sex vanaf wanneer kan het volgens jou |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik vind dat je inderdaad niet naar uiterlijk moet kijken, want dat beïnvloedt ook vaak de vraag of je iemand beter wilt leren kennen of niet. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Sex - zodra de partners het aankunnen -
een vrij open antwoord maar wel alles zeggend - denk ik |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Paulus; gelukkig maar, liever een lief en gezellig en aardige vriendin dan een hete stoot die door alle mannen wordt nagekeken en gefloten toch? |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
|
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
Das dan ook weer te zien hé theemonster als die hete stoot (of in ons geval hunk) alleen maar oog heeft voor jezelf dan is dat natuurlijk iets om heel erg trots op te zijn hé |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wat komt voor sex? |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
 ik zou hoogleraar moeten worden over dit onderwerp (de nieuwe dr. phil)  |
|
Theetje
Oudgediende
@jolien; in ons geval een hunk? ik moet zeggen dat er toch behoorlijk wat leuke meiden rondlopen op deze aarde  Al val ik wel op jongens, meisjes zoenen ook niet verkeerd...  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Toerist:  ik zou hoogleraar moeten worden over dit onderwerp (de nieuwe dr. phil) ik wens het je niet toe  |
|
|
Quote heraux: Wat komt voor sex? voor sex komt sex en na sex sex.. comprendre?  |
|
|
Quote Enkie: ik wens het je niet toe  niet in de theorie.. zou ik mezelf ook niet aandoen.. meer praktijkgericht  |
|
Waarder Senior lid WMRindex: 207 OTindex: 79 Wnplts: Heerhugowa
|
Zal ik ook maar wat zeggen  Ik lees niet echt mee, maar ik vind dat zowel de jonge als het meisje sex kunnen hebben wanneer ze daar aan toe zijn. Dat kan 12 of 13 zijn maar dat soms ook pas zijn als ze 22 zijn. Ik vind ook niet dat je een man vrouw jonge meisje kan dwingen tot sex. Je wilt het wel of je wilt het niet. Wat maakt leeftijd nou eigenlijk uit als het om een dierlijk instinkt gaat. Vroeger deden we het al vanaf het moment dat we geslachts rijp waren (eerste zaadlozing of eerste menstruatie) |
|
|
theemonster nee das waar (van dat zoenen hé) maar ik wil enkel maar zeggen dat alsje nou.. nouja je weet wat ik wil zeggen hé @Toeristnee geen hoogleraar gewoon sexuoloog hé @Waardertoen was het ook puur uit instinct hé en minder voor het genot     |
|
|
sexuoloog, sexualist, sexy tzal me worst wezen.. zolang ik t maar kan doen hoor je mij niet zeuren   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Theemonster: @jolien; in ons geval een hunk? ik moet zeggen dat er toch behoorlijk wat leuke meiden rondlopen op deze aarde  Al val ik wel op jongens, meisjes zoenen ook niet verkeerd...  Hoezo? |
|
|
sexy?? tja daar kan ik zo niet over oordelen hé |
|
Theetje
Oudgediende
wat is er te hoezo-en jannick? |
|
Waarder Senior lid WMRindex: 207 OTindex: 79 Wnplts: Heerhugowa
|
@jolien, nou niet helemaal met je eens. Dat genot bestond toen al om het te stimuleren dat je sex zou hebben. Als het niet lekker was zou je het immers niet doen. Maar dan nog als je er aan toe bent ben je er aan toe toch? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: wat is er te hoezo-en jannick? "Al val ik wel op jongens, maar meisjes zoenen ook niet verkeerd" |
|
|
janick wat is er mis mee dat ze op jongens valt  mag toch wel? |
|
Theetje
Oudgediende
@Jannick, meisjes zoenen lekkerder dan jongens... in iedergeval het meisje waar ik mee heb gezoend, die zoende beter dan een jongen van 24 (mijn ex) |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Toerist: janick wat is er mis mee dat ze op jongens valt  mag toch wel? Ik weet, maar hoe(zo) weet ze dan dat meisjes ook niet verkeerd zoenen? |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
Quote Theemonster: @Paulus; gelukkig maar, liever een lief en gezellig en aardige vriendin dan een hete stoot die door alle mannen wordt nagekeken en gefloten toch? nope das niks.... innerlijk is het belangrijkste wat er is  maar iemand die er goed uitziet word ik wel eerder verliefd op snap je  (heb ik nou last van..) |
|
|
@Waarderje hebt volledig gelijk daar kan ik niet tegen op zeg het tegen de wereld je hebt me klein gekregen  @Jannickleef jij ook in 2006? |
|
Theetje
Oudgediende
@Toerist; volgens mij vond hij het raar dat ik zei dat meisjes beter zoenen.. |
|