|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Whahaha, ik val niet flauw, ben redelijk resistent tegen alcohol  |
|
nietmeer
|
tuurlijk, Hans *schenkt ook een glaasje Absinth in voor Hans, en geeft hem alle waarschuwingen die ook aan CnC, Luna en Kpuc zijn gegeven* succes ermee jongen @CnC: dat denk jij  |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
ja sucses gewenst |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: tuurlijk, Hans *schenkt ook een glaasje Absinth in voor Hans, en geeft hem alle waarschuwingen die ook aan CnC, Luna en Kpuc zijn gegeven* succes ermee jongen CnC: dat denk jij  ach ik heb jaren in frankrijk gezworven |
|
nietmeer
|
Muad, dank voor den waarschuwing maar dat goedje ken ik al een tijdje, je moet er gewoon goed bij eten en lachen  |
|
@Hans steen dan is nix meer ene probleem he |
|
nietmeer
|
ooooh, in dat geval  *neemt het miniglaasje terug van Hans, en verwisselt het met een cognacglas van het 1 liter type* Succes jongen  Kpuc: en dan vooral dat tweede  Jeeeeh, mijn eerste 1000 (en 2)  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Muad, dank voor den waarschuwing maar dat goedje ken ik al een tijdje, je moet er gewoon goed bij eten en lachen  vindt ik ook kom maar op met die everzwijnen   |
|
mauddhib dan mag je er ook wel eens een cognac glas van een liter aan mij laten zien die wil ik eiglik ook wel eens zien (maar nog steeds in een teug he) heb je wel een grote mond nodig |
|
nietmeer
|
Quote Hans. Steen: Quote Kpuc: Muad, dank voor den waarschuwing maar dat goedje ken ik al een tijdje, je moet er gewoon goed bij eten en lachen  vindt ik ook kom maar op met die everzwijnen   Waar is de kok eigenlijk gebleven? ik ben maar barman... Ik ken niet koken.... |
|
joepie mijn 76  mauddhib dan moet ik nog wel ff doorgaan he of 75 ik weet het ookniet meer |
|
Quote Muaddhib: Quote Hans. Steen: Quote Kpuc: Muad, dank voor den waarschuwing maar dat goedje ken ik al een tijdje, je moet er gewoon goed bij eten en lachen  vindt ik ook kom maar op met die everzwijnen   Waar is de kok eigenlijk gebleven? ik ben maar barman... Ik ken niet koken.... ik wel diepfriespitza als je dat temiste zo schrijft |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
|
|
@mereltjee er klopte iets niet maar wist niet wat |
|
nietmeer
|
muaddhib wil je mijn volgende liter even inschenken dank je  |
|
Puck Oudgediende
|
Euh, doe mij maar een Fanta  |
|
nietmeer
|
In de war met Bar Mitzwa? |
|
nietmeer
|
@miwen: ik kan dat plaatje van dat mega cognacglas ff niet meer vinden.... |
|
mauddhib dat vind ik niet echt leuk had er wel is een willen zien. en willen uitproberen |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Muaddhib: @miwen: ik kan dat plaatje van dat mega cognacglas ff niet meer vinden.... Aha, je zei al zo'n tijd (  ) niks meer.. Dat was je dus aan het doen  |
|
nietmeer
|
@Hans: weet je het zeker? *giet een kilo ijs in Hans z'n glaasje, en schenkt daar een flesje absinth in leeg* alsjeblieft *versleept de matras van CnC's kruk naar Hans' kruk* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Jeej muad  |
|
mauddhib is een flesje genoeg |
|
nietmeer
|
Oeps Ik vergeet Merel helemaal *schenkt een extra groot glas Fanta in voor Merel* Alsjeblieft meid @miwen: 1 flesje is 1 liter... CnC: vanwege die OT: 1000 of vanwege dat verslepen van dat matras? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Muaddhib: Oeps Ik vergeet Merel helemaal *schenkt een extra groot glas Fanta in voor Merel* Alsjeblieft meid @miwen: 1 flesje is 1 liter... xD Dankje  |
|