|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@ikky, we hebben je niet bang gemaakt, we hebben je bewust gemaakt. Das een heel groot verschil. TEFLON = EVIL |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
CnC maar werd er wel bang van @TheE, mijn tosti-ijzer is ontploft |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@ikky, kan ik me wel voorstellen... maar het is echt niet goed voor je, dat spul  |
|
nietmeer
|
teflon = glad, niet evil (alhoewel... evil = glad, dus.....) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@ikky; hoe heb je dat gedaan?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
`Gwoon ff terug lezen  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
@ikky - goed zo.. net goed voor dat marteltuig.. SAVE the SANDWICH!!! STOP the EVIL TOASTING SAVE the SANDWICH!!! STOP the EVIL TOASTING SAVE the SANDWICH!!! STOP the EVIL TOASTING Amnesty for all wheed Rescue the Pie Help to escape your local Bread! Burn Baker Burn Baker burn!! SAVE the SANDWICH!!! STOP the EVIL TOASTING SAVE the SANDWICH!!! STOP the EVIL TOASTING |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, nou weet ik niet ik stond erbij, klaar om dat ding open te doen en die overheerlijke tosti op te gaan eten, maar toen raakte ik het tosti ijzer aan en toen was het van boem en toen kwamen er vlammen uit   Ben me helemaal rot geschrokken  |
|
nietmeer
|
hm... klinkt als kortsluiting... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: teflon = glad, niet evil (alhoewel... evil = glad, dus.....) Muad, teflon is zwaar giftig, en omdat het tegenwoordig in alle pannen zit verwerkt krijgen we het ook allemaal binnen, omdat die pannen slijten. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
muadd heb jij geen persoonlijke pagina?
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ikk, kom maar, dan krijg je een tosti van mij  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
ik ga d'r vandoor.. k moet tafeldekken..   We gaan dus eten.. Tot vanavond     |
|
heraux Oudgediende
hear Hear The Bread Revenges The Evil toaster is no more Free the bread!! Unlikely tender fried untill dry waiting in the devilish machine to die! |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
Quote my-angel: Ikk, kom maar, dan krijg je een tosti van mij  Lekker, maar je woont zo ver   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Kaira: nope, weet niet wat ik erop moet zetten.... CnC: Weet ik  wij hebben ook net al onze teflonpannen vervangen, maar dan voor de vogel... damp schijnt al giftig te zijn voor hun... Maar anderzijds, alles is gif, niets is gif... doei Dreamer |
|
Puck Oudgediende
|
Ikky, ik woon volgens mij dichterbij  En wij hebben een bejaard tostiapparaat waar geen Teflonlaagdinges opzit  |
|
ikky
Oudgediende
|
Mereltjee, waar woon jij dan?? |
|
heraux Oudgediende
*zij maakt het verschil De liefde zo pril langzaam wakker wordend ontluikende ogenschijn in mei diep in me gevonden.. zij maakt het verschil *
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Muad, wij hebben nog gewoon goeie ouwe koekenpannen, waar je een klompje roomboter in moet doen tegen t aanbakken, ik wil niet anders |
|
nietmeer
|
je kan trouwens ook marmer (was het geloof ik) gebruiken als antiaanbaklaag... is alleen iets duurder... |
|
Puck Oudgediende
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: je kan trouwens ook marmer (was het geloof ik) gebruiken als antiaanbaklaag... is alleen iets duurder... klinkt een stuk vertrouwder al, ik hoef geen petrochemische rommel in mn pannen |
|