|
nietmeer
|
Hou die kanaries ed maar bij mij uit de keuken want ze gaan de pan in  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Hoskeu, dat ding is nu gelukkig wel weg  Ik raak echt nooit meer een tosti-apparaat aan  |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuNee, je moet ze toch juist in de keuken houde, mocht er dan een gaslek of enige ander vorm van giftige dampen zijn dan gaat het vogeltje de pijp uit, maar dan weet jij tenminste dat het foute boel is en kan je zelf nog wegkomen voordat je zelf het hoekie omgaat. Deden ze vroegûh toch ook in de mijnen? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, vandaar ook de parkiet (?) in de mijnschacht, die gaan kassiewijle als er gas vrijkomt Jup... die zijn gevoelig voor giftige dampen schijnbaar... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Blend:
Deden ze vroegûh toch ook in de mijnen? Nog steeds wel hoor  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
en waspoeder! |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
@ heraux (het is PTFE poly tetra fluor ethyleen..) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuNee, je moet ze toch juist in de keuken houde, mocht er dan een gaslek of enige ander vorm van giftige dampen zijn dan gaat het vogeltje de pijp uit, maar dan weet jij tenminste dat het foute boel is en kan je zelf nog wegkomen voordat je zelf het hoekie omgaat. Deden ze vroegûh toch ook in de mijnen? Nouja... ik doe wel zo schijnheilig... maar ik heb een open keuken en mijn parkietje zit zelfs wel eens op mijn schouder mee tekijken als ik wat aan het kokkerellen ben...  Maar eigenlijk.............. |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ach gut, arme beesies  Waarom moeten die daar nou weer voor gebruikt worden in je huiskamer! Het ding rookt en staat waarschijnlijk teflon te verdampen... Heb je toch geen kanarie voor nodig om daar achter te komen? Gewoon geen risico's nemen!  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote heraux: en waspoeder! ....en schaatser |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Hoskeu: Quote heraux: en waspoeder! ....en schaatser Eh.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mereltjee: Quote Hoskeu: Quote heraux: en waspoeder! ....en schaatser Eh.. Idd... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
En toen was het stil. hoe waspoeder een gesprek kan verkrachten  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Cee-N-Cee: En toen was het stil. hoe waspoeder een gesprek kan verkrachten  Niet het waspoeder, die schaatser  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mereltjee: Quote Cee-N-Cee: En toen was het stil. hoe waspoeder een gesprek kan verkrachten  Niet het waspoeder, die schaatser  Die ook  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
volgens mij heeft niemand hier een leuke gespreksonderwerp wat kan leiden tot een discussie waaruit meerdere meningen kunnen worden verteld waardoor je een gesprek kunt voeren... Hoe dat zo????  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Nja, we kunnen het over wilders hebben maar daar is al een topic over  |
|
Jivebunny
oud moderator
Men verzand dan meestal maar in meta-communicatie  (sorry Reema  ) |
|
DreamerTje Oudgediende
Het lijkt wel 'n beetje op gisternacht..   |
|
Jivebunny
oud moderator
Tis hier verdorie een café  ouweh***en met die hap. Oh en Barman/vrouw, doe mij maar een cola!  Iemand zin in een potje poker? (da's toch hip tegenwoordig?  ) |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Nja, we kunnen het over wilders hebben maar daar is al een topic over  Wilders  Bleeeh.. |
|
Reema Sawwan Erelid
|
geeft niet jive, alhoewel ik niet weet waarom je je verontschuldigd  ... |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Jivebunny: Tis hier verdorie een café  ouweh***en met die hap. Oh en Barman/vrouw, doe mij maar een cola!  Iemand zin in een potje poker? (da's toch hip tegenwoordig?  ) Moet er wel wat te ouweh***en zijn natuurlijk  |
|