|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote my-angel: Ik laat jullie alleen met dit tosti-gebeuren, ik ga op de bank liggen..   Issie groot genoeg..? Kom ik er ook ff bij;) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Mereltjee: Quote my-angel: Ik laat jullie alleen met dit tosti-gebeuren, ik ga op de bank liggen..   Issie groot genoeg..? Kom ik er ook ff bij;) En dan zeg je dat ik moet ophouden met mn geknuffel enzo  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@ikky, en doe wat Hoskeu zegt ja. Die apparaten hebben meestal een anti-aanbaklaag tegenwoordig, en als die in dit geval dus beschadigt is, heb je goeie kans dat je behoorlijk schadelijke dampen inademt nu. Parkieten of vogels weghouden van die dampen, en jezelf ook. Zet het ding gauw even buiten. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Mereltjee: Quote my-angel: Ik laat jullie alleen met dit tosti-gebeuren, ik ga op de bank liggen..   Issie groot genoeg..? Kom ik er ook ff bij;) En dan zeg je dat ik moet ophouden met mn geknuffel enzo  Waar verdenk jij me nou weer van zeg..?  |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Heey roze fluffige konijnachtige, beter bekend als jivebunny  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Jive, oke ga ik doen.. moet ik wel weer even 3 ovenhandschoenen aantrekken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Jive, ja idd  Teflon, das echt nasty spul weet je, die teflon pannen van tegenwoordig slijten, en elke keer dat je iets uit zo'n pan eet krijg je dus een microhoeveelheid teflon binnen |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ikkygewoon het raam uit dat ding  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote ikky: @my-angel, durf niet meer naar de keuken  Ga wel effe naar de badkamer voor water  Lijkt me niet een goed plan... als dat ding flink na staat te roken zou ik hem eerst ff met de stekker UIT het stopcontact in een emmer water of buiten in de regenton plempen... Straks kom je terug uit de badkamer en is je hele keuken in één grote fikkende bbq veranderd... Jive Die dampen van een anti aanbaklaag zijn idd zwaar giftig ja!!  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Blend, uiteindelijk wel hehe... Die moet je in ieder geval nooit meer gebruiken. Reema: Hoi hoi  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Hoskeu: Jive Die dampen van een anti aanbaklaag zijn idd zwaar giftig ja!!  Wij hebben zo'n bejaard ding, daar moet je elke keer boter/olie in doen als je wilt dat het niet aanbakt  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mereltjee: Quote Hoskeu: Jive Die dampen van een anti aanbaklaag zijn idd zwaar giftig ja!!  Wij hebben zo'n bejaard ding, daar moet je elke keer boter/olie in doen als je wilt dat het niet aanbakt  Bejaard! dat zijn de goeie! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @ikkygewoon het raam uit dat ding  Zoo met een grote boog bij de overburen naar binnen...   Uitroken dat luidruchtige stelletje schorrie morrie...   |
|
nietmeer
|
Reempie  Gaat wel hier, met jou dan? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Hoskeu: Jive Die dampen van een anti aanbaklaag zijn idd zwaar giftig ja!!  Fijn dat jullie me zo geruststellen  Heb m al naar buiten gebracht..  maar het ruikt hier wel vreemd  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuOf bij de ABN naar binnen gooien, die roken jou ook het huis uit  Terugpakken zullen we ze!!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Heej Reema...  Op een tosti ijzer crisis na is het hier verder allemaal in de tang geloof ik...   Ook alles goed met U??.... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Reema Sawwan: gaat wel, en anders id er nog tequila die ervoor zorgt dt ik me goed voel    Gaan we nu al praten over tequila.. Oh, dit is niet goed  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Te kitela? Neen, das inderdaad heel vroeg! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote ikky: Fijn dat jullie me zo geruststellen  Heb m al naar buiten gebracht..  maar het ruikt hier wel vreemd  Het is gewoon niet anders...  Daarom adviseren ze ook altijd vooral vogels... (kanarie, oparkiet, papagaai enz) uit de keuken te houden tijdens of na het koken... Die beestjes zijn daar (zoals jive al opmerkte) gevoelig voor heb ik mij al eens laten vertellen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hoskeu, vandaar ook de parkiet (?) in de mijnschacht, die gaan kassiewijle als er gas vrijkomt |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
TetraFluorEtheen
TFE - aka Teflon ontw: Dupond Chemicals
CHF4 - brutomassa formule
Vier Fluor geplakt tegen een Koolwaterstof enkelvoudig (CH) |
|