|
nietmeer
|
*Geeft een rietje aan Pluppel*
anders nog iets? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: hoest adje? Net C&C gedaan^^ Dus dan gaat alles goed.. Al is mijn teen wel ingescheurd. Heb nu dus maar 3/4 nagel aan mijn grote teen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Muad danke, heb je ook 3 ijsblokjes erbij?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: hoest adje? Net C&C gedaan^^ Dus dan gaat alles goed.. Al is mijn teen wel ingescheurd. Heb nu dus maar 3/4 nagel aan mijn grote teen  Hah, mn teennagel is ook naar de klote gegaan, komt nu wel weer redelijk terug maar ziet er niet mooi meer uit  |
|
nietmeer
|
@Ad: Tuurlijk  *gooit met een mooi boogje 3 ijsklontjes in het wiskeyglas waar AD's wodka in zit* |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Nee, dankje  |
|
nietmeer
|
ok  ik ben weer op stoom  voel me nogsteeds belabberd, maar niet meer zo sloom @Pluppel: ok |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@C&C Ik heb het nu bij 2 tenen  Eerst de teen naast de kleine teen(heeft dat ook een naam eigenlijk?) die was helemaal doormidden(Van zijkant naar zijkant).. daar zit nu nog steeds een zwakke plek(en een lelijke)... |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: ok  ik ben weer op stoom  voel me nogsteeds belabberd, maar niet meer zo sloom  zo zie je maar weer tappen helpt ik lust er nog wel een  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Muaddhib: @Ad: Tuurlijk  *gooit met een mooi boogje 3 ijsklontjes in het wiskeyglas waar AD's wodka in zit* Danku  Vergeet je zelf ook niets te drinken? |
|
nietmeer
|
*tapt nog een biertje voor Hans* Alsjeblieft, 1 HJtje voor meneer @Ad: Ik ben al voorzien *houd z'n lege glas water omhoog* oh... oeps...  *pakt een nieuw watertje voor zichzelf* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, das klote.. ik heb mn grote teennagel in de vernieling liggen, een of andere leo (lomp en onhandig) ging in zn fanatisme op mn tenen springen bij het unihockeyen (zo zie je maar, LO brengt veel goeds in je leven) |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
lol, ik zit hier op mijn kamer op WMR, zie ik dat er een lieveheersbeestje over mij lamellen loopt. Ziet er wel lief uit, ik laat hem lkkr met rust  |
|
nietmeer
|
lieveheersbeetjes... ze hebben zo'n lieve naam, maar eigenlijk, diep van binnen.... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
lieveheersbeestjesbeestjes die heersen, zo lief klinkt het niet meer he  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Muaddhib: lieveheersbeetjes... ze hebben zo'n lieve naam, maar eigenlijk, diep van binnen.... Vrouwtjes eten het mannetje op na de seks  ...staat ergens hier op de site  |
|
nietmeer
|
@Luna: Klopt ja... in het off-topic gedeelte geloof ik dat ik dat gelezen heb... Was dat geen stuk van jou? |
|
Wilco
Oudgediende
Ik d8 da lieveheersbeestjes pas voorkwamen in de zomer.
Maar ja, de warme winter zal niet als de natuur, ook de beestjes van slag hebben gebracht. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Quote Muaddhib: lieveheersbeetjes... ze hebben zo'n lieve naam, maar eigenlijk, diep van binnen.... Vrouwtjes eten het mannetje op na de seks  ...staat ergens hier op de site  Prettig dat mensenvrouwtjes dat niet doen  |
|
Wilco
Oudgediende
Weet ik, heb ik ook gelezen klik! |
|
nietmeer
|
Lieveheersbeestjes komen meestal al tevoorschijn ergens halverwege de lente... nu is inderdaad wat vroeg, maar je ziet er ook nog niet veel....
Heb er ook 1 gezien tot nu toe... Ik zag een maandje ofzo geleden zelfs een nachtvlinder zitten. Dat is pas belachelijk vroeg
Williebillie: oh ja, daar had ik het gelezen... |
|
nietmeer
|
Hmm, ik ken een heel ander soort liefbeestje, doe mij maar een Kalinka  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat is hetzelfde  |
|
nietmeer
|
Kapoentjes zijn anders ook hele leuke beestjes hoor  |
|
nietmeer
|
En toen was het weer stil...
Tijd om de drank maar weer te verversen denk ik.
Wie wil er wat te drinken?!? |
|