neem maar gauw wat appelsap.. en haast je  |
|
allone Oudgediende
|
veel amerikanen die brachten hun dagen door als nachten op t dak, op t werk voor de klas, in de kerk sliepen zij, zo waren de klachten |
|
Giovanni
Oudgediende
|
alweer een zondag waarop ik niets doen mag vanmiddag weer voetbal kijken wie gaat voor plaats 2 onder de druk bezwijken? want om plaats 1 is niets meer te doen Ajax is namelijk al kampioen  |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Wouter k.: z'n hoofd vol met loodwerd toch niet zijn dood hij had geen enkele last want hij sliep heel erg vast totdat de ochtend hem meer inzichten boodt @Giovanni: yea, ajax |
|
allone Oudgediende
|
Quote @mla: Het was een plan dat niet kon falen: een advertentie 'kom mij gratis halen' Maar plots was daar oom agent Die riep 'je hebt ze verwend met een voedselbank voor kannibalen' |
|
Giovanni
Oudgediende
|
het kind had een dikke lip ze was gevallen van de wip huilend rende ze naar huis maar er was niemand thuis dus reageerde ze zich af op een wipkip  |
|
allone Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
/Foute_stoffen_in_shirts_EK_2012Quote @pizzabakker: Het is u vast wel opgevallen: Paul de Leeuw houdt veel van ballen. Hij wou dan ook naar Warschau gaan Met een Nike-shirtje aan Om daar de Oranje-heren Op hun best te zien presteren. En hij zei "nee" toen een bewaker vroeg Of hij ook ijzer bij zich droeg. Maar wat hij daarbij vergat Is dat die man een detector had. Die luid piepend reageerde Toen ie Pauls shirtje detecteerde. De bewaker verbood hem toen verder te gaan En liet De Leeuw daar in z'n hempie staan.  |
|
allone Oudgediende
|
Homotherapie_niet_meer_vergoedQuote @pizzabakker: Omdat hij met zijn hart en ziel Voor de Heer en voor de heren viel Kreeg een Christen steeds te horen: "Die ziel van jou, die gaat verloren!" Diepbedroefd en malcontent Liep hij aan bij Different Hij vroeg: "Moet ik door mijn natuur straks branden in het hellevuur?" Differenters stelden hem gerust: "Zolang je maar geen heren kust En je driften in hun kiemen smoort, Mag jij ook door de hemelpoort!" "Goh, dank je", sprak de Christen blij, "Dat is een hele steun voor mij!" En huppelend wou hij verdergaan, maar Different bracht hem tot staan. "Voor deze raad over jouw kwalen, Moet je ons nog wel betalen! Wij brengen jou weer bij de Heer, Maar 't ziekenfonds vergoedt niets meer!" "Door jullie raad kan ik vanaf morgen Vrolijk opstaan, zonder zorgen!" Zo riep onze blije Christenvent En hij gaf duizend euro aan Different. Dus mensen hier op Waarmaarraar, Vindt een ander jullie liefde raar, Weet dan dat je bij Different aan kunt lopen Om zielerust en een hemelzit te kopen. Quote @pizzabakker: @Mamsie: Och, die rijmpjes, die schud ik zo uit m'n mouw, Maar nu wil 'k het even hebben over jou. Want als het gaat om humor is er niemand beter Dan jij op de vierkante millimeter! Quote SamuiAxe: @Mamsie: Waar bleef je nou meid? Er is zowat een hele draad aan jou geweid. En zeg nou niet dat je overstuur was, wat die Balderic deed gaf gewoon geen pas! Maar misschien heeft hij nu zijn lesje geleerd en is hij ten goede gekeerd. Zo, nu hou ik op, want mijn dichterskoekje is op  Quote @Mamsie: @pizzabakker: SamuiAxe: Waar ik bleef, hoe kan je het vragen Ik was even met stomheid geslagen! Maar het was de mening van maar één man Dus heel erg schrik hier niet van.  Ook ben ik beslist niet overstuur Al was wat gezegd werd echt wel zuur. En al was deze sneer niet verdiend Ik weet, velen hier zijn mijn vriend.  Dat is een goed en fijn gevoel En geeft ook troost, een heleboel. Die vrienden dank ik voor wat ze schreven En verder, ach,leven en laten leven!  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
jeuk is niet leuk want irritant  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
smijt je toeter in de la oranje verlaat het EK ze gaan snel naar huis op het EK horen ze niet meer thuis er was niets meer aan te doen ze werden wéér geen kampioen  |
|