sex vanaf wanneer kan het volgens jou |
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Theemonster: zodat in de toekomst jongens en meisjes gewoon gelijk zijn Sommige meisjes (Ik zal geen namen noemen (ENKIE)) staan al boven jongens  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@joey; ik bedoelde het op een serieuse manier  maar wat jij zegt klopt ook  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
duh ze is forumadmin |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
@Theemonster @jolienToen ik nog geen twintig was zei ik ook altijd dat ik jong kinderen wilde. Later bleek dat je zoiets wel kunt denken op die leeftijd, maar je bent er eigenlijk nog niet reeel mee bezig. Toen ik getrouwd was stelde ik de beslissing steeds uit. Een vriendin zei; op een gegeven moment krijg je het moedergevoel, dan weet je dat je het zeker wilt. Nou, het moedergevoel kwam bij mij niet. Toen moesten we op een gegeven beslissen wat we wilden. Na zeer lange tijd hebben we besloten geen kinderen te nemen. Nu 13 jaar later nog steeds geen spijt van. Edit Enkie: Gebruik @'s ipv quote |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
okeaj, nog nooit op deze 'stelling' gereageerd maar ik vind dus dat je sex mag hebben als je zelf denkt dat je er klaar voor bent. Dat verschilt per leeftijd.. Je kan niet zomaar een limiet gaan stellen zodat je pas vanaf je 16e sex mag gaan hebben. De een is al 'ready' op haar/zijn 12e terwijl de andere pas 'ready' is op haar/zijn 18e ofzo. Dat verschilt echt, en daar moet wel rekening mee gehouden worden vind ik. |
|
Apeiron Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 35 S |
Quote Dweezle: @ApeironMeisjes van 12 zijn toch nog veel te jong om te beslissen, dat ze er later geen spijt van zullen krijgen. Dat zei ik dan ook al direct  Quote Mmore: Sommige meisjes (Ik zal geen namen noemen (ENKIE)) staan al boven jongens Je kent dr niet in het echt hè?  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Apeiron: Je kent dr niet in het echt hè?  Jawel.. |
|
Waarder Senior lid WMRindex: 207 OTindex: 79 Wnplts: Heerhugowa
|
Theemonster Het is ook zonde maar jammer genoeg zijn sommige ouders nog wat ouderwets. @Dweezle vind je meisjes van 12 te jong? je zou eens uit moeten gaan dan zijn het eerder jongens die te jong zijn, meisjes zijn over het algemeen al jong erg slim |
|
Apeiron Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 35 S |
|
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
@Dweezleik vind dat een moedige beslissing maar ik kan me echt geen leven inbeelden zonder kindjes, mijn vriend en ik willen er beiden maar liefst 3 dus.. achja jij zal het wel beter weten hé jij bent tenslotte al een stukkie ouder dan ik en je hebt ook al een stukkie meer levenservaring |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Apeiron: Hoe kan je dat dan ooit zeggen?   Volgens mij is ze op het eerste oog heel lief en klein maar zodra ze voelt dat ze de macht kan overnemen doet ze een staatsgreep  |
|
Probeer beter mijn best te doen, mister. |
|
Quote jolien hanssens: @Dweezleik vind dat een moedige beslissing maar ik kan me echt geen leven inbeelden zonder kindjes, mijn vriend en ik willen er beiden maar liefst 3 dus.. achja jij zal het wel beter weten hé jij bent tenslotte al een stukkie ouder dan ik en je hebt ook al een stukkie meer levenservaring Dat zeg ik helemaal niet dat ik het beter weet. Je klinkt erg onvriendelijk of is dat je gewoonte. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Kanaal 9
Uw geboorte kanaal...
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote Dweezle: Je klinkt erg onvriendelijk of is dat je gewoonte. Ik denk dat ze het vriendelijk bedoeld..  |
|
|
@Dweezle helemaal mijn gewoonte niet en helemaal mijn bedoeling niet sorry hoor echt waar! ben moetjes en ziekjes tis mss dat nee ik was wel serieus jij zegt dat je ook eerst kindjes wou maar er nu dus toch geen hebt en ik wil gewoon zeggen dat met mij mss helemaal het zelfde zal gebeuren hé sorry sorry sorry ik ben meestal heel vriendelijk hoor  @Mmore thanks... |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik denk dat Dweezle je compliment gewoon verkeerd opvatte, Jolien  |
|
|
@Enkiewaarschijnlijk twas dus niet slecht bedoeld hé (nogmaals) pfieuw ik vind trouwens nog altijd dat je moet wachten tot je er helemaal zeker van bent en je niet laten overhalen door vriendjes die heel erg lief doen (zoals ik deed) dat is niet goed! krijg je spijt van! |
|
Quote jolien hanssens: @Dweezleik vind dat een moedige beslissing maar ik kan me echt geen leven inbeelden zonder kindjes, mijn vriend en ik willen er beiden maar liefst 3 dus.. achja jij zal het wel beter weten hé jij bent tenslotte al een stukkie ouder dan ik en je hebt ook al een stukkie meer levenservaring Dat woordje hè kwam verkeerd over bij mij. Wat is mss? |
|
|
@Dweezle misschien klink ik daarom niet zo opgewekt en wat onvriendelijk...  |
|
Quote jolien hanssens: @Dweezle misschien klink ik daarom niet zo opgewekt en wat onvriendelijk...  Je gebruikt vaak het woordje hè, dat komt onvriendelijk over. |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
ik ken een meisje 13 jaar en is net moeder geworden.... persoonlijk vind ik dat te jong.. je mag pas seks hebben als je weet wat het inhoud en wat de gevolgen kunnen zijn..ik vind het echt diep treurig.. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
neuken doe je zo en zwanger worden doe je ook zo en bedrogen en verraden krijg je gratis erbij
deze opvoeding wordt compleet verzorgt met mogelijke abortus of miskraam - misschien een baarmoederhals problematiek een historectomie
maar het kan ook goed zijn dat je gelukkig wordt en verstandig een kerel of meid ontmoet voor een langere mooie tijd..
Bedenk op tijd voordat je vreid |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
13 jaar is echt te jong
ik zou denken rond je 16de mischien wel in de buurt v volwassenheid.. (maar dat verschilt per persoon).was er niet trowens pas geleden een topic over een meisje in zuid-afrika dat 9jaar was en zwanger? zoiets.. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Nee, dat was een nieuwsbericht  |
|