|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@ikky, dan kom je toch gezellig hierheen  desnoods kom je zaterdag ochtend, en ga je in de avond weer weg ofzo  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
*schraapt alle restjes van vorige week bij elkaar en gooit het in een pan kokend water* Dat zal een lekkere thee worden  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: *schraapt alle restjes van vorige week bij elkaar en gooit het in een pan kokend water* Dat zal een lekkere thee worden  Jammie @my-angel, maar ik moet het hele weekend huiswerk maken    |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Blend: *schraapt alle restjes van vorige week bij elkaar en gooit het in een pan kokend water* Dat zal een lekkere thee worden  Blend, hoe durf je   Jij mag van mij die hele pot thee in je uppie opdrinken   |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky, moet ik je dan helpen ofzo  wil ik best doen hoor, zolang ik er zelf maar niet onderlijd |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Blend: *schraapt alle restjes van vorige week bij elkaar en gooit het in een pan kokend water* Dat zal een lekkere thee worden  Kun je beter bouillon van trekken |
|
Blend
Oud Moderator
@CNC Ja  het bovenste laagje is de thee wat daaronder drijft is voor de bouillon  Wat daar weer onder zit gebruik ik als schoenzool  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: CNC Ja  het bovenste laagje is de thee wat daaronder drijft is voor de bouillon  Wat daar weer onder zit gebruik ik als schoenzool  Hahahahahahaha schoenzool :') |
|
ikky
Oudgediende
|
AAAAAAAAAAAAH HET TOSTIAPPARAAT IS ONTPLOFT   Terwijl ik het aan wilde raken  Er kwam gewoon vuur uit  DAMN Durf de stekker er niet uit te trekken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ikky: AAAAAAAAAAAAH HET TOSTIAPPARAAT IS ONTPLOFT   Terwijl ik het aan wilde raken  Er kwam gewoon vuur uit  DAMN Durf de stekker er niet uit te trekken  Doe maar wel  Evil tostimachine  Edit: is de stroom niet uitgevallen nu? vanwege de kortsluiting |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Zou ik maar snel doen lieverd! Pak een ovenhandscheon o.i.d. en trek die stekker eruit, voordat je hele huis in de hens ligt. Wat je ook doet, niet met water naar een elektrisch apparaat gooien aub! |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyDat wordt een tosti speciaal zo te lezen  |
|
my-angel
Oudgediende
Ikky, stekker er uit, en rustig blijven  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Fweekie.. Ik schrik altijd van lantaarnpalen als ze aangaan (reed eerst bijna tegen een auto aan  ) Maar dat is wel heel erg..  (Oeh, leeftie nog wel..? (Dat tostiapparaat  )) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mereltjee: Fweekie.. Ik schrik altijd van lantaarnpalen als ze aangaan (reed eerst bijna tegen een auto aan  ) Maar dat is wel heel erg..  hahahaha, dat is wel heel erg hoor  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@ikkyIk zou idd maar even snel die stekker er uit rukken of de stop uitzetten in de stoppenkast... En daarna genieten van een "tostie flambé"... EDIT: Daarna dat apparaat ff buiten mikken voor hij nog aan het nasmeulen is en toch ineens je kot in lichter laaie staat als je even met je ogen knippert... |
|
my-angel
Oudgediende
Ik laat jullie alleen met dit tosti-gebeuren, ik ga op de bank liggen.. |
|
ikky
Oudgediende
|
Stroom is niet uitgevallen, alleen tostiapparaat leeft niet meer  Er komt heel veel rook uit enzo  Heb nu de stekker eruitgetrokken, met 3 ovenhandschoenen over elkaar heen aan  Toen kwam er nog een grote vonk van het stopcontact af @my-angel, mijn hart gaat echt heel hard tekeer nu  @Mereltjee, dat tostiapparaat leeft dus niet meer  |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky, kalmeer, drink wat water enzo  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@ikky, Whah, had ik ooit met een stofzuiger, ma was aan t stofzuigen, kwamen echt dikke vonken uit de achterkant, niet relaxt  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote ikky: @my-angel, mijn hart gaat echt heel hard tekeer nu  Hoskeu loopt naar achter de bar... waar hebben we een stevige borrel staan voor ikky??... |
|