|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
 Hola Thee! ¿Que tal? |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
Hola! come estas |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Najaah Jive, ik ging alleen maar bij m'n lieverd zitten en gaf hem 'n knuffel  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Theetje
Oudgediende
Quote DreamerTje: Najaah Jive, ik ging alleen maar bij m'n lieverd zitten en gaf hem 'n knuffel  dat mag ik ook niet bij twaggy hier   |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hallo iedereen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: Quote DreamerTje: Najaah Jive, ik ging alleen maar bij m'n lieverd zitten en gaf hem 'n knuffel  dat mag ik ook niet bij twaggy hier   Wat een pestkoppen  |
|
nietmeer
|
Geen geflep en gerommel in de kroeg  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Cee-N-Cee: Ah Jive! Waarom nou  Omdat het een beetje irri word @TheE, ow jee meissie   das niet leuk  Wil je een kopje thee?? |
|
Jivebunny
oud moderator
@TheE, aaaah een chica computernerd! Die kunnen we wel gebruiken  Zijn er nogal bar weinig van haha! @DreamerTje en Cee-N-Cee  Okay okay ... blijf maar lekker aan de bar zitten dan. Maar wat ome Kpuc al zegt: Geen gekwijl op den bar!  |
|
DreamerTje Oudgediende
jive, sorry.. Ik heb al 'n plasje kwijl onder m'n kruk liggen   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: jive, sorry.. Ik heb al 'n plasje kwijl onder m'n kruk liggen   LOL! |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: jive, sorry.. Ik heb al 'n plasje kwijl onder m'n kruk liggen   LOL! Tja, kan d'r ook niks aan doen..   T loopt zo maar uit m'n mond.. |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
Theetje
Oudgediende
Quote ikky: @TheE, ow jee meissie   das niet leuk  Wil je een kopje thee?? graaag  Quote Jivebunny: @TheE, aaaah een chica computernerd! Die kunnen we wel gebruiken  Zijn er nogal bar weinig van haha! goed he? maar ikga er waarschijnlijk wel later het in onderwijs mee in    |
|
nietmeer
|
Jive, schaam je! |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ikky, mag ik ook een kopje thee ? |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, welke smaak wil je ?? |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Ja jive, niet zo ranzig en dubbelzinnig hier is het cafe  jij moet hoognodig billenkoek hebben jongeman  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Jivebunny: Weet je zeker dat het kwijl is?  Uhm, ik ben misschien iets te laat naar de wc geweest..   Neej geintje, is m'n kwijl..   |
|
Theetje
Oudgediende
@ikky; citroenthee met honing graag  @reema; mag ik Jive billenkoek geven?   ik kan heel hard slaan  |
|
Jivebunny
oud moderator
Kpuc  Schaam jou trouwens  Als ik denk wat jij denkt, dan was ik nog braaf ... Ik had het over een plasje  In de trant van: Jantje en Topografie
Jantje zat op school bij de aardrijkskunde les Topografie. De juffrouw stelt een moeilijke vraag: Waar ligt Marrokko? Jantje steekt zijn vinger op en als de juffrouw zegt: "Ja, Jantje?" antwoordt hij: "Mag ik naar de wc Juffrouw? Ik moet zou nodig!" De juffrouw is boos en zegt: "Foei Jantje, dat was mijn vraag helemaal niet" en gaat verder met de les. Even later vraagt de juffrouw of iemand weet waar de Atlantische Oceaan ligt... Niemand weet het. Totdat Jantje plots zijn vinger opsteekt. Juffrouw (geïrriteerd): "Ja, Jantje?...?"
Jantje: "Onder mijn stoel juffrouw!" |
|