|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Niet te vinden haha... Ik zou het zelf moeten hosten... Ach ja, dit is de band  ĦBarman! ĦUn cerveza por favor! |
|
nietmeer
|
Edin pivo Jive, nazdravje |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
"Band Zonder Banaan"  Jeetje, wel een beetje inspiratieloos die naam hoor  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Band zonder Banaan die ken ik wel   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Hoiii LQ  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
hey LQ  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hey Ikky en DreamerTje   |
|
ikky
Oudgediende
|
Hoe is het met je LQ??  |
|
DreamerTje Oudgediende
Whoohw, beetje stil..  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Ikky.. met mij wel okey  .. moest net een ovarium en testikels bij bio tekenen  dacht ik ooh dit moet wel goed wezen...komt de toa dr aan... uhh dit is niet helemaal de bedoeling op dit moment ben je een slagader aan het tekenen je moet de zaadcellen tekenen  .. dus had t helemaal verkeerd gedaan Maar hoe ist met jou dan? |
|
ikky
Oudgediende
|
@DreamerTje, dat het 4 minuten stil is betekend nog niet dat het stil is hier  het gebeurt oook wel dat het een half uur stil is, als CnC en jij er niet zijn Het is nog steeds een forum en geen chatsite  ook al lijkt dit topic er stiekem wel op  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
het is 'savonds als ik hier alleen ben altijd stil  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Neehoor  Maar ik verveel me.. En ik weet niet wat ik moet typen.. Dus ik zeg niks meer.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Tim-kun: het is 'savonds als ik hier alleen ben altijd stil  maar dan is het hier midden in de nacht  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Tim-kun: het is 'savonds als ik hier alleen ben altijd stil  En nu niet he  Quote ikky: @DreamerTje, dat het 4 minuten stil is betekend nog niet dat het stil is hier  het gebeurt oook wel dat het een half uur stil is, als CnC en jij er niet zijn Het is nog steeds een forum en geen chatsite  ook al lijkt dit topic er stiekem wel op  Ikke houd niet van stillute! |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Tim-kun: het is 'savonds als ik hier alleen ben altijd stil  Ja das waar das eigenlijk best zielig  we zouden allemaal op moeten blijven voor Tim-kun  |
|
ikky
Oudgediende
|
@CnC, nee dat merken we  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ja doe maar, voortaan allemaal opblijven  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ikky: Quote Tim-kun: het is 'savonds als ik hier alleen ben altijd stil  Ja das waar das eigenlijk best zielig  we zouden allemaal op moeten blijven voor Tim-kun  Ik ben gisteravond ook nog opgebleven, toen was t niet zo stil  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote ikky: @DreamerTje, dat het 4 minuten stil is betekend nog niet dat het stil is hier  het gebeurt oook wel dat het een half uur stil is, als CnC en jij er niet zijn Het is nog steeds een forum en geen chatsite  ook al lijkt dit topic er stiekem wel op  Hoe durf je  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote ikky: LQ klinkt leuk Ja met mij gaat het wel goed behalve dan dat er een tosti-ijzer in mijn handen is ontploft  Wooowh  ... dat is mij nog niet overkomen... ik heb wel eens wat gemolesteerd jah  (zoals een reclame bord ik wist geneens dat ik dat had gedaan...) |
|