|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Little Queen: @ CnC.. moet jij niet je wiskunde huiswerk maken  Vind ik ook    |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ CnC... had ik jou mooi ff BETRAPT |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Little Queen: @ CnC... had ik jou mooi ff BETRAPT Pft  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Maar volgens mij heb jij mij ook wel vaker betrapt op het niet maken van huiswerk  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote Little Queen: Maar volgens mij heb jij mij ook wel vaker betrapt op het niet maken van huiswerk  999  o-tindex ;P |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Larsjes..leuk getal tog  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Huis + - schilder - mus
oplossing: de schildermus
de combinatie voor uw huis wonen en werken gecombineerd.
|
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote Little Queen: @ Larsjes..leuk getal tog  Het is alweer weg  ;) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: @ Larsjes..leuk getal tog  Had ik dat getal maar, dan zat ik veel dichter bij de avatar..  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
noh 992.. en dan mag ik een avatar  |
|
Puck Oudgediende
|
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Spinask!
drop eens een regeltje spaans.. kunnen we mee genieten.. merel..
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ach, gewoon gezellig doorkletsen zo nu en dan en je komt er vanzelf  Je bent er eerder dan je denkt hoor  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Spaans   ... woowwwh |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik heb er zelfs spijt van dat ik toen besloten heb niet het vak Spaans te nemen...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: Ach, gewoon gezellig doorkletsen zo nu en dan en je komt er vanzelf  Je bent er eerder dan je denkt hoor  Hehe, jep  kijk maar naar mij  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm... gaat al bedenken wat voor avatar ik wil.. zou wel niet zo moeilijk zijn denk ik zo waarvan.. maar wat voor 1 dat is de vraag  tis zo moeilijk te kiezen welke ik nou de mooiste vind  |
|
Blend
Oud Moderator
@prinsesje Volgens mij weet ik ook wel wat voor plaatje je kiest   @CNC Jij ouwe spammer;) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
woei het is best druk, en dat terwijl ik ff mailtjes aan het lezen was  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
waarom gaat iedereen nou ineens woei gebruiken  das mijn woordje @Blend, altijd he  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. nou vertel eens waar jij dan aan dacht  |
|
Blend
Oud Moderator
prinsesje Het heeft iets te maken met het noorden en wegen. Voeg dat samen en je hebt het gebied waar jij een foto van wilt plaatsen als avatar  |
|
Puck Oudgediende
|
Oke, ik zal ff een stukje tekst uit het boek overtypen..:
Usted está en la esquina Paseo de la Luz/Calle Diego Rivera. Tiene que seguir la Calle Diego Rivera y torcer a la izquierda para ir a la Avenida Pricipal. En la esquina hay un café con mucha tradición, el Café Oriente. Luego tiene usted que tomar la primera calle a la derecha, la Calle Mayor, y seguir todo recto hasta la Plaza de Armas. Es una plaza muy bonita con edificios antiguos. Desde la Plaza de Armas hay que tomar la Avenida de la Constitución, una calle con mucho tráfico. A la derecha, enfrente del banco, hay un monumento interesante: el Teatro Nacional. Finalemente tiene que seguir hasta la Gran Vía y torcer a la izquierda. Y ahora usted está delante de una catedral, la Catedral de San Pedro. En la esquina Gran Vía/Avenida Principial está el Museo de Arte Moderno, con cuadros de pintores famosos como Miró y Dalí; y enfrente está el Parque Real, un lugar ideal para escapar del ruida de la ciudad.
Pffieuw, ik moet er eerst maar eens achter komen wat het allemaal betekent.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Cee-N-Cee: waarom gaat iedereen nou ineens woei gebruiken  das mijn woordje  ik gebruik Woei al een jaar   |
|