sex vanaf wanneer kan het volgens jou |
michaeI Senior lid WMRindex: 48 OTindex: 361 Wnplts: Appendixen
|
@jolien hanssens bij een man kan je ook een stokje gebruiken om hem omhoog te houden ..  edit: en in sommige gevallen heb je een stok nodig  |
|
coolboy Actief lid WMRindex: 31 OTindex: 96 Wnplts: wognum
|
jaaaaaaa ik weet het ik zag met dr phil dat een 14 jarig meisje met een 40 jaar oude man had dat is egt goor! |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
hé wat?? absurt leg uit
stokje man man man wat vinden jullie tocj allemaal niet uit dan heeft de vrouw dr toch ook geen plezier meer aan face it je kan niet gedwongen worden een stijve te krijgen in de simpelste zin van het woord |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zoals ik al zei: zonder stijve kom je niet ver, maar een vrouw hoeft niet nat te zijn voor sex. denk maar aan verkrachten...
dus das best oneerlijk van de natuur... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Geschikte leeftijd? Is er niet.. Je bent er zelf verantwoordelijk voor.. Je kan op je 13 al actief zijn, desnoods ga je lekker actief doen op je 10de.. Maar je kan er ook tot je 18de mee wachten..
|
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jannick: Geschikte leeftijd? Is er niet.. Je bent er zelf verantwoordelijk voor.. Je kan op je 13 al actief zijn, desnoods ga je lekker actief doen op je 10de.. Maar je kan er ook tot je 18de mee wachten..
10de? DAS veel TE VROEG!!!  officieel mag je volgens mij voor de wet pas sex hebben na je 16de, wacht ik zoek het ff op |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
uhmm...ik ben 15, dus ik ben het met jullie eens  Maar k vind dat zoenen enzo wel eerder kan/mag, anders is het echt stom om -15 te zijn.... |
|
Jannick
Oudgediende
Zoenen als je onder de 11 bent, heb ik geen problemen mee, het toeval is dat ik ontgroend ben door Nr. 1, maar met zo'n persoon ben je eeuwig verbonden.. |
|
dandy
winnaar PW 06
Quote Jannick: het toeval is dat ik ontgroend ben door Nr. 1 En dat is psgeleden gebeurt, neem ik aan? Je bent toch 15?? |
|
|
|
|
Theetje
Oudgediende
ik ben ontgroent toen in 13 was.. maar ik merk nu bij mijn oppaskindjes, dat het normaal is om op je 10de te worden  op die leeftijd dacht ik nog niet eens aan jongens... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote dandy: Quote Jannick: het toeval is dat ik ontgroend ben door Nr. 1 En dat is psgeleden gebeurt, neem ik aan? Je bent toch 15?? 14.. Hmm.. Ongeveer 2 maand ofzo.. Misschien drie.. |
|
dandy
winnaar PW 06
ok.... Ik op mijn 11e ontgroend.....   Te vroeg of niet? Edit Voogeltje: niet onnodig quoten aub |
|
|
Ahzo... ik wachtte tot ik 15 was jongens maar 10??? dat is puur om indruk te maken hoor als je tien bent weet je toch niet wat je doet |
|
Jannick
Oudgediende
Quote dandy: ok.... Ik op mijn 11e ontgroend.....   Te vroeg of niet? Eh.. Nee? Lijkt me niet toch..  |
|
|
Pffff zo vroeg allemaal
Weetje wachten is heus geen zonde ik was mijn vriend zijn eerste en die was 19 en hij heeft er extra veel van kunnen genieten vanwege het kunnen verlangen hé das belangrijk hoor kunnen verlangen dan doet het des te meer deugt |
|
dandy
winnaar PW 06
Quote Jannick: Quote dandy: ok.... Ik op mijn 11e ontgroend.....   Te vroeg of niet? Eh.. Nee? Lijkt me niet toch..  Mij ook niet   Had het veel eerder moeten doen   |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
Quote Jannick: Zoenen als je onder de 11 bent, heb ik geen problemen mee, het toeval is dat ik ontgroend ben door Nr. 1, maar met zo'n persoon ben je eeuwig verbonden.. daarom wacht ik op een lief knap meidje  heb er misschien een gevonden  |
|
Theetje
Oudgediende
lief knap?
is lief alleen niet genoeg? knap is een realtief begrip, je moet niet een mooi meisje vinden, maar een meisje dat je vertrouwd en ook aardig vind... Edit Voogeltje: niet onnodig quoten aub |
|
Jannick
Oudgediende
Quote: daarom wacht ik op een lief knap meidje  heb er misschien een gevonden  Ik had de mijne gevonden..  |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
Quote: sex... vanaf wanneer kan het volgens jou ik denk dat het kan vanaf vroeg in de avond t/m laat in de middag of gewoon hele dag door.. vind niet dat er persee tijd voor is.. behalve als er visite is ofzo dan kan het niet, moet je ze maar ff wegsturen  |
|
|
Theemonster inderdaad en pfffffffff jongens allemaal zo heel erg vroeg je bent een kind nog op ja 11de |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Toerist: ik denk dat het kan vanaf vroeg in de avond t/m laat in de middag of gewoon hele dag door.. vind niet dat er persee tijd voor is.. behalve als er visite is ofzo dan kan het niet, moet je ze maar ff wegsturen     |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
haha  mare theemonster je hebt gelijk... dat is ook zo..aardig is belangrijkste! maar ik ga niet zitten liegen zoals de meeste dat ik niet op uiterlijk let doe ik wel. ze moet gewoon ja beetje normaal uitzien.. (echt knap het liefst  ) maar ik ben daar gewoon eerlijk in.... aardig is wel het belangrijkste! |
|
|
@Toeristdat heb je heel goed gezien  en inderdaad liefs alleen met zijn tweetjes hé |
|